Verstappen en Baku zijn gewoon geen goede combinatie.quote:Op zondag 15 september 2024 13:43 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen lijkt steeds foutjes te maken.
Lec ligt voor Per, dan is Lec toch de king?quote:
Hij maakt ze gewoon, de auto is slecht afgesteld.quote:Op zondag 15 september 2024 13:43 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen lijkt steeds foutjes te maken.
Wat een noobquote:Op zondag 15 september 2024 13:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Verstappen en Baku zijn gewoon geen goede combinatie.
Elvis is The King.quote:Op zondag 15 september 2024 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lec ligt voor Per, dan is Lec toch de king?
Heb ze gisteren tijdens de Q niet gehoord over het kwalificatie-BEEST Bottas.quote:Op zondag 15 september 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en banden fluisteren kan hij ook steeds minder vaak.
maar als hij het doet is hij ineens weer de bandenfluisteraar
ik vind sowieso het hele beestverhaal zo ontzettend..... kinderlijkquote:Op zondag 15 september 2024 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb ze gisteren tijdens de Q niet gehoord over het kwalificatie-BEEST Bottas.
Per heeft vaak een straten race gewonnen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lec ligt voor Per, dan is Lec toch de king?
Ik ook. Het is dat met mijn beamer/receiver het lastig is om via mijn speakers Olav te geluiden anders deed ik dat elke race.quote:Op zondag 15 september 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind sowieso het hele beestverhaal zo ontzettend..... kinderlijk
allemaal verslapen vrees ikquote:Op zondag 15 september 2024 13:48 schreef THEFXR het volgende:
Waar is iedereen, normaal is het hier druk
Ik ben erquote:Op zondag 15 september 2024 13:48 schreef THEFXR het volgende:
Snacks aan het halen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:48 schreef THEFXR het volgende:
ik heb sky uk aan staan als commentaar.quote:Op zondag 15 september 2024 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Het is dat met mijn beamer/receiver het lastig is om via mijn speakers Olav te geluiden anders deed ik dat elke race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |