Ja, Stein.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:12 schreef THEFXR het volgende:
Is mijn weer app een negatieveling?
.
[ afbeelding ]
Hmmmm ik snap welk sfeertje je bedoeltquote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is dan zo lekker mysterieus. Beetje Twin Peaks achtig.
Eng ja, ik zat op de hoek van spui/oude maas.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Oude Maas?
Zat net in Puttershoek aan het Spui, komt wel dichtbij zo.
Ik elke dagquote:Op donderdag 19 september 2024 16:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het merendeel komt nauwelijks/nooit in een bos
Voor mijn gevoel begint dat altijd rond ingaan wintertijd. Totaal niet grillig ook. Eerder lelijk en saai. Duurt ongeveer tot eind maart. 80% van de tijd is dan grijs.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
Het èchte depressieve treurnis weer heb je meestal pas vanaf november in Nederland vind ik.
Met van die stratusdagen met een egaal grijs gesloten wolkendek waar nul beweging of verandering in zit en wat motregen dat er nu en dan uit komt
Dat heb je vooral in de bergen. Die wolken flarden vind ik altijd prachtig. Mystiekquote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is dan zo lekker mysterieus. Beetje Twin Peaks achtig.
Heerlijk tochquote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik elke dag. Ik werk in een bos
Dit soort depressieve foto’s sturen, die hoogstens een dag leuk zijn, terwijl je in een hangmat ligt.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmmmm ik snap welk sfeertje je bedoelt
Maar! Daarvoor moet je eigenlijk in de pacific northwest van de USA zitten. Daar heb je dat typische Twin Peaks sfeertje
[ afbeelding ]
Ik zie anders gewoon zon op de foto. Prachtig plaatjequote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit soort depressieve foto’s sturen, die hoogstens een dag leuk zijn, terwijl je in een hangmat ligt.![]()
Morgen gewoon weer een mooie dag, jongens.
Donkerquote:Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt fantastisch weer momenteel
Mag best nog 4-6 weken zo blijven. Hebben nog wat compensatie te goedquote:
Het goede nieuws is dat we vanaf morgen steeds dichterbij de astronomische lente komenquote:
Maar waarom zouden we dat willen i.p.v dit van vandaag en morgen? Perfect weer ditquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:02 schreef Perrin het volgende:
Maaaanden guur en grijs, ik ben er klaar voor.
Bij de herfst hoort herfstweer etc. Juist die verschillen en grillen van de seizoenen maken het zo leuk om in Nederland te wonen. Altijd het weer als dat van vandaag zou me ontzettend gaan vervelen (en dat geldt ook voor lange periodes met regen, kou, wind). Het moet dynamisch zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar waarom zouden we dat willen i.p.v dit van vandaag en morgen? Perfect weer dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |