Ze zette de paniek aan de kant, dat wil je hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:20 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ja, wilt echt iemand in je team hebben die al in paniek raakt als ze even moet zwemmen. Sowieso wordt in dit programma de vrouwen de hele tijd de hand boven het hoofd gehouden.
Wat een onzin schrijf jij man.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:20 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ja, wilt echt iemand in je team hebben die al in paniek raakt als ze even moet zwemmen. Sowieso wordt in dit programma de vrouwen de hele tijd de hand boven het hoofd gehouden.
Eens met Lisa en Aart, erg benieuwd of die laatste uiteindelijk vlees gaat etenquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand die ook gek van die Gijs word, ik snap niet dat die niet aangepakt word, hij loopt gewoon de hele tijd te dodgen, en hele tijd van die Fake LinkedIn teksten die uit zijn waffel komen.
Mijn voorspelling voor winnaars:
-Lisa
-Cor
-Aart.
Ik vind hem vreselijk. Telkens dat irritante in zichzelf gelul, die quasi-grappige opmerkingen, dat kak-accent (Edwin ook).quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand die ook gek van die Gijs word,
Vorige editie had je ook zo’n vent die veel teveel praat, zelfde als die irritante Edwinquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:03 schreef Mansjester het volgende:
Gijs
Maar ook Edwin zitten echt in m'n irritatiezone
Als het allemaal Lisa's waren werd het saaiquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige editie had je ook zo’n vent die veel teveel praat, zelfde als die irritante Edwin
En Gijs. Zonde van de plek in het programma zo’n vent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |