Hij moet 2 races voor Norris eindigen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Max moet nog minimaal 2 races winnen anders gaat het hem niet worden.
En hij rijdt al half seizoen gehandicapt rond, dat schiet ook niet echt op, dat probleem te verhelpen.
Verstappen had hier 10 punten op Norris moeten pakken.quote:Op zondag 15 september 2024 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben juist gerustgesteld. Verstappen reed hier enigszins gehandicapt rond en verliest nog steeds slechts minimale punten op Norris.
Geen idee.quote:Op zondag 15 september 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze willen toch 20 rijders punten gaan geven?
Ik denk dat Norris teveel met Max bezig was. Hij had Albon moeten inhalen, in plaats van achter Albon blijven hangen om Max het leven zuur te maken.quote:Op zondag 15 september 2024 15:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, want zijn auto was veel sneller. Ik had eigenlijk zelfs een podiumplaats verwacht. Norris had hier veel meer punten op Verstappen moeten pakken om nog een kans te maken.
quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze Max niet naar binnen haalde toen hij klem zat achter Norris en Albon.
Natuurlijk kan McLaren dan reageren door Norris naar binnen te halen maar die moet dan vervolgens wel zijn mediums 21 ronden goed houden en verstappen weer voorbij zien te komen.
Hij zei zelf wel dat hij Albon niet voorbij kon komenquote:Op zondag 15 september 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Norris teveel met Max bezig was. Hij had Albon moeten inhalen, in plaats van achter Albon blijven hangen om Max het leven zuur te maken.
Mja kan, maar hij kan ook moeilijk zeggen "ik vond het prima zo, want daarmee verneukte ik de race van Max"quote:Op zondag 15 september 2024 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei zelf wel dat hij Albon niet voorbij kon komen
Maar Max zat op een gegeven moment op achterstand en toen kwam hij er nog niet voorbij.quote:Op zondag 15 september 2024 15:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja kan, maar hij kan ook moeilijk zeggen "ik vond het prima zo, want daarmee verneukte ik de race van Max"
Denk niet dat Max met een andere tactiek beter was geëindigd dan plek 7 (en uiteindelijk dan plek 5 nu)quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze Max niet naar binnen haalde toen hij klem zat achter Norris en Albon.
Natuurlijk kan McLaren dan reageren door Norris naar binnen te halen maar die moet dan vervolgens wel zijn mediums 21 ronden goed houden en verstappen weer voorbij zien te komen.
Waarom zouden ze? Norris rijdt een halve seconden voor je, moet nog pitten en komt op dat moment Albon niet voorbij.quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat gemist?quote:Op zondag 15 september 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Als ze Max (en de anderen) hiervoor bestraffen kunnen ze toch beter het hele gedoe opdoeken hoor
Eens. Hij had het duo Norris/Albon nooit kunnen ontwijken.quote:Op zondag 15 september 2024 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat Max met een andere tactiek beter was geëindigd dan plek 7 (en uiteindelijk dan plek 5 nu)
Inhalen na finishvlag tijdens virtual safetycarquote:
Is dat ooit eerder bestraft?quote:Op zondag 15 september 2024 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inhalen onder de VSC (na de finish)
In een veel beter functionerende auto. Normaals: Norris had op het podium moeten eindigen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Norris die 10 plekken achter hem begon.
Hoe dan?quote:Op zondag 15 september 2024 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verstappen had hier 10 punten op Norris moeten pakken.
Dat lijkt me dan weer flink overdreven. De andere RB zat zowat de hele race binnen een paar seconden van de andere McLaren.quote:Op zondag 15 september 2024 15:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
In een veel beter functionerende auto. Normaals: Norris had op het podium moeten eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |