Nooit over nagedacht, maar het zou me ook echt niets verbazen!quote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Raymond deed ook dingen waar een normaal mens in relatie not amused over zou zijn.
Pot ketel.
Ah okquote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee die 3 samen hadden blijkbaar de grootste lol, maar papa kon het ff wat minder waarderen, zeker toen de beelden rondgestuurd werden, maar dat schijnt behoorlijk goed gestopt te zijn.
Dochterlief vond het allemaal prima, maar het ging nu om de leeftijd van dochterlief en dat het idd verspreid werd.quote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zijn dochter het niet wilde of niet wist en zichzelf op.interbet terugvindt..wel echt heel kut
Wat ik zo las op geenstijl wel ja, maar het ging dus om de leeftijd.quote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok
Zij vond het zelf prima?
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..quote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zijn dochter het niet wilde of niet wist en zichzelf op.interbet terugvindt..wel echt heel kut
Hoeft niet.quote:Op zondag 15 september 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nieuwe punten ?
Ow nee dat niet
Lekker hèquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Dit is prima.
En Indian Summer nog een weekje.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..
Maar als je je laat filmen? Shit happens.
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes ??
Je hebt geen idee van de gemiddelde F1 fan
Vele die van jongs af aan kijken
En ja het zijn er meer geworden
Maar dat denigrerende vrouwtjes
Bah
Ik keek bij Jos al en voor Jos al
En nu nog
Vrouwtjesquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.
Pantoffels en een vestje.quote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hè
Ik heb wel de houtkachel aan nu
Gezelquote:Op zondag 15 september 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Pantoffels en een vestje.
Lekker muziekje aan en samen een wijntje
F1 is nooit snachtsquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.
Vind ik niet kunnen dat iemand t online zetquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..
Oudere vrouwtjes van 70+ he.quote:Op zondag 15 september 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrouwtjes
Het hele woord is denigrerend
En wat is er mis mee
Dat ze ‘s nachts kijken?
Jij bent fan van Feyenoord
Een ander van F1
Zeik dan het andere niet af omdat jij het niks vindt
Klopt, maar gebeurt wel.quote:Op zondag 15 september 2024 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen dat iemand t online zet
Alleen als je t expliciet goedkeurt
Verwoest levens
quote:Op zondag 15 september 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik taai ook af, ff eten ophalen. Serietje en dan lekker slipe
Raar, want er zijn snachts geen races, hooguit sochtends vroegquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie dat niemand ontkennenquote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oudere vrouwtjes van 70+ he.
En ik zeik er niet over moeten ze zelf weten.
Maar er wordt hier een beetje ontkend dat er meer mensen fan zijn geworden omdat er een Nederlander wint net als met Barney vroeger dat mag best benoemd worden moeten ze verder zelf weten hoor.
Tegenwoordig minder omdat de meeste fans in Europa zijn. Maar ik vind 5 uur nog wel nacht hoor.quote:
Stefan postmaquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja want beetje snotterig en keelpijn. Dus helaas ook hoest ja.quote:
We hebben altijd nog las Vegasquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig minder omdat de meeste fans in Europa zijn. Maar ik vind 5 uur nog wel nacht hoor.
Kusje op je voorhoofdquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want beetje snotterig en keelpijn. Dus helaas ook hoest ja.
Ja volgens mij kijken er nu veeeeel meer mensenquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moeten een circuit aanleggen op Madagascarquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig minder omdat de meeste fans in Europa zijn. Maar ik vind 5 uur nog wel nacht hoor.
Als mensen trainingen volgen dan is dat in dat soort landen sowieso nachtwerk.quote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben altijd nog las Vegas
quote:
Het heeft net als darts een enorme vlucht genomen qua Nederlandse kijkers omdat er nu een Nederlander veel wint. Maar ik hoor net dat max al 7 races niet gewonnen heeft zou net als Barney wel weer afzakken dan.quote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie dat niemand ontkennen
Jij beweert dat mensen eerder niet keken
Nee, niet dat er meer mensen zijn gaan kijken sinds Max, want dat is zeker het geval. Maar F1 is altijd al een goed bekeken sport geweest. Sinds jaren 90 altijd op tv en veel kijkers. Dat was met darten wel anders.quote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar er wordt hier een beetje ontkend dat er meer mensen fan zijn geworden omdat er een Nederlander wint net als met Barney vroeger dat mag best benoemd worden moeten ze verder zelf weten hoor.
Ja hoor Mikeyquote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heeft net als darts een enorme vlucht genomen qua Nederlandse kijkers omdat er nu een Nederlander veel wint. Maar ik hoor net dat max al 7 races niet gewonnen heeft zou net als Barney wel weer afzakken dan.
Piastri heeft weer laten zien tegen zware druk te kunnenquote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heeft net als darts een enorme vlucht genomen qua Nederlandse kijkers omdat er nu een Nederlander veel wint. Maar ik hoor net dat max al 7 races niet gewonnen heeft zou net als Barney wel weer afzakken dan.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Plus dat wanneer er gewonnen wordt er meer aandacht is, er meer uitgezonden wordt en er dus ook meer fans bij komen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, niet dat er meer mensen zijn gaan kijken sinds Max, want dat is zeker het geval. Maar F1 is altijd al een goed bekeken sport geweest. Sinds jaren 90 altijd op tv en veel kijkers. Dat was met darten wel anders.
Meer waardering voor hem dan Lando op dit momentquote:Op zondag 15 september 2024 21:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Piastri heeft weer laten zien tegen zware druk te kunnen
Ja zo werkt het altijd. Ook als er een Nederlandse voetbalclub goed gaat in Europa, dan wordt er ook meer gekeken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Plus dat wanneer er gewonnen wordt er meer aandacht is, er meer uitgezonden wordt en er dus ook meer fans bij komen.
Atletiek is een goed voorbeeld nu. We doen het goed en ineens zie je ook meer beelden en berichten van die diamond league.
Spreek ff niet voor mij.quote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfs oude vrouwtjes die opeens midden van de nacht de wekker zetten voor max en mensen die er familie uitjes van maken deden ze voor Jos niet.
Dat had ik vanaf het begin dat hij ging rijden al.quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer waardering voor hem dan Lando op dit moment
Kent Nederlanders toch toen het vrouwenelftal wat won keken er ook even meer mensen naar.quote:
Zet ze 1 tegen 1, piastri wint.quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer waardering voor hem dan Lando op dit moment
Hij is een soort Kimiquote:Op zondag 15 september 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat had ik vanaf het begin dat hij ging rijden al.
Je zag meteen dat het gewoon een goede coureur is.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Spreek ff niet voor mij.![]()
Ik mag dan wel 'oud' zijn, maar kijk al jaren F1.
Nog vóór Jos reed.
En Christijan, en Robert.
Of was je die vergeten?
Dan weer niet de tijd van Jantje, dat dan niet.
Of Van Lennep (reed die F1 trouwens?)
Ftfyquote:Op zondag 15 september 2024 21:52 schreef greysbones het volgende:
Jij vindt het saai
Is heel wat anders
Ja en als Ajax, PSV of Feyenoord goed gaat in Europa, dan kijken er ook meer mensen naar.quote:Op zondag 15 september 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kent Nederlanders toch toen het vrouwenelftal wat won keken er ook even meer mensen naar.
Nah hij is wel wat spraakzamer dan Kimi.quote:Op zondag 15 september 2024 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is een soort Kimi
En dat vind ik wel leuk
Ja beetje dat geboehoe doenquote:
Neeeeeeeee. Blijf.quote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja beetje dat geboehoe doen
En vervolgens lopen stoken
Pfff
Ik ga wel weer
quote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pfff
Ik ga wel weer
Waar heb je het over?quote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pfff
Ik ga wel weer
quote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pfff
Ik ga wel weer
The drink?quote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah hij is wel wat spraakzamer dan Kimi.
Ja want als ik het heb over vrouwen van 70+ die formule 1 zijn gaan kijken omdat een Nederlander veel wint heb ik gelijk over jou natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Spreek ff niet voor mij.![]()
Ik mag dan wel 'oud' zijn, maar kijk al jaren F1.
Nog vóór Jos reed.
En Christijan, en Robert.
Of was je die vergeten?
Dan weer niet de tijd van Jantje, dat dan niet.
Of Van Lennep (reed die F1 trouwens?)
Klopt al doe ik daar niet aan mee Feyenoord kijk ik sowieso al spelen ze voor de beker tegen Katwijk vrijwillig ajax of psv gaan kijken ben ik niet van.quote:Op zondag 15 september 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en als Ajax, PSV of Feyenoord goed gaat in Europa, dan kijken er ook meer mensen naar.
Weer gordon?quote:
Oh die is ook irritant.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh. En het kan niet komen omdat het materieel ineens toch niet zo goed blijkt te zijn?quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed topic was dat.quote:Op zondag 15 september 2024 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar jij haalt de "successupporters" aan, en zou dan ons daarvan betichten?
Want zo komt het over.
Net als dat vage topic wat je had geopend in [F1]?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |