Volgems de stewards is dat ook niet gebeurd. Race-incident, beide geen strafquote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk. Ook al heb je het recht daar te rijden je hoeft geen aanrijding te veroorzaken.
Lijkt me overigens ook de enig juiste beslissingquote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor McLaren.
https://www.fia.com/sites(...)e%20Infringement.pdf
Slecht dat Sainz dat deed inderdaad!quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk. Ook al heb je het recht daar te rijden je hoeft geen aanrijding te veroorzaken.
quote:
Stewards en consequent zijn.quote:The Stewards are aware that this has happened earlier this season and was not
noticed at the time. We are therefore warning the driver concerned, along with all
other competitors. Further breaches may incur significant penalties.
Max hield zich in Oostenrijk niet aan de regels, waar beide heren dat hier wel deden.quote:Op zondag 15 september 2024 17:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Als het Max was dan had hij voor de komende race alvast een penalty te pakken maar Carlos Sainz mag zijn lijn rijden.
Het is trouwens maar goed dat Max reageerde op wat Lando deed tijdens hun gevecht, dat had ook zomaar in een muur kunnen eindigen.
Of met papa strollquote:Op zondag 15 september 2024 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Verstappen na Singapore een koffiedate doen met Toto over 2026?
Ze zijn nu voorwaarden aan het scheppen om in de toekomst te kunnen straffen, zo lees ik hetquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Stewards en consequent zijn.
Drie uur maar we moesten zonodig in dezelfde tijdzone als Duitsland voor de handel.quote:Op zondag 15 september 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
15 september 19:11 uur? Twee uur tijdverschil?
Dat was ooka alleen maar van belang als er wel een straf was geweestquote:Op zondag 15 september 2024 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen woord over delta's trouwens![]()
Dit is en blijft het meest zwakke fragment in dat programma ooit.quote:Op zondag 15 september 2024 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Drie uur maar we moesten zonodig in dezelfde tijdzone als Duitsland voor de handel.
Het heeft helemaal niets met dit te maken. Wel of niet voldoen aan delta's staat los van wel of niet mogen inhalen.quote:Op zondag 15 september 2024 18:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was ooka alleen maar van belang als er wel een straf was geweest
Ja, zoeken om het zoeken, treurig gedrag.quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn nu voorwaarden aan het scheppen om in de toekomst te kunnen straffen, zo lees ik het
Zeer sterk item. Dombo’s die denken dat zomertijd lekker weer betekent. Politici die tweeten dat ze vrolijke mensen zijn en dus voor zomertijd zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is en blijft het meest zwakke fragment in dat programma ooit.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeer sterk item. Dombo’s die denken dat zomertijd lekker weer betekent. Politici die tweeten dat ze vrolijke mensen zijn en dus voor zomertijd zijn.
Prima toch. Het mag nu niet en het mag straks ook niet. Maar nu komen ze ermee weg.quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn nu voorwaarden aan het scheppen om in de toekomst te kunnen straffen, zo lees ik het
Ik ben benieuwd hoe lang ie op youtube blijft staan.quote:
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 15 september 2024 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met dit te maken. Wel of niet voldoen aan delta's staat los van wel of niet mogen inhalen.
Al een paar uur nu toch?quote:Op zondag 15 september 2024 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ie op youtube blijft staan.
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 15 september 2024 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ie op youtube blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |