Ja, dat je het durft te hebben over 'linkse belastingverhogingen' na 30 jaar rechts beleid geeft wel aan dat Yeşilgöz de schaamte voorbij is.quote:
Het is ook behoorlijk trumpistisch. Lijkt me niet de juiste afslag om te nemen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat je het durft te hebben over 'linkse belastingverhogingen' na 30 jaar rechts beleid geeft wel aan dat Yeşilgöz de schaamte voorbij is.
Als ik de VVD was zou ik haar echt zo snel mogelijk dumpen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk trumpistisch. Lijkt me niet de juiste afslag om te nemen.
Die zit gewoon op de bagagedrager van Wilders. In de vijver waarin die vist happen ze nogal graag op dit soort retoriek.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat je het durft te hebben over 'linkse belastingverhogingen' na 30 jaar rechts beleid geeft wel aan dat Yeşilgöz de schaamte voorbij is.
Tja, zo cynisch zou ik niet willen zijn en ik wil ook gewoon niet denken dat steeds meer partijen zo cynisch willen zijn. Dat de waarheid ze niks interesseert, als het maar stemmen op levert. Aantal stemmen als hoogste goed, ipv bezig zijn met wat het beste is voor het land.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de schaamte voorbij of niet, electoraal werkt het erg goed.
inderdaad lachwekkend ditquote:
Degelijk bestuur en vertrouwen in de politiek was hun ding toch? Het zou lachwekkend zijn als het niet zo droevig was.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
inderdaad lachwekkend dit
pvv asiel
bbb boeren
vvd ondernemers
nsc.......?????????????????????????? waar staan die voor in dit kabinet...eigenlijk helemaal nergens voor
Yesilgöz zit daar voor haar eigen eer en glorie. Ik heb haar nooit echt kunnen betrappen op eigen politieke idealen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, zo cynisch zou ik niet willen zijn en ik wil ook gewoon niet denken dat steeds meer partijen zo cynisch willen zijn. Dat de waarheid ze niks interesseert, als het maar stemmen op levert. Aantal stemmen als hoogste goed, ipv bezig zijn met wat het beste is voor het land.
Ja, van Yeşilgöz weet ik het, daarom zeg ik dat de VVD haar zo snel mogelijk moet dumpen. Want echt niet elke VVD'er zit zo in elkaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Yesilgöz zit daar voor haar eigen eer en glorie. Ik heb haar nooit echt kunnen betrappen op eigen politieke idealen.
Helaas zijn er in de afgelopen jaren wel een hoop wat idealistischer VVD'ers afgehaakt. Ze zijn misschien nog wel lid, maar nauwelijks nog actief op het landelijke toneel. Echte liberalen moet je bij de VVD in elk geval met een vergrootglas zoeken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, van Yeşilgöz weet ik het, daarom zeg ik dat de VVD haar zo snel mogelijk moet dumpen. Want echt niet elke VVD'er zit zo in elkaar.
Yesilgoz had hier een reactie op gegeven, op het commentaar. Geen idee of het klopt of niet maar iemand kan vast Twitter erbij toveren.quote:
Denk je? Ik denk dat de mensen die dat soort retoriek willen gewoon voor het origineel gaan hoor. Wilders is daar bovendien veel beter in.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zit gewoon op de bagagedrager van Wilders. In de vijver waarin die vist happen ze nogal graag op dit soort retoriek.
En de schaamte voorbij of niet, electoraal werkt het erg goed.
Daarbij komt de minister van justitie van Rutte IV, staatssecretaris Klimaat van Rutte III, nogal hypocriet over als ze de vorige kabinetten af kraakt. Ze was er zelf bij...quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:03 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat de mensen die dat soort retoriek willen gewoon voor het origineel gaan hoor. Wilders is daar bovendien veel beter in.
Simpel volk is snel tevredenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:48 schreef jcdragon het volgende:
Dit verbaast me niet.
PVV-kiezer erg enthousiast over regeerprogramma, NSC'ers moeten het nog maar zien: www.rtl.nl/nieuws/politie(...)ders-marjolein-faber
De teleurstelling zal groot zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:48 schreef jcdragon het volgende:
Dit verbaast me niet.
PVV-kiezer erg enthousiast over regeerprogramma, NSC'ers moeten het nog maar zien: www.rtl.nl/nieuws/politie(...)ders-marjolein-faber
Dat valt nog maar te bezien. Zelfs als het niet lukt om de asielinstroom terug te dringen, zullen de PVV-kiezers het gevoel hebben dat er wel maximaal voor gestreden is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De teleurstelling zal groot zijn.
Om over alle BBB-stemmende agrariërs nog maar te zwijgen. NSC heeft politieke zelfmoord gepleegd door dit kabinet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De teleurstelling zal groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |