Een dag duurt iets langer dan een uurtje in de ochtend hèquote:Op woensdag 18 september 2024 08:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Welke kleur is het vandaag? Weer grijs...
Ideaal voetbalweerquote:Op woensdag 18 september 2024 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel van dat typische herfst halfjaar weer. Vandaag komt de zon er nog wel door, maar in de winter zou het de hele dag depressieve grijze treurnis blijven en dan 2-4 graden. Kansloos weer waar je niks aan hebt. Lelijk ook
Dat is nog zo ver weg, waarom je er nu over druk maken?quote:Op woensdag 18 september 2024 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel van dat typische herfst halfjaar weer. Vandaag komt de zon er nog wel door, maar in de winter zou het de hele dag depressieve grijze treurnis blijven en dan 2-4 graden. Kansloos weer waar je niks aan hebt. Lelijk ook
Vermoeiend ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog zo ver weg, waarom je er nu over druk maken?
Ik maak me niet druk, hoorquote:Op woensdag 18 september 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:
Kijk maar uit, voor je het weet ga ik alweer klagen over de zomerse hittequote:Op woensdag 18 september 2024 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het er anders nogal vaak over.quote:
Dat valt nu ook nog wel mee. Maar het herfst halfjaar moet nog beginnen, dus rustig an. Hebben nog een week of 6 te gaanquote:Op woensdag 18 september 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt het er anders nogal vaak over.
Ja, precies waar @Jor_Dii op doelt. Waarom dan dat 'constant' aanhalen daarvanquote:Op woensdag 18 september 2024 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat valt nu ook nog wel mee. Maar het herfst halfjaar moet nog beginnen, dus rustig an. Hebben nog een week of 6 te gaan
Eens zien volgende week..quote:Op woensdag 18 september 2024 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat valt nu ook nog wel mee. Maar het herfst halfjaar moet nog beginnen, dus rustig an. Hebben nog een week of 6 te gaan
Maak je borst maar nat. Ik heb ze al voor april besteld.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het is alsof ik nu al zou gaan zeuren over stevig oplopende temperaturen in mei
Paar dagen van 20 graden is prima. Daarboven is uit den boze voor aprilquote:Op woensdag 18 september 2024 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat. Ik heb ze al voor april besteld.
Verlang je weer naar de zomerquote:Op woensdag 18 september 2024 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een weertje, mensen. Zelfs de wind is zacht.
euh ? grijs koud en zwaar vochtig.. duurde erg lang voor dat de zon door kwam, nu wel ook maar het vocht is er inmiddels weer.quote:
Klopt, vanmiddag was het nog heerlijk geworden.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Een dag duurt iets langer dan een uurtje in de ochtend hè
Hele dag was rond Rotterdam wel prima. Zit nu aan de rivier en in t-shirt is het met een matig windje nog steeds prima.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt, vanmiddag was het nog heerlijk geworden.
Gewoon blijven manifesteren met de korte broek, het werkt.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:04 schreef INViCTuS het volgende:
Hier begint weer bewolkt, helaas.
Nog 5 dagen aangenaam fijne temperaturen. Vanaf maandag komt die shit herfst terug
Op werk voorlopig nog wel, ja. Weekend thuis niet meer, denk ikquote:Op donderdag 19 september 2024 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon blijven manifesteren met de korte broek, het werkt.
Oude Maas?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hele dag was rond Rotterdam wel prima. Zit nu aan de rivier en in t-shirt is het met een matig windje nog steeds prima.
Wel mogelijk! Plonsquote:Op donderdag 19 september 2024 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Begin volgende week de omslag naar echt herfstweer?
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Begin volgende week de omslag naar echt herfstweer?
quote:Op woensdag 18 september 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt het er anders nogal vaak over.
Dat is wat anders dan stellen dat het weer een "half jaar grijs en treurnis" wordt. Ik geniet (grotendeels) van de grillen van de herfst, dus van mij mag het wél komen.quote:
Klopt. En dat duurt dan tot april.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
Het èchte depressieve treurnis weer heb je meestal pas vanaf november in Nederland vind ik.
Met van die stratusdagen met een egaal grijs gesloten wolkendek waar nul beweging of verandering in zit en wat motregen dat er nu en dan uit komt
Nee joh, februari en maartgoden. Komen al die krokusjes en narcissen uit de grondquote:Op donderdag 19 september 2024 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. En dat duurt dan tot april.
Op een of andere manier vind ik die dagen wel vaak heel gaaf. Moet wel helemaal windstil zijn en dan zo half mistig. In het bos is het dan mooi (te paard). Dat is vaak in november tot half december.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
Het èchte depressieve treurnis weer heb je meestal pas vanaf november in Nederland vind ik.
Met van die stratusdagen met een egaal grijs gesloten wolkendek waar nul beweging of verandering in zit en wat motregen dat er nu en dan uit komt
Klopt. Alleen het merendeel komt nauwelijks/nooit in een bosquote:Op donderdag 19 september 2024 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik die dagen wel vaak heel gaaf. Moet wel helemaal windstil zijn en dan zo half mistig. In het bos is het dan mooi (te paard). Dat is vaak in november tot half december.
Liever dan van die winderige dagen vol buien.
Het is dan zo lekker mysterieus. Beetje Twin Peaks achtig.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het merendeel komt nauwelijks/nooit in een bos
Juist in de aankomende periode ga ik vaker met de hond het bos in, lekker tot je enkels door de bladeren klossenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het merendeel komt nauwelijks/nooit in een bos
Kleine van mij roept nu al ieder blaadje na. Dat brlooft wat over een paar weekjes in het bosquote:Op donderdag 19 september 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Juist in de aankomende periode ga ik vaker met de hond het bos in, lekker tot je enkels door de bladeren klossen
Holy fuck, wat een tempsquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:
1 oktober staat erop![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Benalmadena![]()
Hoeveel bikini's zal ik meenemen? Hoeveel kilo's moet ik nog afvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |