Die rib vind ik ook wat anders, maar die zwemmer vind ik wel een uitvaller. Daar kan je je op voorbereiden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:43 schreef Sorella het volgende:
Die vrouw met de rib en de man die in paniek raakte tijdens het zwemmen hadden volop motivatie maar moesten er door die problemen uit dus die tel ik eigenlijk niet mee als ongemotiveerd, maar de "het is te zwaar, ik kan niet meer etc." zijn de echte ongemotiveerde uitvallers.
Hij heeft zwemles genomen dus de wil was er maar het zwembad of een rivier zijn 2 verschillende dingen en angst prefaleert dan boven common sense.quote:Op woensdag 10 september 2025 00:31 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Die rib vind ik ook wat anders, maar die zwemmer vind ik wel een uitvaller. Daar kan je je op voorbereiden.
Heb ik ook wel eens gehad. Ook met vechtsport. Had het eerst niet gelinkt, tot ex bleef zeuren over klaplong enzo. Bleek ook gebroken rib te zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 21:20 schreef svann het volgende:
Hoe kun je nou ongemerkt een rib breken?
Zoals die dame die uitviel?
Tsja, ze leggen het vaak langs de lat: Als deze situatie zich in het echt voor zou doen, dan moet je die angst opzij kunnen zetten, anders ben je niet geschikt voor het beroep van commando.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef Sorella het volgende:
Dan is onze mening daarover verdeeld , ik vind dat als de wil er is maar je door de angst niet verder kan dat je dan geen uitvaller bent.
Sowieso daar... al dat zand en water en beestjes en toestandenquote:Op maandag 15 september 2025 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een hel om daar ook zo te slapen
Ja! Echt wel een extreem seizoenquote:Op maandag 15 september 2025 21:25 schreef Szura het volgende:
En daar gaat ie, gaat wel rap met de afvallers zo
Hij mist wat sociale voelsprietenquote:Op maandag 22 september 2025 20:46 schreef Szura het volgende:
De vervelende Edwin wordt eindelijk aangepakt
Edwin: "Ik denk dat je prima aan medecursisten kunt vertellen dat je een pijntje hier of daar voelt, zodat de medecursisten weten hoe je in de wedstrijd zit"quote:Op maandag 22 september 2025 20:46 schreef Szura het volgende:
De vervelende Edwin wordt eindelijk aangepakt
Je kunt hem in ieder geval wel vertellen je pijntjes hier en daar, dan weet hij hoe je in de wedstrijd zit!quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Szura het volgende:
Ik hoop niet dat ik die ooit tegenkom als arts
Deze keer een goed voorbeeld van iemand (Tessa?) die in paniek is en toch doorzet. Ooit bijna verdronken en bijna in paniek omdat ze gaan zwemmen, en toch doen, urenlang: commando-waardig gedrag waar ze naar op zoek zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef Sorella het volgende:
Dan is onze mening daarover verdeeld , ik vind dat als de wil er is maar je door de angst niet verder kan dat je dan geen uitvaller bent.
Ja, Lisa en Hannah zijn top. Ondanks dat Hannah misschien even een paniek momentje had in het water. Zij kunnen ver komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:52 schreef Pinuts het volgende:
Ik blijf Lisa wel echt een topper vinden. 23 jaar, klaagt niet, bikkelt hard! Zo iemand wil je in je team!
Ja, wilt echt iemand in je team hebben die al in paniek raakt als ze even moet zwemmen. Sowieso wordt in dit programma de vrouwen de hele tijd de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op maandag 22 september 2025 21:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Deze keer een goed voorbeeld van iemand (Tessa?) die in paniek is en toch doorzet. Ooit bijna verdronken en bijna in paniek omdat ze gaan zwemmen, en toch doen, urenlang: commando-waardig gedrag waar ze naar op zoek zijn.
Ze zette de paniek aan de kant, dat wil je hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:20 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ja, wilt echt iemand in je team hebben die al in paniek raakt als ze even moet zwemmen. Sowieso wordt in dit programma de vrouwen de hele tijd de hand boven het hoofd gehouden.
Wat een onzin schrijf jij man.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:20 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ja, wilt echt iemand in je team hebben die al in paniek raakt als ze even moet zwemmen. Sowieso wordt in dit programma de vrouwen de hele tijd de hand boven het hoofd gehouden.
Eens met Lisa en Aart, erg benieuwd of die laatste uiteindelijk vlees gaat etenquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand die ook gek van die Gijs word, ik snap niet dat die niet aangepakt word, hij loopt gewoon de hele tijd te dodgen, en hele tijd van die Fake LinkedIn teksten die uit zijn waffel komen.
Mijn voorspelling voor winnaars:
-Lisa
-Cor
-Aart.
Ik vind hem vreselijk. Telkens dat irritante in zichzelf gelul, die quasi-grappige opmerkingen, dat kak-accent (Edwin ook).quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand die ook gek van die Gijs word,
Vorige editie had je ook zo’n vent die veel teveel praat, zelfde als die irritante Edwinquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:03 schreef Mansjester het volgende:
Gijs
Maar ook Edwin zitten echt in m'n irritatiezone
Als het allemaal Lisa's waren werd het saaiquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige editie had je ook zo’n vent die veel teveel praat, zelfde als die irritante Edwin
En Gijs. Zonde van de plek in het programma zo’n vent.
Beide programma's genieten !quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:35 schreef Sorella het volgende:
Lopen en sjouwen meer doen ze niet, ik ga afhaken (denk)
Ik kijk liever naar special forces vips.
Ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef Yesse het volgende:
Was dat nou een enorme spoiler in de vooruitblik naar volgende week?
Het zou me niks verbazen als deze persoon moet stoppen maar vond het wel vreemd om dit nu al te spoilenquote:
Songfestival, voetbal, iemand van de Oranjes dood?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken. Hoezo niet eigenlijk?
Whuuuutquote:
Kan mij die verloren stad schelenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |