Zolang je dekbed maar niet weglooptquote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens bij weg![]()
Probeer ik het later wel weer
Dat zou wel heel raar zijnquote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je dekbed maar niet wegloopt
Er zijn van die klemmetjes van de ikea, die kun je vastzetten met het opmaken.quote:Op zondag 15 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan zit het niet helemaal goed bij het hoofdeind, moet je het eerst nog 10 x goed opschudden
Ik gooide er gewoon mee.quote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je dekbed maar niet wegloopt
quote:Op zondag 15 september 2024 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn van die klemmetjes van de ikea, die kun je vastzetten met het opmaken.
Zoiets https://www.amazon.nl/Aui(...)b1d027a&gad_source=1
Erg toch. Alle wedstrijden van Ajax maar zonder publiek vanaf nuquote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef aeque het volgende:
Ajaxtokkies die met hun beperkte hersencapaciteit niet snappen waarom de politie staakt dus maar weer rotzooi gaan trappen en rellen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een tuin hebben, gratis en voor niks.... Kettingzaag kapot en dus bomen met handzaag staan bij snoeienquote:
Nooit geen last van en mijn dekbed is 260x240quote:Op zondag 15 september 2024 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en soms weer opnieuw... Een heel gedoe steeds.
Gewoon Ajax verbieden....quote:Op zondag 15 september 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg toch. Alle wedstrijden van Ajax maar zonder publiek vanaf nu
Maar als het dekbed er eenmaal in zit blijft het wel goed zittenquote:Op zondag 15 september 2024 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn van die klemmetjes van de ikea, die kun je vastzetten met het opmaken.
Zoiets https://www.amazon.nl/Aui(...)b1d027a&gad_source=1
Verschilt per boom, ik had zo'n ouderwetse spanzaag, daarmee vlieg je snel door vele soorten hout!quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je een tuin hebben, gratis en voor niks.... Kettingzaag kapot en dus bomen met handzaag staan bij snoeien![]()
Tering dan merk je pas dat hout best wel wat kan hebben.
Is vaak zo, als het er maar in zit.quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als het dekbed er eenmaal in zit blijft het wel goed zitten
Ik probeer het af te maken. Flink worstelen, maar als het dekbed eenmaal keurig opgemaakt is, geeft dat veel voldoening.quote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
260 x 240, wow!quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geen last van en mijn dekbed is 260x240
Is met meer dingen zoquote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is vaak zo, als het er maar in zit.
Ook goed van mij mag het hele voetbal weg.quote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon Ajax verbieden....
En na een zweterig nachtje heb je meteen weer van: "Meh..."quote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik probeer het af te maken. Flink worstelen, maar als het dekbed eenmaal keurig opgemaakt is, geeft dat veel voldoening.
Heb een fokking moerbei moeten zagen omdat die nogal heel laag hangende takken had... En een complete Berk met handzaag om gezaagd. Was eerlijk gezegd ook wel weer eens leuk dat old skool te doen ipv kettingzaagquote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per boom, ik had zo'n ouderwetse spanzaag, daarmee vlieg je snel door vele soorten hout!
Maar een gewoon handzaagje is idd wel kut voor in de tuin, ja.
Vooral als je er onder kruiptquote:Op zondag 15 september 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik probeer het af te maken. Flink worstelen, maar als het dekbed eenmaal keurig opgemaakt is, geeft dat veel voldoening.
Bed is 180x200 . Dus een ruim dekbed, nadeel is dat de hoezen vrij duur zijn.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |