Verstappen wint niet meer.quote:Op zondag 15 september 2024 13:48 schreef THEFXR het volgende:
Waar is iedereen, normaal is het hier druk
er zijn hier nagenoeg alleen F1 fansquote:Op zondag 15 september 2024 13:48 schreef THEFXR het volgende:
Waar is iedereen, normaal is het hier druk
euhquote:Op zondag 15 september 2024 13:49 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Max weer tot diep in de nacht zitten simracen? Wat is hij matig aan het racen zeg.
Thaise en oostenrijkse troepquote:
Nou eindelijk in de DRSquote:
Ok ik weet niet hoe ik beeld van viaplay kan doen en geluid van Olav of Sky.quote:Op zondag 15 september 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb sky uk aan staan als commentaar.
ondanks dat ze bias hebben zijn ze in elk geval niet met zulke termen aan het strooien
dat is de bias inderdaad va skyquote:Op zondag 15 september 2024 13:50 schreef trein2000 het volgende:
Sky ziet een wisseling binnen RB. Perez is nu de topdog
Ik kijk echtquote:Op zondag 15 september 2024 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh
kijk je ook echt of ben je alleen naar de stand aan het kijken?
ALs de leader start bij gpradio, dan pauzeren op het eind van de leader. Als het beeld op dit punt is, dan de pauze knop van gpradio eraf halen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok ik weet niet hoe ik beeld van viaplay kan doen en geluid van Olav of Sky.
Beamer hangt aan receiver en die stuurt ook de speakers aan.
Zou best willen geluid van Olav, maar hoe dan?
Letterlijke quote, of eigen interpretatie?quote:Op zondag 15 september 2024 13:50 schreef trein2000 het volgende:
Sky ziet een wisseling binnen RB. Perez is nu de topdog
Norris moet sowieso nog stoppen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
Max stelt wel enorm teleur. Als het zo doorgaat, dan eindigt hij achter Norris. Dan maak je het jezelf wel onnodig moeilijk.
Hij stelt niet teleur, zijn wagen stelt teleurquote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
Max stelt wel enorm teleur. Als het zo doorgaat, dan eindigt hij achter Norris. Dan maak je het jezelf wel onnodig moeilijk.
Norris moet nog naar binnen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
Mag hopen dat hij dat weet..quote:
Ze zeiden dat de rollen nu omgedraaid zijn binnen het team, omdat Verstappen er sinds China niets meer van bakt.quote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Letterlijke quote, of eigen interpretatie?
alleen moet je wel vpn aan hebben anders hoor je alleen muziekquote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ALs de leader start bij gpradio, dan pauzeren op het eind van de leader. Als het beeld op dit punt is, dan de pauze knop van gpradio eraf halen.
Correct, maar een 0-stopper werkt hoe dan ook nietquote:Op zondag 15 september 2024 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max mogelijk ook.
Een één stopper is niet gegarandeerd mogelijk voor alle wagens...
Goed verhaalquote:Op zondag 15 september 2024 13:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat de rollen nu omgedraaid zijn binnen het team, omdat Verstappen er sinds China niets meer van bakt.
Perez ligt gewoon 3e.quote:Op zondag 15 september 2024 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij stelt niet teleur, zijn wagen stelt teleur
Je hoort ook weinig meer zijn record aantal poles noemen, laat staan het tijdsverschil tussen teamgenoten.quote:Op zondag 15 september 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en banden fluisteren kan hij ook steeds minder vaak.
maar als hij het doet is hij ineens weer de bandenfluisteraar
Heeft dit jaar al contractverlening gehad..quote:Op zondag 15 september 2024 13:53 schreef Rnie het volgende:
Perez krijgt weer een driejarig contract?
Max zorgt er voor dat er geen problemen ontstaan, die heeft geen zin om er weer af te liggen.quote:
Zou Perez Max zijn auto gekregen hebben?quote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Mano_ het volgende:
Kan iemand even voor een rode vlag zorgen die een half uurtje duurt? Ik heb honger en niets in huis
quote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Mano_ het volgende:
Kan iemand even voor een rode vlag zorgen die een half uurtje duurt? Ik heb honger en niets in huis
Flink bestaat ook nogquote:
Dat snap ik wel, maar hoe krijg ik via mijn receiver het beeld van viaplay op mijn scherm en tegelijkertijd het geluid van gpr via diezelfde receiver over mijn speakers. Volgens mij gaat dat niet. Althans ik weet niet hoe.quote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ALs de leader start bij gpradio, dan pauzeren op het eind van de leader. Als het beeld op dit punt is, dan de pauze knop van gpradio eraf halen.
Insert werken voor je geld.gifquote:Op zondag 15 september 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
zie je hoe ik dit ding moet rijden?
ja je doet het erg effectief Lewis
je zou het zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou Perez Max zijn auto gekregen hebben?
Ook geen bloem, melk en een eitje in huis? Anders pannenkoeken.quote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het aanbod is wat beperkt hier en het is me nog te vroeg voor pizza, friet of kebab
Ik ga NU mailen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou Perez Max zijn auto gekregen hebben?
Voor hoelang?quote:Op zondag 15 september 2024 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft dit jaar al contractverlening gehad..
Wel opletten he?![]()
Nope, ik ging er van uit dat ik nog tijd zat had om boodschappen te doen. Noob-movequote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook geen bloem, melk en een eitje in huis? Anders pannenkoeken.![]()
![]()
Om 15.30 gaan ze openquote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het aanbod is wat beperkt hier en het is me nog te vroeg voor pizza, friet of kebab
de boordradio beweert van niet.quote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Norris bewust achter Albon blijven?
Jup, lewis leek te hoge temperatuur te hebben. Iedereen zijn eigen sores vandaagquote:
Na de race boodschappen doenquote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nope, ik ging er van uit dat ik nog tijd zat had om boodschappen te doen. Noob-move
"I can't get closer" zegt iequote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan zit er dus meer in de auto dan Max eruit haalt. Perez is vrij middelmatig ook nog.
mijn ijskast zit vol speciaal voor deze gevallenquote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nope, ik ging er van uit dat ik nog tijd zat had om boodschappen te doen. Noob-move
Kan zomaar, hij heeft nu DRS dankzij Alexquote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Leermomentje.quote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
bel een vriend(in) en laat die bezorgenquote:
ja je zou bijna denken dat Norris ook DRS heeft op de momenten dat Max DRS heeftquote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen die niet voorbij Norris komt is wel tamelijk armoedig.
Dan nog.quote:Op zondag 15 september 2024 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je zou bijna denken dat Norris ook DRS heeft op de momenten dat Max DRS heeft
Hij heeft honger, geen dorst.quote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
bel een vriend(in) en laat die bezorgen
Vrienden hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
bel een vriend(in) en laat die bezorgen
Weinig verschil in banden nog en een snellere auto.quote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen die niet voorbij Norris komt is wel tamelijk armoedig.
vraag de buren?quote:
Natuurlijk: als Max wint is het zijn talent, gaat het niet lekker, dan ligt het aan de auto.quote:
Alleen in F1 neem ik aan toch??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |