Weet je wat het beste gevoel is, op de zomer na?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hahaha. Je snapt er niks van. Hoe lekker is straks de prille lente weer na 6 maanden grauw kutweer?
Het breekt ook gewoon die 6 maanden grijsheid.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Check!
Wij gaan ook altijd in het winter/najaar op vakantie. Nederland is best gezellig in de zomer, terassen vol en vaak hoe veel er over klagen toch ook veel dagen/weken met prima weer.
Nadeel is wel dat als je echt een garantie wil op mooi weer je wel verder moet vliegen.
Nadeel is dat je dan wel vaak tussen de bejaarden zitquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke ja als je alleen in Europa wil zitten, wordt dat wat krapper.
Al heb je zelfs in december in Portugal of de Canarische eilanden nog 20 graden dagen. Met de zon op je wangen.
Moeten we een bedrag inzamelen voor @Nattekatquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan wel vaak tussen de bejaarden zit![]()
Sevilla zou ik aanraden, vaak toch wel minstens een graad of 20 in de winter en je bent er zo.
Bovendien enorm toffe stad met ontzettend veel cultuur en goede restaurants.
20 graden is nou niet echt zomer. En Portugal is nou niet echt een voorbeeld van gegarandeerd prachtig weer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke ja als je alleen in Europa wil zitten, wordt dat wat krapper.
Al heb je zelfs in december in Portugal of de Canarische eilanden nog 20 graden dagen. Met de zon op je wangen.
Toch wel 100 keer beter dan grijs in NL.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 graden is nou niet echt zomer. En Portugal is nou niet echt een voorbeeld van gegarandeerd prachtig weer.
Die kan straks heerlijk een maand naar Curaçao als ADA gaat moonen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we een bedrag inzamelen voor @:nattekat
Heerlijke locatie in de winter.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan straks heerlijk een maand naar Curaçao als ADA gaat moonen.
Nee, ook niet m’n ding. Alles ziet er zo anders uit als de zon schijnt. Dan mag het koud zijn, is prima. En een dagje grijs is echt niet erg. Maar wekenlang, is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef BlackLining het volgende:
Mensen die liever grijs grauw kutweer hebben moet je niet vertrouwen. Zijn nihilisten, staan aan de verkeerde kant van het leven.
Af en toe een dagje is wel lekker ja. Beetje gamen of een goed boek lezen met een kop thee. Maar als je dat permanent wenst heb je ergens een verkeerde afslag genomen.
Ik kan niet 3 keer op vakantiequote:Op vrijdag 20 september 2024 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch wel 100 keer beter dan grijs in NL.
Maar ook dat vind je niet goed genoeg, dan houdt het op.
Sevilla wil ik nog wel een keer. Lang weekend ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sevilla zou ik aanraden, vaak toch wel minstens een graad of 20 in de winter en je bent er zo.
Lekker man. Ik ga volgende maand naar JapanGod.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sevilla wil ik nog wel een keer. Lang weekend ofzo.
Eerst eind oktober naar Seoul - zuid Korea
Ja, doen wij meestal in april, een eiland. Juni/september dan de bergen en eind van het jaar misschien ook wel weekje zon. Hoeft vaak niet zo duur te zijn buiten de vakanties.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga volgende maand naar JapanGod.
Voorjaar denk weer Spaans eiland pakken dat is altijd wel lekker in die periode.
Helaas was er die dit jaar niet. Na 9 maanden grauw kutweer kwam augustus.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hahaha. Je snapt er niks van. Hoe lekker is straks de prille lente weer na 6 maanden grauw kutweer?
2024 is geen lieverd, nee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helaas was er die dit jaar niet. Na 9 maanden grauw kutweer kwam augustus.
Sevilla moet ik ook nog steeds een keer doen ja. Is 5 uurtjes rijden dus voor een weekend trip kan dat wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren sowieso best vaak dat het vrij zonnig is voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
September is op een paar dagen na best een fijne maand qua weer. Mag ook gezegd worden
De buien komen dichterbijquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sevilla moet ik ook nog steeds een keer doen ja. Is 5 uurtjes rijden dus voor een weekend trip kan dat wel.
Hier hebben we trouwens afgelopen januari zelfs al een paar dagen gehad boven de 25 graden. Vrij bizar.
En dan zijn er mensen die dik herfst weer willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |