en de temperatuur wordt alleen maar beterquote:Op maandag 16 september 2024 21:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hele dag droog en wederom veel zon
Al een week lang al oneindig topweertje gehad. En we krijgen nog een paar mooie dagen
Dan trek je gewoon regen aan.quote:Op maandag 16 september 2024 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel raar dat je nat wordt van zomerse kleding
Vanaf morgen een stuk warmer en bewolking ook weg als het goed is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Tot nu toe vind ik het nog een beetje tegen vallen deze week. Maar misschien ben ik te ongeduldig. Dacht dat het zonniger zou worden.
Op zee zou ik dat wel eerder doen. Weerkaatst ook nog eensquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Kun je eigenlijk verbanden (door zonnestralen) in september?
Ik ga woensdag een dagje zeevissen, eigenlijk geen idee of ik me nog moet insmeren.
Hoe bleek en blond ben je?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Ik ga woensdag een dagje zeevissen, eigenlijk geen idee of ik me nog moet insmeren.
Niet, ben gebruinde beachboy (qua tint in elk gevalquote:
Niet te ongeduldig, het valt echt tegen ten opzichte van de voorspellingen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Tot nu toe vind ik het nog een beetje tegen vallen deze week. Maar misschien ben ik te ongeduldig. Dacht dat het zonniger zou worden.
Gewoon insmeren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet, ben gebruinde beachboy (qua tint in elk geval). Maar de hele dag met je muil op zee, geen idee of dat ongestraft kan.
Een zeehond is ook veelvoorkomend on the beach.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik las body ipv boy. Sorry we kunnen weer verder.
Is één van m’n lievelingsdieren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Een zeehond is ook veelvoorkomend on the beach.
https://www.rivm.nl/zonkrachtquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Zag het ja, voor morgen is het in het binnenland een punt lager dan vandaag. Terwijl het een graad of drie warmer is. Op het water blijkbaar wel een fractie hoger door spiegeling.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/zonkracht
Op land is het nu bij jullie UV 3.5 ongeveer. Weet eigenlijk niet of je daar iets bij op mag tellen als je op zee bent?
Nog weekje of twee en jullie duiken onder de kracht van UV 3 en dan kan je sowieso een half jaar niet meer verbranden (en ook geen vitamine D aanmaken)
[ afbeelding ]
Waarom? Je kunt makkelijk genoeg uit voeding halen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag het ja, voor morgen is het in het binnenland een punt lager dan vandaag. Terwijl het een graad of drie warmer is. Op het water blijkbaar wel een fractie hoger door spiegeling.
[ afbeelding ]
Tijd van het jaar is inderdaad cruciaal zoals je stelt en dat omslagpunt van redelijk wat kracht naar zwak ligt rondom deze weken.
Goed punt van die vitamines, raad iedereen aan vitamine D te slikken in de winter, net als magnesium het hele jaar door.
Zeker wel doen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |