Ja voor mensen helaas noodzaak die vitamines.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag het ja, voor morgen is het in het binnenland een punt lager dan vandaag. Terwijl het een graad of drie warmer is. Op het water blijkbaar wel een fractie hoger door spiegeling.
[ afbeelding ]
Tijd van het jaar is inderdaad cruciaal zoals je stelt en dat omslagpunt van redelijk wat kracht naar zwak ligt rondom deze weken.
Goed punt van die vitamines, raad iedereen aan vitamine D te slikken in de winter, net als magnesium het hele jaar door.
Prima zo jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag ook wel blijven tot 1 december. Gewoon zon, t shirt, korte broek en geen grijze treurnis.
Landelijk 18-21 graden. Beter welquote:
Laat je niet op de kast jagen door onzinfluencers en andere clowns, hè. Boomsma enzo. Allemaal vitakruid wappiesquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja voor mensen helaas noodzaak die vitamines.
Vanaf komende maand heb ik weer een half jaar vita D en ijzer kuur.
Ik sta ook dagelijks op de glijbaan in de speeltuin te rennen, is dat niet goed voor je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door onzinfluencers en andere clowns, hè. Boomsma enzo. Allemaal vitakruid wappies
Alleen met wind mee in de zonquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta ook dagelijks op de glijbaan in de speeltuin te rennen, is dat niet goed voor je dan?
Euhquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door onzinfluencers en andere clowns, hè. Boomsma enzo. Allemaal vitakruid wappies
Ja, dan wel. Dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 00:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhik kamp helaas met opname probleem. En onzin is het zeker niet. Je kunt er flink beroerd van zijn als je zulke dingen mist in je lijf.
Temperatuur is wel veel beter dan vorige week.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Grijs. Gistermorgen ook al een paar uurtjes.
Vorige week was het beter weer dan deze week tot nu toe. En maandag - de zogenaamd minste dag van de week - hadden we alleen maar zon.
Rare bedoening weer.
Ja nou, leuk die temperatuur onder je grijze treurnis.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Temperatuur is wel veel beter dan vorige week.
Vanmiddag komt de zon
Zon en iets warmerquote:Op woensdag 18 september 2024 08:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja nou, leuk die temperatuur onder je grijze treurnis.
Gewoon zon en iets frisser dan.
Ergo: vorige week hadden we beter weer
Ik vergelijk twee situaties die hebben plaatsgevonden. Niet een gewenste situatie, hans.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zon en iets warmer. Niet frisser, gerrit
Vanmiddag komt de zon, maar ik had ook wel meer verwachtingen van de nazomerweek. Die valt nog redelijk tegen met wat je zag/hoorde. Hopelijk komende dagen wel ook 's morgens zon.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Welke kleur is het vandaag? Weer grijs...
Hier helaas ronduit grijs en donker al de hele ochtend.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier helaas ronduit grijs en donker al de hele ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |