Ik bedoelde eigenlijk meer dat iedereen een stempeltje opgeplakt krijgt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat zo onaantrekkelijk. Doe mij maar een stabiele vent en dan neem ik voor lief dat hij niet van de daken schreeuwt dat hij gek is op me.
Ik had het idee dat Mike het netjes met haar wilde afsluiten. Omdat ze best heftig geëmotioneerd afscheid hadden genomen. Ik vond dat hij bij de ontmoeting met Noor (terwijl 2 dames thuis zaten) hij haar ook geen hoop gaf op een mogelijke relatie. Ik snapte daarom niet waarom ze dan toch weer naar hem toekwam. Terwijl ze ook nog moest wachten tot de andere 2 dames weg waren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou veel verklaren, alleen niet waarom hij Noor überhaupt hoop gaf.
Als ik wegdenk hoe lyrisch hij over haar en zijn verliefdheid sprak, dan zag ik twee mensen die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat veins je niet. Ik denk dat het daarom kijkers choqueert dat het tussen Thijz-Yvonne en Arno-Niels niets is geworden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lust had Arno ook.
Ik vind “mooie billen, kan niet van haar afblijven” niet duiden op per se meer willen.
Maar hij komt niet erg stabiel over, nee.
Mee eens. Maar voordat zij wegging, waren ze best intiem samen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je een vriendin hebt. Dan doe je meer zoals Mirjam.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:44 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Mike het netjes met haar wilde afsluiten. Omdat ze best heftig geëmotioneerd afscheid hadden genomen. Ik vond dat hij bij de ontmoeting met Noor (terwijl 2 dames thuis zaten) hij haar ook geen hoop gaf op een mogelijke relatie. Ik snapte daarom niet waarom ze dan toch weer naar hem toekwam. Terwijl ze ook nog moest wachten tot de andere 2 dames weg waren.
Je zag hem van een nukkige vent (nog zwak uitgedrukt) veranderen in een behoorlijk verliefde, ineens lieve vent en dan BAM is het klaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind "cold feet" nog zwak uitgedrukt, net als Yvonne's lezing dat hij in het verleden is gekwetst. Hij moet trauma's hebben of een persoonlijkheidsstoornis (of beide).
Ik had dit ook niet meegekregen met de reünie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Deze reactie van Joyce had ik toen ik de reünie keek niet helemaal meegekregen:
[ x ]
Hm, het kwam op mij over als gesneer over en weer vanwege de opmerking die Joyce maakte nadat ze voor het eerst kennis had gemaakt met Malgosia ('Hoezo al die tieten eruit?').quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik had dit ook niet meegekregen met de reünie.
Maar zag op insta van Malgosia dat zij samen afgesproken hadden. Hebben dus kennelijk een vriendschappelijke relatie.
Hier-o (vanaf 2:50 min doet Nico Joyce na):quote:
En de avond met de 2 dames dan? De laatste avond en hoe hij bij Kia dan komt knuffelen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yvonne Coldeweijer meent dat hij al een vriendin had tijdens de opnames. “Waarom zou hij Noor anders niet willen zoenen, elke man grijpt zijn kans als deze er ligt.”
“Zijn vriendin maakte het hem zo moeilijk dat hij met die opnames zat, daarom huilde hij zo.”
Hij zei het inderdaad zelf. Voor de troepen uit. We hebben het haar nooit horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei het zelf ook, dat ze hem uiteindelijk zou willen veranderen oid.
Dat hele uiterlijk nam ze onder de loep.
Verder een leuke vrouw hoor, maar kan best dat ze met zoveel dingen bepalend was.
Ondertussen kan ze zelf een leukere man krijgen dan deze vage man op een vage camping.
Thijs is onzeker en bang, durfde het uiteindelijk toch niet aan. Bang dat het misgaat en dan heel lang nodig heeft om het een plek te geven. Hij zei ergens al dat het dan jaren duurt om er weer bovenop te komen. Ik herken het ergens wel dat je sterke gevoelens voor iemand liever uit de weg gaat om jezelf te beschermen. Vond hem bij de reünie ook heel stoer doen, maar het is overduidelijk een onzekere man en hij kan zich lastig openstellen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat verklaart zijn manische fase niet, waarin hij zei verliefd te zijn en niet van haar af kon blijven. Hij straalde, ze lachten samen. En ineens was het voorbij.. In theorie kan ook hier zich iets buiten de camera's om hebben afgespeeld, maar ik vind het waarschijnlijker dat er iets mis is met Thijz. Yvonne zag het niet aankomen en Ammarie ook niet.
[..]
Ik vind dat zo onaantrekkelijk. Doe mij maar een stabiele vent en dan neem ik voor lief dat hij niet van de daken schreeuwt dat hij gek is op me.
Eerder een enorm opgeblazen ego, dat in het verleden een paar keer flink gedeukt is.quote:Op zondag 15 september 2024 12:37 schreef Ixia het volgende:
[..]
Thijs is onzeker en bang, durfde het uiteindelijk toch niet aan. Bang dat het misgaat en dan heel lang nodig heeft om het een plek te geven. Hij zei ergens al dat het dan jaren duurt om er weer bovenop te komen. Ik herken het ergens wel dat je sterke gevoelens voor iemand liever uit de weg gaat om jezelf te beschermen. Vond hem bij de reünie ook heel stoer doen, maar het is overduidelijk een onzekere man en hij kan zich lastig openstellen.
Omdat dat over fysieke kracht gaat. En dat is nu eenmaal zo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
(Hoe is in hemelsnaam ooit de wereld in gekomen dat vrouwen het zwakkere geslacht zouden zijn?)
Daarover gesproken…quote:Op zondag 15 september 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Suzanne probeert het ook bij RJ. En andersom.
Onzin. Jij snapt niet veel van mensen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eerder een enorm opgeblazen ego,
ok johquote:Op zondag 15 september 2024 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onzin. Jij snapt niet veel van mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:25 schreef Flow3r het volgende:
Waar kijk ik naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |