Ja maar toch loop ik te hannesenquote:Op zondag 15 september 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa soms zie je wel van die filmpje dan moet je dekbedovertrek en dekbed helemaal open op bed leggen en dan oprollen en bij het eind de overtrek om heen doen
Koelt ook hard af hoor..quote:
En dan zit het niet helemaal goed bij het hoofdeind, moet je het eerst nog 10 x goed opschuddenquote:Op zondag 15 september 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit er ook altijd mee te worstelen.
Misschien dit trucje proberquote:
Heb je nog meer bedgeheimen voor ons?quote:Op zondag 15 september 2024 18:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben een zweter.
Dekbed bij de punten pakken en in de overtrek schuiven.
Punten trekken en tziterin.
Neequote:Op zondag 15 september 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog meer bedgeheimen voor ons?
Ik heb een speciaal cpap kussenquote:Op zondag 15 september 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet of je je kussen opschudt of juist liever plat hebt?
Ah!quote:Op zondag 15 september 2024 18:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal cpap kussen
Zo doe ik het ook, maar sommige dekbedovertrekken zijn wat stroeverquote:Op zondag 15 september 2024 18:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben een zweter.
Dekbed bij de punten pakken en in de overtrek schuiven.
Punten trekken en tziterin.
In het Engels wel!quote:Op zondag 15 september 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is raapzaad ook verkrachtzaad?
Misschien als het gemodificeerd is 😉quote:Op zondag 15 september 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is raapzaad ook verkrachtzaad?
Nee hoeft nietquote:Op zondag 15 september 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien als het gemodificeerd is 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |