Niet uit 2016. Het was gisteren ook 9/11 en ik kan geen fimpje daarvan uit 2016 vinden en ook in de commentaren niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt, of niet uit 2016?
Ik zie i.i.g. geen commentaren meer op X en kan ook geen draadjes meer volgen
Ah, ok. Ik hoorde het via via.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niet uit 2016. Het was gisteren ook 9/11 en ik kan geen fimpje daarvan uit 2016 vinden en ook in de commentaren niet.
Het interview is iig wel echt.
YouTube:quote:Op donderdag 12 september 2024 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik hoorde het via via.
Que? Wat is dit nu weer voor nieuwe stupiditeit? Barack Obama was geen President ten tijde van 9/11.quote:
De interviewer is natuurlijk wel van de Daily Showquote:Op donderdag 12 september 2024 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Que? Wat is dit nu weer voor nieuwe stupiditeit? Barack Obama was geen President ten tijde van 9/11.
Zijn deze mensen nu zo dom of passen ze zich gewoon aan hun publiek aan?
"Maar gutgut wat waren die moderators biased tegen Trump zeg"quote:Op donderdag 12 september 2024 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
De moderators hadden er wel wat strakker op mogen zitten wmb.
Echt bizar idd dat dat als biased wordt gezien.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Maar gutgut wat waren die moderators biased tegen Trump zeg"
vermakelijkquote:Op donderdag 12 september 2024 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Que? Wat is dit nu weer voor nieuwe stupiditeit? Barack Obama was geen President ten tijde van 9/11.
En dat mag stemmen![]()
Zijn reactie:quote:Op donderdag 12 september 2024 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, Trumps fragiele ego kan niet tegen nog een debat.
Bronnen voor je beweringen graag.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:56 schreef Eagles89 het volgende:
Natuurlijk wilt Trump geen nieuw debat, hij staat voor in de peilingen, heeft de steun van de Onafhankelijken met Kennedy, en de media is zwaar gekleurd tegen hem. Hij kan alleen maar verliezen, zelfs als die het debat in een zeer onwaarschijnlijk geval zou winnen. Er komen nu ook berichten naar buiten dat het tean van Harris de vragen + garantie kreeg dat er niet gefactchecked zou worden. Die vrouwelijke anchor is trouwens gelieerd aan Harris, dus dat verklaart ook haar felle toon richting Trump, en de constante stroom aan open vragen aan Harris. Trump kreeg vrijwel uitsluitend gesloten vragen, welke veel lastiger zijn te pareren.
Overigens las ik hier ergens dat Biden die Trump pet zou hebben opgedaan vanwege allerlei vage redenen, maar er zijn langere nieuwe beelden naar buiten gekomen en daar wordt het alleen maar genanter voor Biden, hij vraagt echt nadrukkelijk zelf om die pet op te doen.
Ik ben te noob om linkjes hier te kunnen plaatsen, maar als je googeld op “independent vote after the debate” en “did Harris receive questions before hand” dan krijg je meteen al antwoorden. Mag je zelf bepalen wat er van waar is. Dese link bijv van Reuters https://www.reuters.com/w(...)th-trump-2024-09-11/quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bronnen voor je beweringen graag.
Jammer maar dan kan je beter posten in BNW. Daar kan je eindeloos speculeren zonder bronnen te posten. Hier moet je je beweringen kunnen onderbouwen en ik ga echt niet jouw werk doen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben te noob om linkjes hier te kunnen plaatsen, maar als je googeld op “independent vote after the debate” en “did Harris receive questions before hand” dan krijg je meteen al antwoorden. Mag je zelf bepalen wat er van waar is.
Deze is trouwens ook wel grappig, want TikTok is wel echt iets enorm generatie Z.
“ABC posted Kamala Harris’s closing statement and President Trump’s closing statement on TikTok, here are the numbers:
Harris: 4M views, 200k likes.
Trump: 18M views, 1.4M likes.”
Ook zijn er beelden van Harris die binnenliep bij de brandweerkazerne die op 9/11 een grote rol speelde, niemand zei wat echt doodse stilte. Exact dezelfde beelden momenten later als Trump binnenloopt: complete eruptie van gejuich. De support van Harris zit echt mega geconcentreerd in bepaalde grote steden in het land en dus duidelijk niet eens bij belangrijke beroepsgroepen als de brandweer etc.
Dat laatste heb ik helemaal nooit gezegd! Er wordt hier echt weer verdraaid precies zoals we de tegenstanders van Trump kennen. Zoooveel dingen van Trump die compleet uit zn verband worden getrokken en dan volledig geknipt en geplakt als een soort video snack bij de grote media wordt getoond. Ik heb veel volledige rallies van Trump gezien en als je dan een dag later een compleet verknipt mini stukje terugziet in de media waar dan massaal om gelachen wordt, dat is echt tenenkrommend. En dat gebeurt net zovaak tot je compleet door de media gehersenspoelde zombies krijgt die ook dit topic beheersen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jammer maar dan kan je beter posten in BNW. Daar kan je eindeloos speculeren zonder bronnen te posten. Hier moet je je beweringen kunnen onderbouwen en ik ga echt niet jouw werk doen.
Tip: ik zou niet alles geloven wat je leest/ziet en uit de reactie in één brandweerkazerne kan je natuurlijk geen conclusie trekken ...
Je hebt trouwens eerder al beweringen in dit topic gedaan die aantoonbaar onjuist waren (Harris loog net zoveel als Trump bv).
Het kan zijn dat ik je wat dit betreft met een andere Trumpfan verwar van de afgelopen nacht en mijn excuses daarvoor als dat zo is maar ik weet iig zeker dat je beweerde dat Harris letterlijk zei dat Putin Trump endorsed had en daarom een leugen was waar de moderatie haar niet op aansprak. Dat fragment zou je me nog DM-en als je het gevonden had. Blijkbaar niet ....quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik helemaal nooit gezegd! Er wordt hier echt weer verdraaid precies zoals we de tegenstanders van Trump kennen. Zoooveel dingen van Trump die compleet uit zn verband worden getrokken en dan volledig geknipt en geplakt als een soort video snack bij de grote media wordt getoond. Ik heb veel volledige rallies van Trump gezien en als je dan een dag later een compleet verknipt mini stukje terugziet in de media waar dan massaal om gelachen wordt, dat is echt tenenkrommend. En dat gebeurt net zovaak tot je compleet door de media gehersenspoelde zombies krijgt die ook dit topic beheersen.
Ik heb er nog niet naar gekeken, ik werk ook nog 6 dagen per week hè..maar dat wist ik in elk geval wel zeker te hebben gehoord. Net als dat ze zei dat er agenten waren omgekomen tijdens die rellen van 6 januari, ook een leugen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik je wat dit betreft met een andere Trumpfan verwar van de afgelopen nacht en mijn excuses daarvoor als dat zo is maar ik weet iig zeker dat je beweerde dat Harris letterlijk zei dat Putin Trump endorsed had en daarom een leugen was waar de moderatie haar niet op aansprak. Dat fragment zou je me nog DM-en als je het gevonden had. Blijkbaar niet ....
Ook dat heeft ze niet gezegd. Als je geen bewijs kunt leveren post de bewering dan nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 02:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet naar gekeken, ik werk ook nog 6 dagen per week hè..maar dat wist ik in elk geval wel zeker te hebben gehoord. Net als dat ze zei dat er agenten waren omgekomen tijdens die rellen van 6 januari, ook een leugen.
Gezien het Trump is die dit zegt zou het misschien wel aardig zijn om te onderzoeken of hij dit misschien zélf doet... Zo viel het me de vorige keer (2020) op dat die zgn 'Blacks for Trump' figuren bij elke rally dezelfden waren! What's up with that?quote:Op vrijdag 13 september 2024 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Trump wordt het publiek bij Harris per bus aangevoerd en worden ze daarvoor betaald ...
Waarop hij overigens ook niet gefactcheckt is maar dat gelooft sws geen mens ....
Toch?!![]()
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 03:57 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Gezien het Trump is die dit zegt zou het misschien wel aardig zijn om te onderzoeken of hij dit misschien zélf doet... Zo viel het me de vorige keer (2020) op dat die zgn 'Blacks for Trump' figuren bij elke rally dezelfden waren! What's up with that?
quote:Shame on @charliekirk11 @FrontlinesTPUSA and @67Kevin1 for taking advantage of my 76 and 80 year old grandparents to fit their narrative about Springfield.
My grandparents are lifelong democrats voting for Kamala Harris this November. @67Kevin1 approached my grandparents on their front porch (because of their Harris sign) and said he wanted to get the truth about what was happening in Springfield. He was there for almost 15 minutes, but of course the interview was clipped down into a total of maybe 10 seconds of sound-bites that fit their narrative.
They left out my grandpa saying Haitians eating animals has never been verified and that he thinks it's a political stunt by JD Vance and other Republican politicians. My grandparents have never heard stories of pets or ducks being eaten besides what's been all over on Facebook.
They left out my grandpa saying that our country is based on immigrants, and that we ALL come from immigrants.
My grandparents are upset because they had no clue this would be so biased and used to cause MORE hate.
Hahah pfff, je beticht mij net van allerlei zaken van dat je feitelijk moet blijven in dit topic etc etc en vervolgens lees ik in letterlijk de eerste post dr na al zoveel onwaarheden…er staat letterlijk een video van die rally die je post met busladingen vol met supporters van Harris online, gepost door een fan account van Harris op X, die vervolgens snel weer offline werd gehaald omdat Trump aanhangers het begonnen te reposten omdat het letterlijk dus laat zien dat het gerucht over die bussen met Harris supporters die vanuit honderden kilometers andere steden en soms zelfs staten worden ingereden keihard klopt. Ook hebben ze celebrities etc die optreden tijdens bijeenkomsten van Harris om meer mensen te trekken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Volgens Trump wordt het publiek bij Harris per bus aangevoerd en worden ze daarvoor betaald ...
Waarop hij overigens ook niet gefactcheckt is maar dat gelooft sws geen mens ....
Toch?!![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |