Ja, en soms weer opnieuw... Een heel gedoe steeds.quote:Op zondag 15 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan zit het niet helemaal goed bij het hoofdeind, moet je het eerst nog 10 x goed opschudden
Ik loop er wel eens bij wegquote:Op zondag 15 september 2024 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en soms weer opnieuw... Een heel gedoe steeds.
Vannacht gelukkig hier ook niet.quote:
Zolang je dekbed maar niet weglooptquote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens bij weg![]()
Probeer ik het later wel weer
Dat zou wel heel raar zijnquote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je dekbed maar niet wegloopt
Er zijn van die klemmetjes van de ikea, die kun je vastzetten met het opmaken.quote:Op zondag 15 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan zit het niet helemaal goed bij het hoofdeind, moet je het eerst nog 10 x goed opschudden
Ik gooide er gewoon mee.quote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je dekbed maar niet wegloopt
quote:Op zondag 15 september 2024 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn van die klemmetjes van de ikea, die kun je vastzetten met het opmaken.
Zoiets https://www.amazon.nl/Aui(...)b1d027a&gad_source=1
Erg toch. Alle wedstrijden van Ajax maar zonder publiek vanaf nuquote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef aeque het volgende:
Ajaxtokkies die met hun beperkte hersencapaciteit niet snappen waarom de politie staakt dus maar weer rotzooi gaan trappen en rellen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een tuin hebben, gratis en voor niks.... Kettingzaag kapot en dus bomen met handzaag staan bij snoeienquote:
Nooit geen last van en mijn dekbed is 260x240quote:Op zondag 15 september 2024 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en soms weer opnieuw... Een heel gedoe steeds.
Gewoon Ajax verbieden....quote:Op zondag 15 september 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg toch. Alle wedstrijden van Ajax maar zonder publiek vanaf nu
Maar als het dekbed er eenmaal in zit blijft het wel goed zittenquote:Op zondag 15 september 2024 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn van die klemmetjes van de ikea, die kun je vastzetten met het opmaken.
Zoiets https://www.amazon.nl/Aui(...)b1d027a&gad_source=1
Verschilt per boom, ik had zo'n ouderwetse spanzaag, daarmee vlieg je snel door vele soorten hout!quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je een tuin hebben, gratis en voor niks.... Kettingzaag kapot en dus bomen met handzaag staan bij snoeien![]()
Tering dan merk je pas dat hout best wel wat kan hebben.
Is vaak zo, als het er maar in zit.quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als het dekbed er eenmaal in zit blijft het wel goed zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |