220x200 Was niet groot genoeg?quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bed is 180x200 . Dus een ruim dekbed, nadeel is dat de hoezen vrij duur zijn.
Ik laat echt al mijn tuingereedschap achter in de schuur van mijn oude huis; takkenscharen (waaronder ook eentje voor echt boomstammetjes; met zo'n ratelsysteem), bijlen, scheppen, elektrische grasmaaier enz.quote:Op zondag 15 september 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb een fokking moerbei moeten zagen omdat die nogal heel laag hangende takken had... En een complete Berk met handzaag om gezaagd. Was eerlijk gezegd ook wel weer eens leuk dat old skool te doen ipv kettingzaag
Gewoon bij Ali express bestellen 2x wassen en gaten erin. Maar wel goedkoopquote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
owwwwwwww..... Jij dubbelzinnige tante.
Ja ik snap dat soort dingen gewoon niet als ik zelf de voorzet al gafquote:
Ik heb ook zo'n groot bed maar niet zo'n groot dekbed.quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zo veel van dat spul, maar iets te vroeg weggedaanquote:Op zondag 15 september 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik laat echt al mijn tuingereedschap achter in de schuur van mijn oude huis; takkenscharen (waaronder ook eentje voor echt boomstammetjes; met zo'n ratelsysteem), bijlen, scheppen, elektrische grasmaaier enz.
Ik heb echt vaak spul veel te lang bewaard, en als je het uiteindelijk weg doet, heb je het binnen een week of zo ineens toch nodig na al die jaren!quote:Op zondag 15 september 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had zo veel van dat spul, maar iets te vroeg weggedaanNu dus echt handwerk
quote:Op zondag 15 september 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik snap dat soort dingen gewoon niet als ik zelf de voorzet al gaf
Maar dat ligt denk ik aan de gewoonte, je hebt het en pakt het en gebruikt het. Maar je denkt er compleet niet bij na hoe vaak je het gebruikt.quote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak spul veel te lang bewaard, en als je het uiteindelijk weg doet, heb je het binnen een week of zo ineens toch nodig na al die jaren!
Meh, soms heb ik ook zooi op zolder liggen wart echt stof ligt te vergaren.quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat ligt denk ik aan de gewoonte, je hebt het en pakt het en gebruikt het. Maar je denkt er compleet niet bij na hoe vaak je het gebruikt.
Het is je vergeven, maar alleen omdat het zondag isquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar alleen omdat het zondag is
[..]
Wat op zolder ligt gebruik je ook nietquote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, soms heb ik ook zooi op zolder liggen wart echt stof ligt te vergaren.
Soms gooi je het bij een verhuizing weg en merk je dat je het na je verhuizing nodig hebt.
Of je moet iets gebruiken waar dat ding wat je net hebt weggegooid bij hoort.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |