Dat is in Baku inderdaad wel een dingquote:Op zondag 15 september 2024 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Incident in de pitline. Spullen en personeel in de pitlane op het moment dat dat niet toegestaan was.
Norris heeft overduidelijk een probleem en die remde af. Opgelostquote:
Hij ging langzamer omdat hij voorbij de finish was. Niet omdat hij een probleem had.quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Norris heeft overduidelijk een probleem en die remde af. Opgelost
Maar dan is de vraag, reed Norris of Verstappen de juiste delta volgens het stuur?
Er is na de race toch geen deltatijd meer?quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Norris heeft overduidelijk een probleem en die remde af. Opgelost
Maar dan is de vraag, reed Norris of Verstappen de juiste delta volgens het stuur?
Maar iets over een SC is dus totaal niet relevant in dezequote:Op zondag 15 september 2024 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat kon ik niet vinden;)
De regulations zijn op dit moment niet te openen helaas.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 september 2024 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is na de race toch geen deltatijd meer?
Je vergeet deze refel:quote:
Na de finish is de race afgelopen.quote:56.1 The VSC procedure may be initiated to neutralise a practice session, sprint session or a race upon the order of the clerk of the course.
a) It will normally be used when double waved yellow flags are needed on any section of
track and Competitors or officials may be in danger, but the circumstances are not such
as to warrant use of the safety car itself.
Als er een vsc is, is er een deltatijd. Als er geen deltatijd was, kan er dus geen vsc meer zijn...quote:Op zondag 15 september 2024 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zie wel een delta op Norris zijn stuurquote:
Daarom. Na de race, in een gebied waar de crash niet was -> niets aan de hand.quote:Op zondag 15 september 2024 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Als er een vsc is, is er een deltatijd. Als er geen deltatijd was, kan er dus geen vsc meer zijn...
Maarja, we horen het vanzelf.quote:Op zondag 15 september 2024 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom. Na de race, in een gebied waar de crash niet was -> niets aan de hand.
Misschien moeten ze het zeuren eens bestraffen. Het is racen, geen pussycompetitie?
Max reed ten tijde van de vlag ruim 20 seconden achter Norris. Als er een deltatijd was dan heeft Norris zich er niet aan gehoudenquote:Op zondag 15 september 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet? Ik zie wel een delta op Norris zijn stuur
Van de laatste ronde vd race?quote:Op zondag 15 september 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Stewards zijn degenen die moeten oordelen, hoeven ook geen zaak te hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max reed ten tijde van de vlag ruim 20 seconden achter Norris. Als er een deltatijd was dan heeft Norris zich er niet aan gehouden
Nu was er geen deltatijd meer, want de race is afgelopen, waardoor de stewards geen zaak hebben.
Maar het gaat niet over deltatijden maar over mogelijk ongeoorloofd inhalen.quote:Op zondag 15 september 2024 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max reed ten tijde van de vlag ruim 20 seconden achter Norris. Als er een deltatijd was dan heeft Norris zich er niet aan gehouden
Nu was er geen deltatijd meer, want de race is afgelopen, waardoor de stewards geen zaak hebben.
Ja, maar dat telt dan niet meer. Einde race is het klaar. Dan maakt het niet uit hoe lang het duurt voordat je weer terug bij de pits komt.quote:Op zondag 15 september 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
De mod heeft het over een deltatijd. En omdat de VSC niet bestond en het buiten de crashzone was is inhalen imo wel toegestaanquote:Op zondag 15 september 2024 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet over deltatijden maar over ongeoorloofd inhalen.
Op het moment dat iemand voor je zich niet aan de deltatijd houdt, moet je dus of gevaarlijk hard remmen, of er langs. Mochten er dus consequenties zijn voor de vier inhalers, dan lijkt het me dat er ook consequenties horen te zijn voor de rijders die zich niet aan de deltatijd hielden, waardoor anderen vanwege veiligheidsredenen inhaalden. Een en ander is niet los van elkaar te zien wat mij betreft.quote:Op zondag 15 september 2024 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet over deltatijden maar over mogelijk ongeoorloofd inhalen.
I don't know what happenedquote:Op zondag 15 september 2024 16:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Bij nader inzien geen race incident maar de schuld van Sainz.
Het is iets meer de schuld van Sainz als ik het zo zie. Hij had denk ik niet verwacht dat Perez er nog zou zittenquote:Op zondag 15 september 2024 16:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Iemand op je af zien komen en ook gewoon lekker rechtdoor blijven planken.quote:Op zondag 15 september 2024 16:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik zie NIETS in de Summons-documenten staan over delta'squote:Op zondag 15 september 2024 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De mod heeft het over een deltatijd. En omdat de VSC niet bestond en het buiten de crashzone was is inhalen imo wel toegestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |