Zelfs oude vrouwtjes die opeens midden van de nacht de wekker zetten voor max en mensen die er familie uitjes van maken deden ze voor Jos niet.quote:Op zondag 15 september 2024 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Want juist Max heeft veel wat oudere mannen.. zeg maar jouw leeftijd erbij gekregen
Sarcasme off
Zonder haar goedkeuren? Dat is wel echt heel kutquote:Op zondag 15 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Ja nee dat met de dochter van Barneveld was iets op geenstijl. van dat dat grietje idd het één en ender uitgevoerd had met een jongen, en dat een andere jongen dat gefilmd had en zogezegd "hand- en spandiensten" had verleend.", en Raymond was not amused er over.
Het lijkt nu ook echt enorm populair te zijnquote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfs oude vrouwtjes die opeens midden van de nacht de wekker zetten voor max en mensen die er familie uitjes van maken deden ze voor Jos niet.
Bij max duurt zo iets nog wel zeker 18 jaar.quote:Op zondag 15 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Ja nee dat met de dochter van Barneveld was iets op geenstijl. van dat dat grietje idd het één en ender uitgevoerd had met een jongen, en dat een andere jongen dat gefilmd had en zogezegd "hand- en spandiensten" had verleend.", en Raymond was not amused er over.
Raymond deed ook dingen waar een normaal mens in relatie not amused over zou zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Ja nee die 3 samen hadden blijkbaar de grootste lol, maar papa kon het ff wat minder waarderen, zeker toen de beelden rondgestuurd werden, maar dat schijnt behoorlijk goed gestopt te zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zonder haar goedkeuren? Dat is wel echt heel kut
Oude vrouwtjes ??quote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfs oude vrouwtjes die opeens midden van de nacht de wekker zetten voor max en mensen die er familie uitjes van maken deden ze voor Jos niet.
Maar als zijn dochter het niet wilde of niet wist en zichzelf op.interbet terugvindt..wel echt heel kutquote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Raymond deed ook dingen waar een normaal mens in relatie not amused over zou zijn.
Pot ketel.
Nooit over nagedacht, maar het zou me ook echt niets verbazen!quote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Raymond deed ook dingen waar een normaal mens in relatie not amused over zou zijn.
Pot ketel.
Ah okquote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee die 3 samen hadden blijkbaar de grootste lol, maar papa kon het ff wat minder waarderen, zeker toen de beelden rondgestuurd werden, maar dat schijnt behoorlijk goed gestopt te zijn.
Dochterlief vond het allemaal prima, maar het ging nu om de leeftijd van dochterlief en dat het idd verspreid werd.quote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zijn dochter het niet wilde of niet wist en zichzelf op.interbet terugvindt..wel echt heel kut
Wat ik zo las op geenstijl wel ja, maar het ging dus om de leeftijd.quote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok
Zij vond het zelf prima?
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..quote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zijn dochter het niet wilde of niet wist en zichzelf op.interbet terugvindt..wel echt heel kut
Hoeft niet.quote:Op zondag 15 september 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nieuwe punten ?
Ow nee dat niet
Lekker hèquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Dit is prima.
En Indian Summer nog een weekje.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..
Maar als je je laat filmen? Shit happens.
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes ??
Je hebt geen idee van de gemiddelde F1 fan
Vele die van jongs af aan kijken
En ja het zijn er meer geworden
Maar dat denigrerende vrouwtjes
Bah
Ik keek bij Jos al en voor Jos al
En nu nog
Vrouwtjesquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.
Pantoffels en een vestje.quote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hè
Ik heb wel de houtkachel aan nu
Gezelquote:Op zondag 15 september 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Pantoffels en een vestje.
Lekker muziekje aan en samen een wijntje
F1 is nooit snachtsquote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denigrerende? Ik ken serieus oudere vrouwtjes die opeens midden van de nacht nu de wekker zetten om formule 1 te kijken.
Vind ik niet kunnen dat iemand t online zetquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik herinner me ook nog dat filmpje van die keeper van Ado Den Haag. Die wilde dat ook zeker niet online..
Maar als je je laat filmen? Shit happens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |