Het past wel bij hem als de artiest / kunstenaar die hij is of wil uitstralen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze cover is uhm ja
Wat een prachtige cover met ontroerende tekst. Hier ga ik veel steun aan hebben. Ik wil Tommy Cash bedanken voor dit lied.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Deze cover is uhm ja
Dat is het idee achter het lied he, dit hoort 4 en een halve minuut stilte te zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Deze cover is uhm ja
Ik ben het met je eens en vind deze cover daardoor eigenlijk heel matig uitgevoerd. In plaats van een serieus muziekstuk wordt het nu gedegradeerd tot een komisch iets. Zonde.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb mijn twijfels bij deze uitvoering van 4'33. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat een aantal van de achtergrond geluiden bewust aan de video zijn toegevoegd, en volgens mij gaat dat diametraal tegen de visie van de componist in.
quote:
Nou gelukkig maar, weer in het Goede Boekje van de EBU. Hun Goede Regelboekje. Braaf jongens, braaf. *schouderklopjequote:“We got an inquiry from the EBU and immediately explained that the men are indeed friends, but this sentence about the EBU (‘fuck the EBU’) was sung by Joost, who may be angry with the EBU because of last year’s disqualification, where he was not found guilty.
At the request of the EBU, the board of ERR met with Tommy face-to-face on this topic as well. All parties understood and were convinced that it was not a malicious reference to the contest. Joost is more rebellious than the average person and they are friends in music, but it turned out badly.
But we are back in the EBU’s good books now.”
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Denk we in Basel misschien ook wel oma's gaan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |