Maar dat is (allemaal) niet ad orde hier.quote:Op zondag 15 september 2024 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand voor je zich niet aan de deltatijd houdt, moet je dus of gevaarlijk hard remmen, of er langs. Mochten er dus consequenties zijn voor de vier inhalers, dan lijkt het me dat er ook consequenties horen te zijn voor de rijders die zich niet aan de deltatijd hielden, waardoor anderen vanwege veiligheidsredenen inhaalden. Een en ander is niet los van elkaar te zien wat mij betreft.
En bij een vsc horen deltatijde . Als er geen deltatijden waren ondat de race afgelopen is, is er dus ook geen vsc, want die zorgt voor de deltatijden.
Dat is niet relevant in deze.quote:Op zondag 15 september 2024 16:54 schreef Troel het volgende:
Is het ergens zichtbaar hoe snel de rijders reden na de finish.
Dat vind jij. Als ik op het matje geroepen wordt om zoiets, zou ik een gedegen verdediging opvoeren en dan maakt het dus wel uit. Zeker omdat het niet houden aan de deltatijd ook een dingetje is.quote:Op zondag 15 september 2024 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet relevant in deze.
En dit. Dat maakt het namelijk niet veiliger.quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
plus dat je niet verwacht kan worden om volledig in de remmen te gaan op de lijn als degene voor je tijdens de VSC ineens maar 10kmpu gaat
Je wordt aangeklaagd voor diefstal van de elektrische fiets van X. Heeft het dan zin een hele verdediging op te tuigen waarin je je probeert te bewijzen dat jij Y niet vermoord hebt?quote:Op zondag 15 september 2024 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vind jij. Als ik op het matje geroepen wordt om zoiets, zou ik een gedegen verdediging opvoeren en dan maakt het dus wel uit. Zeker omdat het niet houden aan de deltatijd ook een dingetje is.
De elektrische fiets stond ergens waar hij niet hoorde te staan en jij hebt als bevoegd gezag de fiets dus weggehaald en naar de gemeentewerf gebracht.quote:Op zondag 15 september 2024 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wordt aangeklaagd voor diefstal van de elektrische fiets van X. Heeft het dan zin een hele verdediging op te tuigen waarin je je probeert te bewijzen dat jij Y niet vermoord hebt?
Het zal ongetwijfeld een overtreding zijn. De penalty moet dan wel in verhouding staan met de overtreding. Hier was echt 0 kwade wel en 0 gevaar. Een penalty die het resultaat beïnvloedt lijkt me dan ook belachelijk.quote:Op zondag 15 september 2024 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wordt aangeklaagd voor diefstal van de elektrische fiets van X. Heeft het dan zin een hele verdediging op te tuigen waarin je je probeert te bewijzen dat jij Y niet vermoord hebt?
Omdat er vorig jaar andere regels waren voor de auto's en de auto daar niet aan voldoet?quote:Op zondag 15 september 2024 17:03 schreef Vincent_student het volgende:
Als die nieuwe auto zoveel problemen geeft, waarom halen ze de auto van vorig jaar dan niet uit de garage? Gegarandeerd dat hij dan alles weer wint.
Die 2 zaken staan volledig los van elkaar, dat vind ik in dit geval nietquote:Op zondag 15 september 2024 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, zal dat het zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat er vorig jaar andere regels waren voor de auto's en de auto daar niet aan voldoet?
De huidige auto gaat alsnog harder dan de dominante van vorig jaarquote:Op zondag 15 september 2024 17:03 schreef Vincent_student het volgende:
Als die nieuwe auto zoveel problemen geeft, waarom halen ze de auto van vorig jaar dan niet uit de garage? Gegarandeerd dat hij dan alles weer wint.
Ik vind dat in dit geval ook. Er zijn sowieso geen delta's meer na de finish.quote:Op zondag 15 september 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 2 zaken staan volledig los van elkaar, dat vind ik in dit geval niet
Maar geloof sowieso niet dat er een straf komt
Maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 15 september 2024 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat er vorig jaar andere regels waren voor de auto's en de auto daar niet aan voldoet?
Als er geen delta is, dan ook geen vsc. Want bij vsc is er een delta. En als er dus geen delta is na de finish, KAN er dus ook geen vsc meer zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat in dit geval ook. Er zijn sowieso geen delta's meer na de finish.
De delta's (mits nog geldig) zijn imho niet relevant voor het wel of niet inhalen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 2 zaken staan volledig los van elkaar, dat vind ik in dit geval niet
Maar geloof sowieso niet dat er een straf komt
Nee, niet dat ik weet i.i.g..quote:Op zondag 15 september 2024 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Sinds dit jaar is toch de regel dat na de race de coureurs niet meer mogen inhalen?
Kan ik niets van in de regels terugvinden.quote:Op zondag 15 september 2024 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Sinds dit jaar is toch de regel dat na de race de coureurs niet meer mogen inhalen?
Bedoelde ook niet zozeer de delta’s, maar als iemand heel langzaam rijdt, kan het best zijn dat het voor de veiligheid beter is om er voorbij te gaan dan erachter te blijven hangenquote:Op zondag 15 september 2024 17:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De delta's (mits nog geldig) zijn imho niet relevant voor het wel of niet inhalen.
Als ze zich er niet aan gehouden zouden hebben, zou dat een onderzoek op zich kunnen zijn, maar zou hiervoor niets uitmaken.
Gebeurt toch nog steeds regelmatig dat de winnaar niet als 1e z’n auto neerzet? Lijkt me ook een vrij nutteloze regelquote:Op zondag 15 september 2024 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 15 september 2024 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen straf voor Sainz en Perez.
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2011.pdf
quote:Op zondag 15 september 2024 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2024 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Oftewel Verstappen genaaid door z’n teammaat. OUTquote:But he could have done more to avoid the car that he had better view of.
Staat wel dat Perez meer had kunnen doen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Even lezen, zelfs even het stukje voor je eruit gepikt:quote:
quote:It was thus apparent that while ahead, and having the right to drive his line, Sainz did
move slightly towards a car that he had limited vision of. At the same time, there was
nothing unusual about Perez’ line, but he could have done more to avoid the car that
he had better view of.
In conclusion, the Stewards deem this to be a racing incident with neither driver being
predominantly at fault, and take no further action.
Het was na de finish..quote:Op zondag 15 september 2024 17:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Vreemd dat als je allemaal even hard gaat zoals onder VSC toch in kunt halen.
De auto van vorig jaar is een seconde langzamer.quote:Op zondag 15 september 2024 17:03 schreef Vincent_student het volgende:
Nope. Nog steeds nietquote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Oftewel Verstappen genaaid door z’n teammaat. OUT
Hij zorgt ervoor dat Piastri en Leclerc niet enorm veel inlopen anders!quote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Oftewel Verstappen genaaid door z’n teammaat. OUT
Dit is wel een naaistreek.quote:
15 september 19:11 uur? Twee uur tijdverschil?quote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor McLaren.
https://www.fia.com/sites(...)e%20Infringement.pdf
Het is daar 19.34 nu ja.quote:Op zondag 15 september 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
15 september 19:11 uur? Twee uur tijdverschil?
Ja, daarom beginnen ze ook om 13.00quote:Op zondag 15 september 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geheel volgens verwachtingquote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor McLaren.
Ja.quote:Op zondag 15 september 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 15 september 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Yup.quote:
Ja bullshit natuurlijk. Ook al heb je het recht daar te rijden je hoeft geen aanrijding te veroorzaken.quote:Op zondag 15 september 2024 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even lezen, zelfs even het stukje voor je eruit gepikt:
[..]
Dat geldt inderdaad voor allebei, en omdat er niet één duidelijke schuldige aangewezen kan worden is dit hoe het verhaal eindigt.quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk. Ook al heb je het recht daar te rijden je hoeft geen aanrijding te veroorzaken.
Volgems de stewards is dat ook niet gebeurd. Race-incident, beide geen strafquote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk. Ook al heb je het recht daar te rijden je hoeft geen aanrijding te veroorzaken.
Lijkt me overigens ook de enig juiste beslissingquote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor McLaren.
Slecht dat Sainz dat deed inderdaad!quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:
Stewards en consequent zijn.quote:The Stewards are aware that this has happened earlier this season and was not
noticed at the time. We are therefore warning the driver concerned, along with all
other competitors. Further breaches may incur significant penalties.
Max hield zich in Oostenrijk niet aan de regels, waar beide heren dat hier wel deden.quote:Op zondag 15 september 2024 17:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Als het Max was dan had hij voor de komende race alvast een penalty te pakken maar Carlos Sainz mag zijn lijn rijden.
Het is trouwens maar goed dat Max reageerde op wat Lando deed tijdens hun gevecht, dat had ook zomaar in een muur kunnen eindigen.
Of met papa strollquote:Op zondag 15 september 2024 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Verstappen na Singapore een koffiedate doen met Toto over 2026?
Ze zijn nu voorwaarden aan het scheppen om in de toekomst te kunnen straffen, zo lees ik hetquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Stewards en consequent zijn.
Drie uur maar we moesten zonodig in dezelfde tijdzone als Duitsland voor de handel.quote:Op zondag 15 september 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was ooka alleen maar van belang als er wel een straf was geweestquote:Op zondag 15 september 2024 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen woord over delta's trouwens![]()
Dit is en blijft het meest zwakke fragment in dat programma ooit.quote:Op zondag 15 september 2024 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Drie uur maar we moesten zonodig in dezelfde tijdzone als Duitsland voor de handel.
Het heeft helemaal niets met dit te maken. Wel of niet voldoen aan delta's staat los van wel of niet mogen inhalen.quote:Op zondag 15 september 2024 18:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was ooka alleen maar van belang als er wel een straf was geweest
Ja, zoeken om het zoeken, treurig gedrag.quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn nu voorwaarden aan het scheppen om in de toekomst te kunnen straffen, zo lees ik het
Zeer sterk item. Dombo’s die denken dat zomertijd lekker weer betekent. Politici die tweeten dat ze vrolijke mensen zijn en dus voor zomertijd zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is en blijft het meest zwakke fragment in dat programma ooit.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeer sterk item. Dombo’s die denken dat zomertijd lekker weer betekent. Politici die tweeten dat ze vrolijke mensen zijn en dus voor zomertijd zijn.
Prima toch. Het mag nu niet en het mag straks ook niet. Maar nu komen ze ermee weg.quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn nu voorwaarden aan het scheppen om in de toekomst te kunnen straffen, zo lees ik het
Ik ben benieuwd hoe lang ie op youtube blijft staan.quote:
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 15 september 2024 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met dit te maken. Wel of niet voldoen aan delta's staat los van wel of niet mogen inhalen.
Al een paar uur nu toch?quote:Op zondag 15 september 2024 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ie op youtube blijft staan.
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 15 september 2024 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ie op youtube blijft staan.
Meestal is ie de volgende dag alweer offline.quote:
Die youtube censored plaatje. In het origineel zie je Stroll de twin towers invliegen.quote:
Ah zover heb ik niet eens gekeken.quote:Op zondag 15 september 2024 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die youtube censored plaatje. In het origineel zie je Stroll de twin towers invliegen.
De bijnaam van Stroll kwam ook al weer voorbijquote:Op zondag 15 september 2024 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die youtube censored plaatje. In het origineel zie je Stroll de twin towers invliegen.
rijdenquote:Op zondag 15 september 2024 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en hij is nu een chimpquote:Op zondag 15 september 2024 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bijnaam van Stroll kwam ook al weer voorbij
at least he keeps the windows cleanquote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toen Stroll yuki raakte in de race hoorde ik al rpm gillen of incompentence of stroll
Als dat zo was geweest had die gister geen willekeurige geel gehad waardoor die van P15 moest komenquote:Op zondag 15 september 2024 19:41 schreef Zorro het volgende:
Race net teruggekeken.
Die Norris heeft het geluk dit jaar echt aan zijn kont hangen zeg. Man man man.
Slechte pitstop en zelf niet een ronde na Russell Albon voorbij kost hem wel een potentiele strijd met Russellquote:Op zondag 15 september 2024 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat Max met een andere tactiek beter was geëindigd dan plek 7 (en uiteindelijk dan plek 5 nu)
Dus omdat jij weken last hebt van de tijdwissel is dit een zwak fragment?quote:Op zondag 15 september 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is en blijft het meest zwakke fragment in dat programma ooit.
Dat was Sainz. Sjors zat er al achterquote:Op zondag 15 september 2024 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Slechte pitstop en zelf niet een ronde na Russell Albon voorbij kost hem wel een potentiele strijd met Russell
Dat zou fantastisch nieuws zijnquote:Op zondag 15 september 2024 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
In de nabeschouwing van het race café beweren ze dat Ricciardo vanaf singapore wordt vervangen door Lawson
ziggo....quote:Op zondag 15 september 2024 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
In de nabeschouwing van het race café beweren ze dat Ricciardo vanaf singapore wordt vervangen door Lawson
Marko heeft wel gezegd dat er in Singapore nieuws zou komen, maar dit is wel erg rigoureusquote:Op zondag 15 september 2024 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch nieuws zijn
Maar eerst zien, dan geloven..
En vooralsnog geloof ik er geen barst van
Vond het toch wat meer Sainz z'n schuld, die had moeten weten dat Perez daar zat omdat hij een slechte exit had.quote:Op zondag 15 september 2024 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgems de stewards is dat ook niet gebeurd. Race-incident, beide geen straf
Maar Perez had zicht op de situatie. Zo dom om dan niet iets naar rechts te sturen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het toch wat meer Sainz z'n schuld, die had moeten weten dat Perez daar zat omdat hij een slechte exit had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |