Na de race boodschappen doenquote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nope, ik ging er van uit dat ik nog tijd zat had om boodschappen te doen. Noob-move
"I can't get closer" zegt iequote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Norris bewust achter Albon blijven?
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan zit er dus meer in de auto dan Max eruit haalt. Perez is vrij middelmatig ook nog.
mijn ijskast zit vol speciaal voor deze gevallenquote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nope, ik ging er van uit dat ik nog tijd zat had om boodschappen te doen. Noob-move
Kan zomaar, hij heeft nu DRS dankzij Alexquote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Norris bewust achter Albon blijven?
Leermomentje.quote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
bel een vriend(in) en laat die bezorgenquote:
ja je zou bijna denken dat Norris ook DRS heeft op de momenten dat Max DRS heeftquote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen die niet voorbij Norris komt is wel tamelijk armoedig.
Dan nog.quote:Op zondag 15 september 2024 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je zou bijna denken dat Norris ook DRS heeft op de momenten dat Max DRS heeft
Hij heeft honger, geen dorst.quote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
bel een vriend(in) en laat die bezorgen
Vrienden hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
bel een vriend(in) en laat die bezorgen
Weinig verschil in banden nog en een snellere auto.quote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen die niet voorbij Norris komt is wel tamelijk armoedig.
vraag de buren?quote:
Natuurlijk: als Max wint is het zijn talent, gaat het niet lekker, dan ligt het aan de auto.quote:
Alleen in F1 neem ik aan toch??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |