Nadat de race gefinisht is....quote:
Dat lijkt me sterk, want hij verliest een pitstop aan tijd op Max.quote:Op zondag 15 september 2024 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bleef Norris wel binnen zijn delta dan?
Een veilige situatie cre๋er je met zijn allen. Altijd een onveilige situatie melden.quote:Op zondag 15 september 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het ook wel erg kinderachtig als iemand hierover een melding neerlegt bij het team
Norris maar schorsen voor 3 wedstrijden dan.quote:Op zondag 15 september 2024 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want hij verliest een pitstop aan tijd op Max.
Ja dat klopt. Dat mag ook. Maar mag het ook als de race gefinisht is en op de borden nog VSC staat vermeld? Dat is nu de vraag.quote:Op zondag 15 september 2024 16:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nadat de race gefinisht is....
quote:Op zondag 15 september 2024 16:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een veilige situatie cre๋er je met zijn allen. Altijd een onveilige situatie melden.
Wat is de functie van een safety car?quote:Op zondag 15 september 2024 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dat mag ook. Maar mag het ook als de race gefinisht is en op de borden nog VSC staat vermeld? Dat is nu de vraag.
Tsja. Wat is de gegeven definitie volgens de FIA?quote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is de functie van een safety car?
Een safety car waarborgt de veiligheid op het circuit tijdens een race.
Volgens formule1.nl
The team representative is required to report to the Stewards at 17:20, in relation to the incidentquote:Op zondag 15 september 2024 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Waarvoor moet McLaren zich melden eigenlijk?
Pitlane infringement. Meer informatie is niet gegeven van wat ik kan zienquote:Op zondag 15 september 2024 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Incident in de pitline. Spullen en personeel in de pitlane op het moment dat dat niet toegestaan was.quote:Op zondag 15 september 2024 16:20 schreef Marcoss het volgende:
De Safety Car is ook al binnen als de race eindigtquote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens formule1.nl
quote:Op zondag 15 september 2024 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Incident in de pitline. Spullen en personeel in de pitlane op het moment dat dat niet toegestaan was.
Dat inderdaadquote:Op zondag 15 september 2024 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
The team representative is required to report to the Stewards at 17:20, in relation to the incident
below:
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
McLaren Formula 1 Team
Document 56
Date 15 September 2024
Time 17:14
Team McLaren Formula 1 Team
Reason Alleged breach of Article 34.13 of the FIA Formula One Sporting Regulations – Team
personnel and equipment in Pit Lane during the Race.
VSC, niet SCquote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens formule1.nl
Maar dat kon ik niet vinden;)quote:
Waarschijnlijk gelden de regels ook na de finish (anders hoeven ze zich niet te melden), maar die is vast niet bedoeld voor dit soort situatiesquote:Op zondag 15 september 2024 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat kon ik niet vinden;)
De regulations zijn op dit moment niet te openen helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |