Ik zie dat niemand ontkennenquote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oudere vrouwtjes van 70+ he.
En ik zeik er niet over moeten ze zelf weten.
Maar er wordt hier een beetje ontkend dat er meer mensen fan zijn geworden omdat er een Nederlander wint net als met Barney vroeger dat mag best benoemd worden moeten ze verder zelf weten hoor.
Tegenwoordig minder omdat de meeste fans in Europa zijn. Maar ik vind 5 uur nog wel nacht hoor.quote:
Stefan postmaquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..
Maar als je je laat filmen? Shit happens.
Ja want beetje snotterig en keelpijn. Dus helaas ook hoest ja.quote:
We hebben altijd nog las Vegasquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig minder omdat de meeste fans in Europa zijn. Maar ik vind 5 uur nog wel nacht hoor.
Kusje op je voorhoofdquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want beetje snotterig en keelpijn. Dus helaas ook hoest ja.
Ja volgens mij kijken er nu veeeeel meer mensenquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.
Ze moeten een circuit aanleggen op Madagascarquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig minder omdat de meeste fans in Europa zijn. Maar ik vind 5 uur nog wel nacht hoor.
Als mensen trainingen volgen dan is dat in dat soort landen sowieso nachtwerk.quote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben altijd nog las Vegas
quote:
Het heeft net als darts een enorme vlucht genomen qua Nederlandse kijkers omdat er nu een Nederlander veel wint. Maar ik hoor net dat max al 7 races niet gewonnen heeft zou net als Barney wel weer afzakken dan.quote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie dat niemand ontkennen
Jij beweert dat mensen eerder niet keken
Nee, niet dat er meer mensen zijn gaan kijken sinds Max, want dat is zeker het geval. Maar F1 is altijd al een goed bekeken sport geweest. Sinds jaren 90 altijd op tv en veel kijkers. Dat was met darten wel anders.quote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oudere vrouwtjes van 70+ he.
En ik zeik er niet over moeten ze zelf weten.
Maar er wordt hier een beetje ontkend dat er meer mensen fan zijn geworden omdat er een Nederlander wint net als met Barney vroeger dat mag best benoemd worden moeten ze verder zelf weten hoor.
Ja hoor Mikeyquote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heeft net als darts een enorme vlucht genomen qua Nederlandse kijkers omdat er nu een Nederlander veel wint. Maar ik hoor net dat max al 7 races niet gewonnen heeft zou net als Barney wel weer afzakken dan.
Piastri heeft weer laten zien tegen zware druk te kunnenquote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heeft net als darts een enorme vlucht genomen qua Nederlandse kijkers omdat er nu een Nederlander veel wint. Maar ik hoor net dat max al 7 races niet gewonnen heeft zou net als Barney wel weer afzakken dan.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Plus dat wanneer er gewonnen wordt er meer aandacht is, er meer uitgezonden wordt en er dus ook meer fans bij komen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, niet dat er meer mensen zijn gaan kijken sinds Max, want dat is zeker het geval. Maar F1 is altijd al een goed bekeken sport geweest. Sinds jaren 90 altijd op tv en veel kijkers. Dat was met darten wel anders.
Meer waardering voor hem dan Lando op dit momentquote:Op zondag 15 september 2024 21:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Piastri heeft weer laten zien tegen zware druk te kunnen
Ja zo werkt het altijd. Ook als er een Nederlandse voetbalclub goed gaat in Europa, dan wordt er ook meer gekeken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Plus dat wanneer er gewonnen wordt er meer aandacht is, er meer uitgezonden wordt en er dus ook meer fans bij komen.
Atletiek is een goed voorbeeld nu. We doen het goed en ineens zie je ook meer beelden en berichten van die diamond league.
Spreek ff niet voor mij.quote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfs oude vrouwtjes die opeens midden van de nacht de wekker zetten voor max en mensen die er familie uitjes van maken deden ze voor Jos niet.
Dat had ik vanaf het begin dat hij ging rijden al.quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer waardering voor hem dan Lando op dit moment
Kent Nederlanders toch toen het vrouwenelftal wat won keken er ook even meer mensen naar.quote:
Zet ze 1 tegen 1, piastri wint.quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer waardering voor hem dan Lando op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |