quote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Mano_ het volgende:
Kan iemand even voor een rode vlag zorgen die een half uurtje duurt? Ik heb honger en niets in huis
Flink bestaat ook nogquote:
Dat snap ik wel, maar hoe krijg ik via mijn receiver het beeld van viaplay op mijn scherm en tegelijkertijd het geluid van gpr via diezelfde receiver over mijn speakers. Volgens mij gaat dat niet. Althans ik weet niet hoe.quote:Op zondag 15 september 2024 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ALs de leader start bij gpradio, dan pauzeren op het eind van de leader. Als het beeld op dit punt is, dan de pauze knop van gpradio eraf halen.
Insert werken voor je geld.gifquote:Op zondag 15 september 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
zie je hoe ik dit ding moet rijden?
ja je doet het erg effectief Lewis
je zou het zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou Perez Max zijn auto gekregen hebben?
Ook geen bloem, melk en een eitje in huis? Anders pannenkoeken.quote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het aanbod is wat beperkt hier en het is me nog te vroeg voor pizza, friet of kebab
Ik ga NU mailen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou Perez Max zijn auto gekregen hebben?
Voor hoelang?quote:Op zondag 15 september 2024 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft dit jaar al contractverlening gehad..
Wel opletten he?![]()
Nope, ik ging er van uit dat ik nog tijd zat had om boodschappen te doen. Noob-movequote:Op zondag 15 september 2024 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook geen bloem, melk en een eitje in huis? Anders pannenkoeken.![]()
![]()
Om 15.30 gaan ze openquote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het aanbod is wat beperkt hier en het is me nog te vroeg voor pizza, friet of kebab
de boordradio beweert van niet.quote:Op zondag 15 september 2024 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Norris bewust achter Albon blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |