SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het strand om 11 uur 's avonds is ook indrukwekkend.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gisteravond hier was helemaal prachtig, leek alsof de hel van boven open ging om de boel op te slokken. Met om alle donkerheid heen blauwe hemel
Hier een mooie foto
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dat was een schip op zee, die nacht ging er ook een schip in vlammen op ergens in die richtingquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sommige vatten vlam, sommige varen tegen een brug aan.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een schip op zee, die nacht ging er ook een schip in vlammen op ergens in die richting
Er is daar geen brug geloof ik, dit was vorige week op Ameland, Noordzeekantquote:Op donderdag 12 september 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige vatten vlam, sommige varen tegen een brug aan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat begreep ik dan weer wel, niet van de vlammen dan... Maar hoe donker het kan zijn weer wel. Hello darkness my old friendquote:Op donderdag 12 september 2024 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een schip op zee, die nacht ging er ook een schip in vlammen op ergens in die richting![]()
Ik baal er wel van dat ik niet dichter bij de zee woon, ik hou van de zee. Ook varen prachtig, zeeziek? Nooit geweest, alleen na meerdere dagen op een boot en je komt aan land lijkt het land te deinen
Lach met een schone bips![]()
Schip aangevallen door de russen.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is daar geen brug geloof ik, dit was vorige week op Ameland, Noordzeekant
Als er een gasleiding loopt kunnen het ook Oekrainers geweest zijn...... Wat een shitshow is NS2 geworden.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Schip aangevallen door de russen.Lach met een schone bips![]()
Denk dat daar geen rioolleiding loopt hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als er een gasleiding loopt kunnen het ook Oekrainers geweest zijn...... Wat een shitshow is NS2 geworden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het was eigenlijk nog veel te licht, er zou kans zijn op noorderlicht, maar door dit soort schepen was er niks te zien.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat begreep ik dan weer wel, niet van de vlammen dan... Maar hoe donker het kan zijn weer wel. Hello darkness my old friend![]()
Ik baal er wel van dat ik niet dichter bij de zee woon, ik hou van de zee. Ook varen prachtig, zeeziek? Nooit geweest, alleen na meerdere dagen op een boot en je komt aan land lijkt het land te deinen
Zelfs de vlammen zagen we niet, maar dat kon ook honderd km verder zijn, het was ergens boven Ameland.
Schip is dacht ik nog niet terug gevonden, zelfde nacht ging er ook een schip bij Frankrijk in vlammen opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die laatste rioolleiding zoals jij het noemt voor Russki gaz loopt nu door de Oekraine. En daar zijn nog steeds miljoenen mensen in Europa afhankelijk van. Dat wij in Nederland daar niks meet van doen hebben doet niks af aan de behoefte van anderen. Die hebben ook een warm huis nodig.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Denk dat daar geen rioolleiding loopt hoor.Lach met een schone bips![]()
O die Rus komt hier volgende week op bezoek, ik zal het haar even vragenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Schip aangevallen door de russen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 12 september 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die laatste rioolleiding zoals jij het noemt voor Russki gaz loopt nu door de Oekraine. En daar zijn nog steeds miljoenen mensen in Europa afhankelijk van. Dat wij in Nederland daar niks meet van doen hebben doet niks af aan de behoefte van anderen. Die hebben ook een warm huis nodig.
Laat d'r Putin anders meenemen en even in Den Haag afzetten.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
O die Rus komt hier volgende week op bezoek, ik zal het haar even vragen
Maatje van mij (ja een liefhebber) Gaat morgen naar Schiermonnikoog omdat er komend weekend kans is op Noorderlichtquote:Op donderdag 12 september 2024 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was eigenlijk nog veel te licht, er zou kans zijn op noorderlicht, maar door dit soort schepen was er niks te zien.
Zelfs de vlammen zagen we niet, maar dat kon ook honderd km verder zijn, het was ergens boven Ameland.
Schip is dacht ik nog niet terug gevonden, zelfde nacht ging er ook een schip bij Frankrijk in vlammen op![]()
Hij is fotograaf, en doet er alles aan ook dat in Nederland op de foto te zetten. Gaat vaak niet goed, maar ben benieuwd dit weekend. Hij was begin dit jaar nog in Noorden van Noorwegen alleen voor de foto's. Mij niet gezien met die gekkigheid.Lach met een schone bips![]()
Ze woont hier al zolang dat ze geen contact meer met hem heeftquote:Op donderdag 12 september 2024 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat d'r Putin anders meenemen en even in Den Haag afzetten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
He jammer.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze woont hier al zolang dat ze geen contact meer met hem heeft
Ik heb het nog niet getroffen, maar de zee horen in het pikkedonker is ook gaaf. Heb nog even gefilmd dat geluidquote:Op donderdag 12 september 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van mij (ja een liefhebber) Gaat morgen naar Schiermonnikoog omdat er komend weekend kans is op Noorderlicht![]()
Hij is fotograaf, en doet er alles aan ook dat in Nederland op de foto te zetten. Gaat vaak niet goed, maar ben benieuwd dit weekend. Hij was begin dit jaar nog in Noorden van Noorwegen alleen voor de foto's. Mij niet gezien met die gekkigheid.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb geen idee of het iets met doorgegeven genen te maken heeft, ik gok op "njet" om in de Russische sferen te blijven. Maar mijn over over grootvader was zeevaarder. Dit hoorde ik pas ook veel later van mijn moeder, maar de zee vind ik echt een fantastisch iets. Iets ongrijpbaars en iedere keer dat ik op een boot stap op zee, en heb er al op velen gezeten geniet ik er echt van.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getroffen, maar de zee horen in het pikkedonker is ook gaaf. Heb nog even gefilmd dat geluid
Ik voel me er thuis, zou heel graag ook aan zee wonen. Maar is voor mij ruim 3 uur reizen nuDe zee heeft iets voor mij. En lastig uit te leggen ook.
Technisch gezien valt geluid ook binnen hetzelfde spectrum waar (voor mensen) zichtbaar licht in valt, alleen in een lagere frequentiequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowquote:Op donderdag 12 september 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien valt geluid ook binnen hetzelfde spectrum waar (voor mensen) zichtbaar licht in valt, alleen in een hogere frequentie
Het was wel even lekker relaxed weg.
Hier was wel net de blauwe lucht op
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je dan niet zoiets als je die golven ziet, ff ertegenin duiken ook al is het kutweer?quote:Op donderdag 12 september 2024 23:44 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even later nog met de voeten de zee in geweest en lekker door het zand en over paden met de schoenen en sokken in de hand teruggelopenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je dan niet zoiets als je die golven ziet, ff ertegenin duiken ook al is het kutweer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Altijd kut als een van de kleuren van je printer op is.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:44 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou me dan weer niet kunnen bedwingen en tegen de golven in te springen, het meevaren op die golven richting strand op zomer dag heb ik dan weer niks mee. Zal wel de eigenwijsheid zijnquote:Op donderdag 12 september 2024 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben even later nog met de voeten de zee in geweest en lekker door het zand en over paden met de schoenen en sokken in de hand teruggelopen![]()
Mijn mooiste golven waren dan weer de Atlantische oceaan, iedereen ziek aan boord. Dus 1 van de bootcrew en ik waren de enige 2 die 8 hengels moesten bedienen bij het big game vissen. Heerlijke dag
quote:Op donderdag 12 september 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
@:mizzezamy ben jij dit met je hamster?
[ afbeelding ]Dat is gewoon dom dierenmishandeling
Is dat niet een cavia?quote:Op donderdag 12 september 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Onze Mizz Amy kent Newtons wetten wel wat beter dan die muts geloof ikquote:Op donderdag 12 september 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te puntige snuit volgens mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 12 september 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze Mizz Amy kent Newtons wetten wel wat beter dan die muts geloof ik
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik hoop dat het een nep filmpje isquote:Op donderdag 12 september 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee een dikke muis, maar nog steeds..... Waarom zou je dat doen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Blijf je nou moeilijke dingen zeggen? Tjeez, heb wikipedia bij de hand vanavond door jouquote:Op donderdag 12 september 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze Mizz Amy kent Newtons wetten wel wat beter dan die muts geloof ik
Ik ben bang dat er genoeg zwak begaafde mensen op aarde rondlopen die door dit soort filmpjes eeuwige internet roem denken te behalenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een nep filmpje is
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een nep filmpje isTadaa, het konijn spreekt waarheid als een echte.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er genoeg zwak begaafde mensen op aarde rondlopen die door dit soort filmpjes eeuwige internet roem denken te behalenLach met een schone bips![]()
Een dag niet geleerd is een dag goed besteed of hoe ging het spreekwoord ook alweer?quote:Op donderdag 12 september 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijf je nou moeilijke dingen zeggen? Tjeez, heb wikipedia bij de hand vanavond door jou
de golven waren hier nog geen 10 cm hoogquote:Op donderdag 12 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou me dan weer niet kunnen bedwingen en tegen de golven in te springen, het meevaren op die golven richting strand op zomer dag heb ik dan weer niks mee. Zal wel de eigenwijsheid zijn![]()
Mijn mooiste golven waren dan weer de Atlantische oceaan, iedereen ziek aan boord. Dus 1 van de bootcrew en ik waren de enige 2 die 8 hengels moesten bedienen bij het big game vissen. Heerlijke dagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beetje hetzelfde als een koe in de kont kijken.... Levert ook alleen schijt op.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een dag niet geleerd is een dag goed besteed of hoe ging het spreekwoord ook alweer?
Kan het ook wel wat intellectueler vormgeven als u blieft?
Vanuit de foto gezien leken het wel echte golvenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
de golven waren hier nog geen 10 cm hoog
Aan die kant meer wad dan zeequote:Op vrijdag 13 september 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vanuit de foto gezien leken het wel echte golvenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn dank voor het intellectueel beantwoorden van mijn vraag is groots. Wij danken u bij onze uitzonderlijk grote gratie voor deze mooie en toepasselijke bewoording!quote:Op donderdag 12 september 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een koe in de kont kijken.... Levert ook alleen schijt op.
Kan het ook wel wat intellectueler vormgeven als u blieft?
Ik ben er uit, jullie lijden allemaal aan Anatidaephobia.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik ben niks roomser dan de paus.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn dank voor het intellectueel beantwoorden van mijn vraag is groots. Wij danken u bij onze uitzonderlijk grote gratie voor deze mooie en toepasselijke bewoording!Lach met een schone bips![]()
R.I.P DTS.![]()
Danke voor die antewoordequote:Op vrijdag 13 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben niks roomser dan de paus.
Genieten juistquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
♡♡♡♡![]()
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooie tijdenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel duiffobia die iedere ochtend om 4u me wakker maakt om te landen op de fucking kap van mijn rolluik. Maar die fobia al eerder beschreven hier... Kutbeest.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben er uit, jullie lijden allemaal aan Anatidaephobia.Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Tyfus flippo's, zit je lekker een film te kijken met een zak chips stik je bijna in een stuk plastic.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Daarom in een bak doen, vreet ook makkelijker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tyfus flippo's, zit je lekker een film te kijken met een zak chips stik je bijna in een stuk plastic.
Trek in bedquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Flikker op dan moet je die weer afwassen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom in een bak doen, vreet ook makkelijker.
Wij gingen van knikkeren naar flippo's knikkeren.... Hele stapels flippo's gingen erdoor... Nou kon ik al niet knikkeren met mijn lompe techniek dus keek maar toe en hield de flippo's in de pocket. Om de hele stapel daarna tegen een minderwaardige gepest jongetje te verliezen. Hij was zo trots en even de de manquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tyfus flippo's, zit je lekker een film te kijken met een zak chips stik je bijna in een stuk plastic.![]()
Daarna sloeg ik hem in elkaar en pakte zijn flippo's af...
Ok dat laatste is nooit gebeurd maar moest even stoer doen
Daar heb je toch een wijf voor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op dan moet je die weer afwassen.
De goede oude tijd toen je vaatwasser nog een naam had en een paspoortquote:
En visumquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goede oude tijd toen je vaatwasser nog een naam had en een paspoortLach met een schone bips![]()
niet dwingen haar paspoort in te leverenquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goede oude tijd toen je vaatwasser nog een naam had en een paspoort
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daar hebben we Geert voor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet dwingen haar paspoort in te leveren
Hi.Ha.Ho weer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vaatwassers uit Azië bestellenquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet dwingen haar paspoort in te leveren
Wat voor weer is dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beetje mensenhandelaar heeft hem niet nodig hoorquote:
Uw ADH vitamine Worst
Oké Oké ik kap weer met de vrouw onvriendelijke grapjes
Ja smeerlappen hier, totaal vrouw onvriendelijk... Stelletje barbaren hierquote:
Een Toyota gaat langer mee dan een Dacia.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vaatwassers uit Azië bestellenLach met een schone bips![]()
Mijn muis komt gewoon uit een 2e wereld provincie waar ik de volle prijs voor heb betaald en die humaan behandel en goed te eten geef
Reactie op wat jullie net zeiden...quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
* SBE flikkert quote weg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja smeerlappen hier, totaal vrouw onvriendelijk... Stelletje barbaren hier
En een Ferrari, Aston Martin, McLaren, BMW, Mercedes en Golf gaan harder dan een Toyotaquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een Toyota gaat langer mee dan een Dacia.
Maar die Toyota blijft rijden zonder onderhoud...... Heerlijk die Asian cars.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een Ferrari, Aston Martin, McLaren, BMW, Mercedes en Golf gaan harder dan een ToyotaLach met een schone bips![]()
30 jaar geen onderhoud zonder plezier of 1 jaar uitzonderlijk ultiem genot.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar die Toyota blijft rijden zonder onderhoud...... Heerlijk die Asian cars.
Lastige keuze
Alsof ik sneller op mijn bestemming komt in de vastzittende stad
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Reactie op wat jullie net zeiden...
oh het waren garpjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
Oké Oké ik kap weer met de vrouw onvriendelijke grapjes
Smile, it's free therapy.![]()
Doe je toch iets verkeerd als je alles spendeert voor maar 1 jaar genot? Zelfs in die 30 jaar blijft een Toyota doen wat ze moet doen. Die gaan niet kapot.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
30 jaar geen onderhoud zonder plezier of 1 jaar uitzonderlijk ultiem genot.
Lastige keuzeLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vaatwassers uit Azië bestellen![]()
moet hier om lachen
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, dat moet ik totaal niet onder druk zeggenquote:
Ik kan hier niet om lachen, ze had iig een naam kunnen hebben. Dit is gewoon respectloosquote:
Heeft ze ook, Dacia WashCleanquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan hier niet om lachen, ze had iig een naam kunnen hebben. Dit is gewoon respectloosOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow de mijne noemt mij "fucking clean the lest youlself"......quote:
Smart is not always better in home improvement.Lach met een schone bips![]()
Ik ga kijken of bed ook trek in mij heeftquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik trek ook wel eens in bed, komt wel dichtbij zo.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wees voorzichtig daarmee, maar slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga kijken of bed ook trek in mij heeft
Vandaag gisteren nog maar druk met verhuizen he.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hedde nog beetje gebatst de laatste tijd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik trek mezelf ook zo terug.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:46 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 1 en dan ben ik blij of verdrietigLach met een schone bips![]()
Potver ik zou niet meer werken.
Maar ik heb nu (deels per ongeluk) een bug opgelost die breaking was voor onze applicatie en waar we al vanaf het begin van het project tegenaan liepen.
Ik trakteer mezelf op een cola en dan ga ik pitten.
Hoppatee![]()
![]()
Pfff ben je drukker in bed dan ik... Moet het via video doen nu.... Het werkt maar voelt toch anders. Maar hou me vast aan de gedachte "er is geen kutje dat spant als mans eigen hand"...quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vandaag gisteren nog maar druk met verhuizen he.
Maar nee is het net niet...Lach met een schone bips![]()
Goed bezig wouterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah ja ik heb 8 jaar lang lange afstand relatie gehad ken het wel in de tijden dat je dan wel samen bent haal je het in als twee konijntjes.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pfff ben je drukker in bed dan ik... Moet het via video doen nu.... Het werkt maar voelt toch anders. Maar hou me vast aan de gedachte "er is geen kutje dat spant als mans eigen hand"...
Maar nee is het net niet...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shooting blanksquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah ja ik heb 8 jaar lang lange afstand relatie gehad ken het wel in de tijden dat je dan wel samen bent haal je het in als twee konijntjes.En ja echt.....
Maakt de momenten samen alleen maar leuk.
Al zagen wij elkaar wel om de veertiendagen.
R.I.P DTS.![]()
Short therm yes, long therm no.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wasje komt zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat moest je doen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:46 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 1 en dan ben ik blij of verdrietig
Lama
Ik leerde haar kennen via internet tijdens Corona en niemand ergens heen kon. Serieus dagen en nachtenlang chatten of video bellen. Toen ik eindelijk weer mocht reizen vrijuit werd ze ineens bang voor de meetquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen vertelde ze haar verhaal pas, ze wilde niet stoppen met chatten en alles omdat ze zich zo fijn voelde iedere dag dat we spraken... Op dat moment zei ik tegen mezelf ook, fuck it. Ik vind haar leuk . Laten we maar kijken hoe het gaat.
Sindsdien geen dag geen contact meer gehad. Iedere dag is gewoon kut nu want de match is er. Comfortabel samen.Lach met een schone bips![]()
quote:
Je kan beter ergens anders aan zitten ter ontspanningquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:01 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ga nu niet meer aan de applicatie zitten. Straks kom ik weer een bug tegen.
Uw ADH vitamine Worst
Daar zat ik net aan te denkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders aan zitten ter ontspanning![]()
![]()
Hup, zo slapen als je colaatje op isquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:01 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ga nu niet meer aan de applicatie zitten. Straks kom ik weer een bug tegen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders aan zitten ter ontspanningde koelkast?quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denkenLach met een schone bips![]()
Yes!quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Hup, zo slapen als je colaatje op is![]()
![]()
![]()
Kan ook nog...quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders aan zitten ter ontspanning![]()
In zijn geval de hot&spicy burger en 12 chicken wingsquote:Uw ADH vitamine Worst
Daarna lekker slipequote:Op vrijdag 13 september 2024 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In zijn geval de hot&spicy burger en 12 chicken wingsLach met een schone bips![]()
Zou er wel zin in hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In zijn geval de hot&spicy burger en 12 chicken wings![]()
Nooit meer last van buren die midden van de nacht de wasmachine aanzetten vlak naast mijn bed
R.I.P DTS.![]()
Je had haar al ontmoet, toch?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik leerde haar kennen via internet tijdens Corona en niemand ergens heen kon. Serieus dagen en nachtenlang chatten of video bellen. Toen ik eindelijk weer mocht reizen vrijuit werd ze ineens bang voor de meetToen vertelde ze haar verhaal pas, ze wilde niet stoppen met chatten en alles omdat ze zich zo fijn voelde iedere dag dat we spraken... Op dat moment zei ik tegen mezelf ook, fuck it. Ik vind haar leuk . Laten we maar kijken hoe het gaat.
Sindsdien geen dag geen contact meer gehad. Iedere dag is gewoon kut nu want de match is er. Comfortabel samen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb je al een nieuw huisje?quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer last van buren die midden van de nacht de wasmachine aanzetten vlak naast mijn bed![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maak er nog wat van, ik ga nu wel lekker slipe![]()
![]()
![]()
En het lastige nu is dan... wanneer zie je haar weer...quote:
Ik ga zaterdag overquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw huisje?
R.I.P DTS.![]()
Mijn flat is best goed ontworpen, wasmachine grenst niet aan slaapkamersUw ADH vitamine Worst
Morgen weer in video callquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
En het lastige nu is dan... wanneer zie je haar weer...
Lekker fappenquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen weer in video callOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
niet vergeten broek aan te trekkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen weer in video callUw ADH vitamine Worst
Irl, danquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen weer in video call
Zat al een goeie vloer in wel moeten schilderen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow dat is al snel. Al wel geklust of hoeft dat niet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi dat je het achter de rug hebt man. Altijd leuk naar een nieuwe plek gaan. Helemaal als het een upgrade is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat al een goeie vloer in wel moeten schilderen.![]()
![]()
Dan gaat de broek juist uitquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
oh wacht is video call met vriendin, niet werk
Ga van 37m2 naar 100m2 wel blij mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooi dat je het achter de rug hebt man. Altijd leuk naar een nieuwe plek gaan. Helemaal als het een upgrade is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal eraan denkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet vergeten broek aan te trekken
Sowieso begin volgend jaar weer of het voor vakantie is of voor dat ik echt kan emigreren dat weet ik nog niet. Maar ze kan zichzelf prima bedruipen, dus ook dat is het probleem niet. Dat is juist wat iedereen denkt ze hebben geld van de buitenlanders nodig. Dat valt heel erg mee. Maar begin komend jaar sowieso weer.quote:
Vroeger brieven schrijven die 3 weken op de post waren en dat volhouden? Dat waren pas echt LDR's
Uhhm dat is serieus wel een verschil maat. Kun je dansend door je huisquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga van 37m2 naar 100m2 wel blij mee.
Wow dat is inderdaad lekker hoor. Een huis of een appartement?quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga van 37m2 naar 100m2 wel blij mee.![]()
Is wel inclusief zolder maar mijn woonkamer is ongeveer net zo groot als mijn hele vorige appartement.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm dat is serieus wel een verschil maat. Kun je dansend door je huisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alsnog gaaf!! Gefelicteerd.. Dat is een echte woning tegenover een hok waar je mag wonen. Lekker man.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel inclusief zolder maar mijn woonkamer is ongeveer net zo groot als mijn hele vorige appartement.Lach met een schone bips![]()
Boven appartement jaren 50 gebouwd maar een jaar of tien geleden helemaal gerenoveerd twee slaapkamers aparte keuken ben er wel blij mee en eindelijk weer een eigen kelder/schuurtjequote:Op vrijdag 13 september 2024 01:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow dat is inderdaad lekker hoor. Een huis of een appartement?
R.I.P DTS.![]()
Klinkt goed! Nu de mancave inrichten in een van de slaapkamers.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boven appartement jaren 50 gebouwd maar een jaar of tien geleden helemaal gerenoveerd twee slaapkamers aparte keuken ben er wel blij mee en eindelijk weer een eigen kelder/schuurtje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boven appartement jaren 50 gebouwd maar een jaar of tien geleden helemaal gerenoveerd twee slaapkamers aparte keuken ben er wel blij mee en eindelijk weer een eigen kelder/schuurtje![]()
Dat is goeie shit.
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie artquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had een paar jaar geleden echt niet gedacht dat ik mijn UI tot leven kon brengenUw ADH vitamine Worst
Ja het is echt bizar. Je zou bijna zeggen dat je in photoshop die Kling AI er op geplakt hebt. Het enige waar je aan kunt zien dat het AI is, is dat de worst heel is als hij een hap genomen heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
Had een paar jaar geleden echt niet gedacht dat ik mijn UI tot leven kon brengen![]()
en dat zijn mond relatief vol zit voor een klein hapje worst bij het kauwenquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is echt bizar. Je zou bijna zeggen dat je in photoshop die Kling AI er op geplakt hebt. Het enige waar je aan kunt zien dat het AI is, is dat de worst heel is als hij een hap genomen heeft.Uw ADH vitamine Worst
Trusten kwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker. Ik ga ook zo.
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
HipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1789 / +205 / +0 / 3960 / 4591
2. KillemWieft / 647 / +29 / +10 / 221 / 355
3. Dr.Mikey / 443 / +40 / +13 / 466 / 632
4. Lovely / 414 / +60 / +0 / 1662 / 2005
5. aeque / 357 / +57 / +3 / 948 / 1138
6. hemarookworst / 336 / +44 / +5 / 791 / 1008
7. marc0871 / 305 / +10 / +0 / 133 / 206
8. HappyCharly / 293 / +6 / +0 / 805 / 928
9. MizzezAmy / 274 / +25 / +0 / 1211 / 1421
10. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
11. AardappelSchotel / 223 / +2 / +0 / 938 / 1077
12. loveyoulongtime / 220 / +12 / +14 / 854 / 971
13. drakin / 192 / +16 / +3 / 312 / 413
14. gebrokenglas / 153 / +11 / +0 / 479 / 574
15. maily / 143 / +4 / +0 / 585 / 675
16. M_0_0_N / 137 / +0 / +0 / 128 / 152
17. ToT / 137 / +17 / +0 / 782 / 879
18. Bally-b / 135 / +61 / +0 / 49 / 90
19. Sally / 126 / +69 / +19 / 98 / 147
20. kree / 115 / +22 / +0 / 193 / 245SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is frisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
KillemWieft
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
GM43D7Y7JHHKP8G3EJAOThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
moeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
bedMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
slaapMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
trustenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Sadquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Erop of eronderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
preciesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
exactMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
R.I.P DTS.![]()
tjaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hoiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
TegendraadsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je de nachtblolk ontdekt 🙃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, even aan de score gewerktquote:
Lekker toch. Dat lukt beter in de nacht dannoverdagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanaf november ben ik te zien in de Nederlandse bioscopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel benieuwd naar
R.I.P DTS.![]()
Wat ga je doen dan films kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik zit in een film die dan eindelijk draaitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het maar een raar fenomeen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 04:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf november ben ik te zien in de Nederlandse bioscopenIk heb een keer een zorgvuldig samengesteld topic gemaakt, maar er kwam amper respons op: ONZ / Bioscooptips
Als figurant. Wat voor soort film?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie tips welquote:Op vrijdag 13 september 2024 04:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar fenomeen.Ik heb een keer een zorgvuldig samengesteld topic gemaakt, maar er kwam amper respons op: ONZ / Bioscooptips
R.I.P DTS.![]()
Verkleed als vrouw?quote:Op vrijdag 13 september 2024 04:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee ik zit in een film die dan eindelijk draait
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bedankt. Ik heb er erg m'n best op gedaan.quote:
Historische speelfilm over de spaghetti rellen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Trusten smikkel konijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* Homijn gaat dromen van een top 10-notering in DTS
Mooie dromenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt nog wat dagen deze maand om zover te komenquote:Op vrijdag 13 september 2024 04:44 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat dromen van een top 10-notering in DTSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
Gewoon weer 23 graden volgende week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is niet erg, fijne temperatuurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te warmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neee lekker juistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat mij betreft ook hoor, warmer moet het niet zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 04:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Perfecte temperatuur wat mij betreft.
Net warm genoeg om lekker zo de deur uit te lopen zonder jas, mits het niet regent natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 13-09-2024 05:03:13 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Bb
Ook weer vroeg wakker?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doe ik ook altijd, eerst wat dingen doen en dan naar hierquote:Op vrijdag 13 september 2024 05:56 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Yep, uur geleden al.
Wat dingetjes opgeruimd en wat huishoudelijk werk, gaat weer prima
Fijn dat het weer beter gaat
Kan je nog leuke dingen gaan doen in het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van het weekend niks in de planningquote:Op vrijdag 13 september 2024 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd, eerst wat dingen doen en dan naar hier
Fijn dat het weer beter gaat
Kan je nog leuke dingen gaan doen in het weekend
Lekker rustig aan doen nog![]()
Groot gelijk, je hoeft je voet maar iets de zwikken en je bent terug bij af.quote:Op vrijdag 13 september 2024 05:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Van het weekend niks in de planning
Lekker rustig aan doen nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus. Liever nog even mak aan doenquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, je hoeft je voet maar iets de zwikken en je bent terug bij af.![]()
![]()
Groot gelijk, je komt het weekend vast wel doorquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:02 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dat dus. Liever nog even mak aan doen
Ja hoor, zoek wel wat films op.quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, je komt het weekend vast wel door
Volgend weekend wel weer wat losser
Hoop dat het met jou been ook beter gaat binnekort![]()
Daarom, komen nog genoeg weekenden aanquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja hoor, zoek wel wat films op.
Volgend weekend wel weer wat losser
Hoop dat het met jou been ook beter gaat binnekort![]()
Dank je hier zal het langzaam aan ook wel beter gaan, gewoon geduld hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop het voor je, niks waard allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, komen nog genoeg weekenden aan![]()
Dank je hier zal het langzaam aan ook wel beter gaan, gewoon geduld hebben
Je bent gelijk uit je ritme![]()
O nee he daar hebben de BolkKing alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ik be sowieso al slecht ter been, het kleine beetje wat ik nog kan lopen gaat nu nog moeizamer. EN dan gaat ej conditie ook supersnel naar beneden merk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:12 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hoop het voor je, niks waard allemaal.
Je bent gelijk uit je ritme
Maar goed het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
O nee he daar hebben de BolkKing alHeeft alweer gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja hij bolkt wat af op een dagquote:
Nou, kop op Dotteke en hou je haaks.quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik be sowieso al slecht ter been, het kleine beetje wat ik nog kan lopen gaat nu nog moeizamer. EN dan gaat ej conditie ook supersnel naar beneden merk ik.
Maar goed het is niet anders
Ga even de nieuwssite af.
Fijne dag allen![]()
![]()
Ik hou mij wel haaks hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:15 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nou, kop op Dotteke en hou je haaks.
Fijne dag allen
Fijne dat Bb en tot later
Fijne dagquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:15 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nou, kop op Dotteke en hou je haaks.
Fijne dag allen![]()
![]()
![]()
voor Justin
Geen dank, graag gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd
Nogmaals geen dank
Dank je wel voor je bedankje
Wil mijn dank niet
Wil je dan nog een bakkie koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of heb je liever theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik niet in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: