abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:09:21 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_215359699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb al geprobeerd uit te leggen hoe ik het bedoel, mocht het niet duidelijk zijn dan kan ik het nog wel uitleggen met een voorbeeld erbij

Komende maandag de intake, het schiet op gelukkig
Je bent met je vrijwilligerswerk gestopt omdat je met therapie begint maar je hebt maandag een intake?
Is er sprake van dan dat je daar aan therapie kunt beginnen? Niet om lullig te willen doen maar zeer geregeld volgt er na een intake nog een wachttijd? Misschien is er gezegd van niet maar anders is het wel iets om in je achterhoofd te houden denk ik…
pi_215372109
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]
Je bent met je vrijwilligerswerk gestopt omdat je met therapie begint maar je hebt maandag een intake?
Is er sprake van dan dat je daar aan therapie kunt beginnen? Niet om lullig te willen doen maar zeer geregeld volgt er na een intake nog een wachttijd? Misschien is er gezegd van niet maar anders is het wel iets om in je achterhoofd te houden denk ik…
Klopt maar de wachtijd daar is kort
  zondag 27 oktober 2024 @ 21:59:39 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215396527
Succes met je intake, morgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215400801
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Succes met je intake, morgen.
Dank je wel, ik heb hem gehad bijna anderhalf uur lang waarin de pijnpunten genoemd zijn met als hoofdthema de aanvallen natuurlijk maar ook het lage zelfbeeld, drugsgebruik, mijn jeugd, overleden personen, en mijn voorkeur voor bepaalde dames.
Het was een open gesprek waar ook goed werd doorgevraagd.

Ik krijg nog een afspraak met de regiebehandelaar en dan komt er ook een ja of nee dus dat weet ik nog niet
  maandag 28 oktober 2024 @ 12:48:01 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215401020
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, ik heb hem gehad bijna anderhalf uur lang waarin de pijnpunten genoemd zijn met als hoofdthema de aanvallen natuurlijk maar ook het lage zelfbeeld, drugsgebruik, mijn jeugd, overleden personen, en mijn voorkeur voor bepaalde dames.

Ik krijg nog een afspraak met de regiebehandelaar en dan komt er ook een ja of nee dus dat weet ik nog niet
Fingers crossed!
The love you take is equal to the love you make.
pi_215409731
quote:

[..]

Hoe was je gevoel over het gesprek? (er staat wel 'open gesprek' en 'goed doorgevraagd' - maar is dat ook een gevoel van vertrouwen dat het hier gaat lukken?)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:35:42 #57
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215410372
quote:

[..]

hoe lang duurt die ja of nee?
en heb je dan ook een idee wat ze jou kunnen bieden?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215411221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:15 schreef Sally het volgende:

[..]
Hoe was je gevoel over het gesprek? (er staat wel 'open gesprek' en 'goed doorgevraagd' - maar is dat ook een gevoel van vertrouwen dat het hier gaat lukken?)
Ik heb er een goed gevoel over
pi_215411229
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe lang duurt die ja of nee?
en heb je dan ook een idee wat ze jou kunnen bieden?
Ik weet niet hoe lang dat duurt, in ieder geval emdr
pi_215457286
Vrijdagmiddag en avond ging het helaas weer flink mis qua aanvallen, gisteren was het gelukkig weer een stuk beter.

Gisteren ook een belangrijke beslissing genomen voor mezelf, ik heb gesloten gebruik te maken van een van mijn vangnetten, de inloop.

Gaat om drugsgebruik, iets wat ik absoluut niet meer wil maar op moment dat de middelen(geld) voor handen liggen heb ik het best lastig en ben ik bang dat het duiveltje(de drugs) het uiteindelijk weer gaat winnen en dat is niet goed voor alles waarmee ik nu bezig ben
Donderdag komt mijn geld weer binnen, ik heb gesproken met de inloop over mogelijkheden een gedeelte van het geld veilig daar achter te laten, dit om wat zekerder te zijn dat ik niet een fout maak en mocht ik hem maken dan dan is niet al mijn geld weg, maar ik ga er vanuit dat ik dat niet doe, het maakt me rustiger in mijn hoofd als ik mijn geld veilig heb.
Vanmiddag ga ik mijn zus vragen of ze back up wil zijn mocht het bij de inloop niet mogelijk zijn.
pi_215457605
Misschien een idee, bovenop je topplan :), je zus of inloop de inlog te geven van je bankapp en bv wekelijks zakgeld te geven.

Dit kan je over een langere periode afbouwen tot je meer vertrouwen in jezelf heb.

In beginsel met zakgeld heb je geen geld om drugs te kopen, op termijn wil je geen drugs kopen omdat je zus dan een onregelmatig uitgaven patroon ziet en dat de stok achter je deur is.
Hell To The Liars
pi_215457724
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 10:48 schreef Droopie het volgende:
Misschien een idee, bovenop je topplan :), je zus of inloop de inlog te geven van je bankapp en bv wekelijks zakgeld te geven.

Dit kan je over een langere periode afbouwen tot je meer vertrouwen in jezelf heb.

In beginsel met zakgeld heb je geen geld om drugs te kopen, op termijn wil je geen drugs kopen omdat je zus dan een onregelmatig uitgaven patroon ziet en dat de stok achter je deur is.
Op zich een prima plan maar ik heb geen bank app, ik sta onder Bewindvoering en krijg om de 2 weken geld op mijn rekening, het pasje afgeven is ook een optie maar dat werkt wat omslachtiger en komt op hetzelfde neer als geld afgeven
pi_215457770
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:01 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Op zich een prima plan maar ik heb geen bank app, ik sta onder Bewindvoering en krijg om de 2 weken geld op mijn rekening, het pasje afgeven is ook een optie maar dat werkt wat omslachtiger en komt op hetzelfde neer als geld afgeven
Oke, dus je hebt in theorie al een soort van toezicht.
Nou dan is je idee om geld af te geven een verstandige keuze :)
Hell To The Liars
pi_215519498
Gisteren mijn bankpas en de helft van mijn geld bij mijn zus afgegeven
Dat zorgt voor meer rust in mijn hoofd en dat is belangrijk want ik moet nog 4 weken wachten voordat ik het gesprek met de regiebehandelaar krijg, ik had daar dinsdag over gebeld
Ik verwacht niet dat ik dit jaar nog aan de beurt kom voor therapie

Melanie is erg aanwezig, ik hoorde vandaag voor het eerst dat mijn stem ook hoger wordt als ik Melanie denk te zijn
pi_215519684
Is je behandeling naar verwachting klinisch of ambulant? Goede stappen gezet om jezelf te beschermen!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_215527628
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef nostra het volgende:
Is je behandeling naar verwachting klinisch of ambulant? Goede stappen gezet om jezelf te beschermen!
Ambulant, denk ook dat dat het beste is, opname heeft weinig nut denk ik maar ik sta er wel open voor want ik wil gewoon graag van deze klachten af
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:31:48 #67
421867 greysbones
pi_215528356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren mijn bankpas en de helft van mijn geld bij mijn zus afgegeven
Dat zorgt voor meer rust in mijn hoofd en dat is belangrijk want ik moet nog 4 weken wachten voordat ik het gesprek met de regiebehandelaar krijg, ik had daar dinsdag over gebeld
Ik verwacht niet dat ik dit jaar nog aan de beurt kom voor therapie

Melanie is erg aanwezig, ik hoorde vandaag voor het eerst dat mijn stem ook hoger wordt als ik Melanie denk te zijn
Bekijk het eens van de andere kant
Je bent je bewuster van het feit dat ‘ze’ jou overneemt. Dat is ook een stap.

Probeer ook in dit soort situaties positieve punten te vinden, want een negatieve spiraal helpt je niet
pi_215528655
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Bekijk het eens van de andere kant
Je bent je bewuster van het feit dat ‘ze’ jou overneemt. Dat is ook een stap.

Probeer ook in dit soort situaties positieve punten te vinden, want een negatieve spiraal helpt je niet
Van die kant had ik het nog niet bekeken, maar je hebt zeker gelijk.
Dank je wel!!
pi_215532812
Vandaag nog iets gehoord waar ik nog niet over na heb gedacht

Het volgende advies
Omarm Melanie, laat ze toe in je leven, ze hoort bij je en is een onderdeel van je, tegen haar komst in gaan werkt averechts want je hebt er nog niets aan gehad door dit te doen
pi_215533156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag nog iets gehoord waar ik nog niet over na heb gedacht

Het volgende advies
Omarm Melanie, laat ze toe in je leven, ze hoort bij je en is een onderdeel van je, tegen haar komst in gaan werkt averechts want je hebt er nog niets aan gehad door dit te doen
Was dit een advies van iemand uit de hulpverlening?
pi_215533171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Was dit een advies van iemand uit de hulpverlening?
Ja wel van een vrijwilliger dus geen proffesionele hulp
pi_215539129
Het is lastig voor me ergens volledige aansluiting te vinden zelfs op plekken waar ik me thuis voel zoals bijvoorbeeld de inloop.
Daar loop ik al redelijk wat jaren rond en ik hoor daar bij de harde kern vaste bezoekers en ken bijna iedereen met de meeste kan ik prima overweg.
Echter buiten de inloop heb ik geen contacten daar terwijl ik wel weet dat die er zijn en dat vind ik ook niet erg, integendeel dat vind ik leuk alleen val ik er buiten en kan niet de vinger erop leggen waar dat in zit, zou het kunnen zijn dat het verschil in leeftijd 30 plus en 50 plus een rol speelt?
Ik deel wel veel interesses zoals films en bordspellen met die groep.

Mijn plan is dat toch eens voorzichtig in de groep te gooien zonder hierbij aanvallen te zijn, ik weet ook niet precies hoe ik dat nog ga doen, het is de veiligste setting voor me om dit probleem bespreekbaar te maken
  zondag 10 november 2024 @ 20:33:35 #73
421867 greysbones
pi_215544432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja wel van een vrijwilliger dus geen proffesionele hulp
Ik vind het niet verstandig :@
  zondag 10 november 2024 @ 20:35:12 #74
421867 greysbones
pi_215544450
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
Het is lastig voor me ergens volledige aansluiting te vinden zelfs op plekken waar ik me thuis voel zoals bijvoorbeeld de inloop.
Daar loop ik al redelijk wat jaren rond en ik hoor daar bij de harde kern vaste bezoekers en ken bijna iedereen met de meeste kan ik prima overweg.
Echter buiten de inloop heb ik geen contacten daar terwijl ik wel weet dat die er zijn en dat vind ik ook niet erg, integendeel dat vind ik leuk alleen val ik er buiten en kan niet de vinger erop leggen waar dat in zit, zou het kunnen zijn dat het verschil in leeftijd 30 plus en 50 plus een rol speelt?
Ik deel wel veel interesses zoals films en bordspellen met die groep.

Mijn plan is dat toch eens voorzichtig in de groep te gooien zonder hierbij aanvallen te zijn, ik weet ook niet precies hoe ik dat nog ga doen, het is de veiligste setting voor me om dit probleem bespreekbaar te maken
CF ik ben de draad kwijt in je verhaal
Bij de inloop heb je wel aansluiting maar ook niet ?
Die moet je even uitleggen
pi_215544606
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik vind het niet verstandig :@
Ik heb ook gezegd dat me dit niet verstandig lijkt, toen zei ze dat ik het eens moest proberen, ik ben maar naar een ander onderwerp veranderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')