Ik probeer het af te maken. Flink worstelen, maar als het dekbed eenmaal keurig opgemaakt is, geeft dat veel voldoening.quote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens bij weg![]()
Probeer ik het later wel weer
260 x 240, wow!quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geen last van en mijn dekbed is 260x240
Is met meer dingen zoquote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is vaak zo, als het er maar in zit.
Ook goed van mij mag het hele voetbal weg.quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon Ajax verbieden....
En na een zweterig nachtje heb je meteen weer van: "Meh..."quote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik probeer het af te maken. Flink worstelen, maar als het dekbed eenmaal keurig opgemaakt is, geeft dat veel voldoening.
Heb een fokking moerbei moeten zagen omdat die nogal heel laag hangende takken had... En een complete Berk met handzaag om gezaagd. Was eerlijk gezegd ook wel weer eens leuk dat old skool te doen ipv kettingzaagquote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per boom, ik had zo'n ouderwetse spanzaag, daarmee vlieg je snel door vele soorten hout!
Maar een gewoon handzaagje is idd wel kut voor in de tuin, ja.
Vooral als je er onder kruiptquote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik probeer het af te maken. Flink worstelen, maar als het dekbed eenmaal keurig opgemaakt is, geeft dat veel voldoening.
Bed is 180x200 . Dus een ruim dekbed, nadeel is dat de hoezen vrij duur zijn.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens bij weg![]()
Probeer ik het later wel weer
220x200 Was niet groot genoeg?quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bed is 180x200 . Dus een ruim dekbed, nadeel is dat de hoezen vrij duur zijn.
Ik laat echt al mijn tuingereedschap achter in de schuur van mijn oude huis; takkenscharen (waaronder ook eentje voor echt boomstammetjes; met zo'n ratelsysteem), bijlen, scheppen, elektrische grasmaaier enz.quote:Op zondag 15 september 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb een fokking moerbei moeten zagen omdat die nogal heel laag hangende takken had... En een complete Berk met handzaag om gezaagd. Was eerlijk gezegd ook wel weer eens leuk dat old skool te doen ipv kettingzaag
Gewoon bij Ali express bestellen 2x wassen en gaten erin. Maar wel goedkoopquote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
owwwwwwww..... Jij dubbelzinnige tante.
Ja ik snap dat soort dingen gewoon niet als ik zelf de voorzet al gafquote:
Ik heb ook zo'n groot bed maar niet zo'n groot dekbed.quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zo veel van dat spul, maar iets te vroeg weggedaanquote:Op zondag 15 september 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik laat echt al mijn tuingereedschap achter in de schuur van mijn oude huis; takkenscharen (waaronder ook eentje voor echt boomstammetjes; met zo'n ratelsysteem), bijlen, scheppen, elektrische grasmaaier enz.
Ik heb echt vaak spul veel te lang bewaard, en als je het uiteindelijk weg doet, heb je het binnen een week of zo ineens toch nodig na al die jaren!quote:Op zondag 15 september 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had zo veel van dat spul, maar iets te vroeg weggedaanNu dus echt handwerk
quote:Op zondag 15 september 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik snap dat soort dingen gewoon niet als ik zelf de voorzet al gaf
Maar dat ligt denk ik aan de gewoonte, je hebt het en pakt het en gebruikt het. Maar je denkt er compleet niet bij na hoe vaak je het gebruikt.quote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak spul veel te lang bewaard, en als je het uiteindelijk weg doet, heb je het binnen een week of zo ineens toch nodig na al die jaren!
Meh, soms heb ik ook zooi op zolder liggen wart echt stof ligt te vergaren.quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat ligt denk ik aan de gewoonte, je hebt het en pakt het en gebruikt het. Maar je denkt er compleet niet bij na hoe vaak je het gebruikt.
Het is je vergeven, maar alleen omdat het zondag isquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar alleen omdat het zondag is
[..]
Wat op zolder ligt gebruik je ook nietquote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, soms heb ik ook zooi op zolder liggen wart echt stof ligt te vergaren.
Soms gooi je het bij een verhuizing weg en merk je dat je het na je verhuizing nodig hebt.
Of je moet iets gebruiken waar dat ding wat je net hebt weggegooid bij hoort.
[..]
Kumbaya, my Lord?quote:Op zondag 15 september 2024 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in kampvuurliedjes....Is dat raar?
Lekker met je marsmellow op een stokjequote:Op zondag 15 september 2024 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in kampvuurliedjes....Is dat raar?
Daarover gesproken, waar de neuk is Kree nu? Ligt ie te neuken of wa?quote:
Hoe moet @ToT dat weten?quote:Op zondag 15 september 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarover gesproken, waar de neuk is Kree nu? Ligt ie te neuken of wa?
Grote kansquote:Op zondag 15 september 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn marsmellow gaat nooit op een stokje, dat is de punt van het stokjequote:Op zondag 15 september 2024 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker met je marsmellow op een stokje
Ik hoef niks over jouw stokje te weten!quote:Op zondag 15 september 2024 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn marsmellow gaat nooit op een stokje, dat is de punt van het stokje
Hij praat beter terug dan de gemiddelde fokker tho....quote:Op zondag 15 september 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef niks over jouw stokje te weten!
@stokj is dat zo?quote:Op zondag 15 september 2024 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij praat beter terug dan de gemiddelde fokker tho....
Werewolf 👻quote:
Soms is een aai over de bol al genoeg hoor, dan staat ie paraat voor goeie conversatie.quote:
Wel ff met de Gillette er overheen gaan als je een date wil scoren he? De meeste kerels houden niet zo van behaard!quote:
Zij ook niet van kerels.quote:Op zondag 15 september 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff met de Gillette er overheen gaan als je een date wil scoren he? De meeste kerels houden niet zo van behaard!
Ik ben van de vrouwenliefdequote:Op zondag 15 september 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff met de Gillette er overheen gaan als je een date wil scoren he? De meeste kerels houden niet zo van behaard!
Aje 2 wolven ziet scharen is mutske misschien 1 ervanquote:Op zondag 15 september 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft 2 boeken van Dolfje het weerwolfje.
Misschien komt Mutske ook in 1 van die boeken voor?
quote:Op zondag 15 september 2024 19:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aje 2 wolven ziet scharen is mutske misschien 1 ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |