Het past wel bij hem als de artiest / kunstenaar die hij is of wil uitstralen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze cover is uhm ja
Wat een prachtige cover met ontroerende tekst. Hier ga ik veel steun aan hebben. Ik wil Tommy Cash bedanken voor dit lied.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Deze cover is uhm ja
Dat is het idee achter het lied he, dit hoort 4 en een halve minuut stilte te zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Deze cover is uhm ja
Ik ben het met je eens en vind deze cover daardoor eigenlijk heel matig uitgevoerd. In plaats van een serieus muziekstuk wordt het nu gedegradeerd tot een komisch iets. Zonde.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb mijn twijfels bij deze uitvoering van 4'33. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat een aantal van de achtergrond geluiden bewust aan de video zijn toegevoegd, en volgens mij gaat dat diametraal tegen de visie van de componist in.
quote:
Nou gelukkig maar, weer in het Goede Boekje van de EBU. Hun Goede Regelboekje. Braaf jongens, braaf. *schouderklopjequote:“We got an inquiry from the EBU and immediately explained that the men are indeed friends, but this sentence about the EBU (‘fuck the EBU’) was sung by Joost, who may be angry with the EBU because of last year’s disqualification, where he was not found guilty.
At the request of the EBU, the board of ERR met with Tommy face-to-face on this topic as well. All parties understood and were convinced that it was not a malicious reference to the contest. Joost is more rebellious than the average person and they are friends in music, but it turned out badly.
But we are back in the EBU’s good books now.”
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Denk we in Basel misschien ook wel oma's gaan zien
Ik ga er ook wel een beetje vanuit dat hij zaterdag nog iets doet voor Joost. Krijg niet het idee dat hij het songfestival allemaal heel serieus neemt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:35 schreef Meridiaan het volgende:
Die fan die op het podiu komt vind ik een vreselijke toevoeging aan de act.
Enige briljante zou zijn als het zaterdag Joost is, zoals in Dingadong werd genoemd
Ja maar dat was nog subtiel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:26 schreef Greys het volgende:
Tommy had een blauw euroteken op z'n handpalm die hij liet zien tijdens de aftiteling.
I know, maar ik denk dus ook nog steeds dat er iets gaat gebeuren. Ik vond het Euroteken daar juist weer een extra hintje naar.quote:
Kijk jij denkt het ook he.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:45 schreef Greys het volgende:
[..]
I know, maar ik denk dus ook nog steeds dat er iets gaat gebeuren. Ik vond het Euroteken daar juist weer een extra hintje naar.
Ik denk dus dat dit beter heeft gescoord dan Zweden.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:23 schreef grazz het volgende:
Ik heb momenten waarop ik denk dat het beter dan Zweden gaat scoren. EM vind ik meer internationale hitpotentie hebben. Het lied klinkt ook wel als een leuk zomerhitje eigenlijk. BBB vind ik qua act interessanter en het nummer is ook erg leuk vind ik, maar vraag me af of het heel Europa gaat overtuigen. En dan met name Zuid Europa, Oost Europa misschien ook.
Ik hoor en zie net (even gecheckt) dat ie dat Euroteken bij Eurovision in Concert ook al had dus dat zal dan nu vast niks betekenen.quote:
Hij heeft het ook goedgemaakt met de Italianen. Die zijn nu dikke mik met hem. Het zou best kunnen dat Italië hem meer punten gaat gegeven dan aan San Marino.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:23 schreef grazz het volgende:
Ik heb momenten waarop ik denk dat het beter dan Zweden gaat scoren. EM vind ik meer internationale hitpotentie hebben. Het lied klinkt ook wel als een leuk zomerhitje eigenlijk. BBB vind ik qua act interessanter en het nummer is ook erg leuk vind ik, maar vraag me af of het heel Europa gaat overtuigen. En dan met name Zuid Europa, Oost Europa misschien ook.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog steeds diep onder de indruk van dat benenwerk.
wat is Schiedam oververtegenwoordigd in Nederlandquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Eurochacha het volgende:
Leuk! Je kunt bij deze cafés wereldwijd een koffie halen voor 1,50 euro vanwege Tommy
http://tommycashwinnerscafe.com/
In de halve finale ook al ja. Als het een keer gebeurd ok. Maar als het bij beide keren gebeurd, dan mag je je best genaaid voelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:26 schreef Momo het volgende:
Tommy heeft wel twee keer nu een best slechte plek gekregen van de regie..
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog steeds diep onder de indruk van dat benenwerk.
Arghhhh NQ dit is echt een rotpost, sorry. Want nu wil ik dit zien!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag een filmpje met Damiano David die dit nummer probeert te zingen. Ik kan het alleen niet meer terug vinden.
Deze bedoelde ik. Instagram deed heel raar bij mij daarom kon ik het niet vinden. Ik dacht dat het veel langer wasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhh NQ dit is echt een rotpost, sorry. Want nu wil ik dit zien!
Edit: Die filmpjes dat hij het zingt waren dus kennelijk AI?
[ x ]
Trouwens... Nieuwe album Damiano. Boh. Mooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhh NQ dit is echt een rotpost, sorry. Want nu wil ik dit zien!
Edit: Die filmpjes dat hij het zingt waren dus kennelijk AI?
[ x ]
Waarschijnlijk omdat Joost straks z'n fake stage invader is en dat alleen mocht van de EBU als hij zijn oorspronkelijke startplek in zou nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:26 schreef Momo het volgende:
Tommy heeft wel twee keer nu een best slechte plek gekregen van de regie..
Ah, dat zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat dat zo maar zou mogen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Joost straks z'n fake stage invader is en dat alleen mocht van de EBU als hij zijn oorspronkelijke startplek in zou nemen.
#delulu maar laat me maar in de waan
Oh enneh....
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |