Zou je hetzelfde zeggen als er geen ruimte voor Perez was?quote:Op zondag 15 september 2024 15:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij ligt voor, dus kan Perez niet eens zien
Daarom stuurt die ook nauwelijks naar links. Dat is gewoon voorzichtig...quote:Op zondag 15 september 2024 15:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zou je hetzelfde zeggen als er geen ruimte voor Perez was?
Je moet altijd uitkijken. Of je hem kan zien of niet.
Je vergeet de sprintsquote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen nu 59 punten voorsprong op Norris, met nog 7 races te gaan. Met Red Bull die niet meer dan subtop is gaan ze dit niet meer redden vrees ik.
De betere circuits van RB komen er nog aan.quote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen nu 59 punten voorsprong op Norris, met nog 7 races te gaan. Met Red Bull die niet meer dan subtop is gaan ze dit niet meer redden vrees ik.
Nee als er geen ruimte was voor Perez is dat in mijn ogen anders, je moet namelijk altijd ruimte laten voor de breedte van 1 auto. Dus stuurde Sainz naar links maar was daar geen ruimte meer voor 1 auto was mijn mening dat het de schuld van Sainz was.quote:Op zondag 15 september 2024 15:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zou je hetzelfde zeggen als er geen ruimte voor Perez was?
Je moet altijd uitkijken. Of je hem kan zien of niet.
Mwah, Piastri kwam van heel ver en zijn voorbanden vonden net op tijd weer grip om net niet de banden in te ondersturen bij de exit.quote:Op zondag 15 september 2024 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft toch bizar hoe Leclerc zijn podium heeft gered. Maar wel jammer dat die de deur openliet voor Oscar
Vandaag zat er 1 wel prima bij andersquote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Lichtloper het volgende:
Nogal wat infringements.quote:
Switchbackquote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat buitenom proberen inhalen van Perez was overigens ook gewoon heel dom als je de overspeed niet hebt.
Zo vind ik dat hier ook. Sainz ging naar links terwijl Perez daar zat. Perez had kunnen uitwijken, maar deed dat niet (en hoeft ook niet). Meeste schuld (predominantly) ligt dus imho bij Sainz.quote:Op zondag 15 september 2024 15:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee als er geen ruimte was voor Perez is dat in mijn ogen anders, je moet namelijk altijd ruimte laten voor de breedte van 1 auto. Dus stuurde Sainz naar links maar was daar geen ruimte meer voor 1 auto was mijn mening dat het de schuld van Sainz was.
Hoeft niet maar is wel zo verstandig.quote:Op zondag 15 september 2024 15:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo vind ik dat hier ook. Sainz ging naar links terwijl Perez daar zat. Perez had kunnen uitwijken, maar deed dat niet (en hoeft ook niet). Meeste schuld (predominantly) ligt dus imho bij Sainz.
Maar dan krijgt Sergio weer het verwijt dat hij een slechte racer is.quote:Op zondag 15 september 2024 15:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoeft niet maar is wel zo verstandig.
Je hoeft niet uit te wijken, zeker niet als je inhaalt.quote:Op zondag 15 september 2024 15:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dus perez ziet hem naar links komen, weigert mee te gaan en dan is de stelling dat Sainz tegen Perez aan rijdt? Bijzonder.
Tja gelukkig is er ieder jaar een nieuw seizoen. Me dunk 3 maal wk kampioen voor een Nederlander in de F1 heb ik jaren op moet wachten. En niet dat ik een diehard fan ben van Max is het wel leuk dat ik dat nog heb mogen meemaken. Uniek voor een Nederlander.quote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Lichtloper het volgende:
Normaal laten ze een voet ruimte en bewegen dan mee. Wel zo veilig.quote:Op zondag 15 september 2024 15:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo vind ik dat hier ook. Sainz ging naar links terwijl Perez daar zat. Perez had kunnen uitwijken, maar deed dat niet (en hoeft ook niet). Meeste schuld (predominantly) ligt dus imho bij Sainz.
Er zal in Austin een flinke update moeten komen waarmee ze nog 2 of 3 races voor McLaren eindigen. Alleen dan redt hij het. Met steeds om de beurt andere winnaars maar Max steeds op P5-8 gaat het hem niet worden. Dan pakt toch ook de beurt een ander een flinke hap uit zijn voorsprong en dat zal uiteindelijk toch teveel zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Lichtloper het volgende:
Ja goede racers die zorgen voor een schade van een half miljoen, lekker met de budgetcapquote:Op zondag 15 september 2024 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan krijgt Sergio weer het verwijt dat hij een slechte racer is.
Die arme jongen kan niks meer goed doen.
F1 zonder inhalen, inhalen betekent automatisch de muur of remmen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
oneens, er was links nog ruimte genoeg en Perez zat er gewoon niet vol naast.
Perez had gewoon iets naar links moeten sturen.
In principe mag Sainz die voor ligt gewoon zijn lijn bepalen lijkt me. Zie hoe bijvoorbeeld PIA verdedigd.
Hij heeft niet ingehaald, hij werd eerder in de ronde zwaar gepiepeld door de ferrari's en dat wilde hij mogelijk goed maken. Nu weer zware schade voor het team. Lekker bezig.quote:Op zondag 15 september 2024 15:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je hoeft niet uit te wijken, zeker niet als je inhaalt.
Het gebeurde eerder in de race waar Hamilton bijna in de muur belande en moest uitwijken tegen Hulkenberg
Ik ben juist gerustgesteld. Verstappen reed hier enigszins gehandicapt rond en verliest nog steeds slechts minimale punten op Norris.quote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Lichtloper het volgende:
Max moet nog minimaal 2 races winnen anders gaat het hem niet worden.quote:Op zondag 15 september 2024 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben juist gerustgesteld. Verstappen reed hier enigszins gehandicapt rond en verliest nog steeds slechts minimale punten op Norris.
Kijk maar terug. Perez heeft meer snelheid na de bocht, Sainz ziet en verwacht hem niet na de switchback.quote:Op zondag 15 september 2024 15:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij heeft niet ingehaald, hij werd eerder in de ronde zwaar gepiepeld door de ferrari's en dat wilde hij mogelijk goed maken. Nu weer zware schade voor het team. Lekker bezig.
Norris had juist een veel zwaardere handicap met z’n P15 start..quote:Op zondag 15 september 2024 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben juist gerustgesteld. Verstappen reed hier enigszins gehandicapt rond en verliest nog steeds slechts minimale punten op Norris.
Ja Perez bijnaquote:Op zondag 15 september 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is dat iemand gelukt vandaag?
Duidelijk een number 2 analyst.quote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stagiaire bij Sky Sports is de weg kwijt.
Waarbij deze race wel liet zien dat de auto goed genoeg is (of kan zijn), dat is al beter dan Monzaquote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Max moet nog minimaal 2 races winnen anders gaat het hem niet worden.
En hij rijdt al half seizoen gehandicapt rond, dat schiet ook niet echt op, dat probleem te verhelpen.
Welnee. Dat heeft Verstappen, Hamilton etc ook vaker gepresteerd met zelfs overwinningen vanuit die positie. McL heeft op dit moment gewoon het beste pakket. Dat moet je gewoon accepteren.quote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris had juist een veel zwaardere handicap met z’n P15 start..
In dit geval reden ze vanaf de kwalificatie met een setup die fout was. Dan vind ik dit nog een goed resultaat. Het vooruitzicht voor de komende races is een stuk positiever geworden nu de upgrades een effect lijken te hebben.quote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Max moet nog minimaal 2 races winnen anders gaat het hem niet worden.
En hij rijdt al half seizoen gehandicapt rond, dat schiet ook niet echt op, dat probleem te verhelpen.
Nee, want zijn auto was veel sneller. Ik had eigenlijk zelfs een podiumplaats verwacht. Norris had hier veel meer punten op Verstappen moeten pakken om nog een kans te maken.quote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris had juist een veel zwaardere handicap met z’n P15 start..
De auto is ook weer niet zoveel beter dat je even iedereen voorbij rijdtquote:Op zondag 15 september 2024 15:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, want zijn auto was veel sneller. Ik had eigenlijk zelfs een podiumplaats verwacht.
Podium was gezien de race (naar mijn mening) redelijk onrealistisch gezien hoe dicht de top 4 bij elkaar lagquote:Op zondag 15 september 2024 15:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, want zijn auto was veel sneller. Ik had eigenlijk zelfs een podiumplaats verwacht. Norris had hier veel meer punten op Verstappen moeten pakken om nog een kans te maken.
Dat zijn ze al jarenquote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stagiaire bij Sky Sports is de weg kwijt.
Juist daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze Max niet naar binnen haalde toen hij klem zat achter Norris en Albon.quote:Op zondag 15 september 2024 15:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
In dit geval reden ze vanaf de kwalificatie met een setup die fout was. Dan vind ik dit nog een goed resultaat. Het vooruitzicht voor de komende races is een stuk positiever geworden nu de upgrades een effect lijken te hebben.
Hoog niveau die gast. Mooi om te zien.quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
Fijn dat we met Piastri weer een Fin in de F1 hebben. Zelfs als hij zich druk maakt is hij nog kalm
Norris die 10 plekken achter hem begon.quote:Op zondag 15 september 2024 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze wilden Max ook niet terug brengen in verkeer. Zie waar Albon uit kwam na zijn stopquote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze Max niet naar binnen haalde toen hij klem zat achter Norris en Albon.
Natuurlijk kan McLaren dan reageren door Norris naar binnen te halen maar die moet dan vervolgens wel zijn mediums 21 ronden goed houden en verstappen weer voorbij zien te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |