abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214967552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Dat die Arno en Niels niet meer samen zijn was toch wel een opvallende twist in het gebeuren. Dacht dat die als enige nog over waren als geslaagd stel maar niets blijkt minder waar. Denk voor een overgroot gedeelte op het conto van Arno is te schrijven dit mislukken. Het is gewoon een erg dominant en vervelend persoon en dat gaat botsen. Er kwam natuurlijk een zeer politiek correct antwoord waarom het niet gelukt was, maar ik denk dat dit de ware toedracht is van het falen.
Denkt Arno dat hij nu door het programma enorm veel reacties krijgt? Het oogt echt niet als een leuk persoon. En van z’n uiterlijk moet hij het ook niet hebben.
Niels kan ook wel leuker krijgen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214967966
Met zijn opgeheven neusje🤮
Allemaal cabaretteketet!
pi_214971378
Arno kon de nooit eerder verkregen aandacht niet aan, en heeft z'n hand overspeeld

Muah niet helemaal, want de enige met wie hij nog een relatie krijgt op dat Franse platteland, is z'n eigen rechterhand.

Het dak was af, klus geklaard, man naar huis.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bever_NL op 13-09-2024 19:51:07 ]
pi_214972521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:44 schreef Bever_NL het volgende:
Arno kon de nooit eerder verkregen aandacht niet aan, en heeft z'n hand overspeeld

Muah niet helemaal, want de enige met wie hij nog een relatie krijgt op dat Franse platteland, is z'n eigen rechterhand.

Het dak was af, klus geklaard, man naar huis.
Gotsamme, zal niet waar zijn. Gratis klusser met zijn mooie armen weg. Alleen, geen geld, he, en Arno gaat zijn klussertje niet onderhouden (want heeft zelf geen cent om zijn aars te krabben). Zit op de reunie als een zelfverzonnen adonis, kijk mij eens, hoe aantrekkelijk ik ben voor toekomstige geldschieters. Wat een enorme pisnicht.
pi_214973598
Nico Dijkshoorn had het net over “Minnie Mouse aan de helium”. Joyce dus.
pi_214975253
Ik sla voortaan de reünie over. Voegt echt niks toe.
pi_214976809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Beetje slap die absentie van Yvonne inderdaad, had wel verwacht dat zij sterk genoeg zou zijn om daar te gaan zitten.
Wilde de confrontatie niet aangaan.
Thijz was er sowieso niet live... benieuwd of ze dat wist?
pi_214976811
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:21 schreef S_E het volgende:
Nico Dijkshoorn had het net over “Minnie Mouse aan de helium”. Joyce dus.
Waar?
pi_214976877
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar?
VI
  zaterdag 14 september 2024 @ 11:49:44 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214976885
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Wilde de confrontatie niet aangaan.
Thijz was er sowieso niet live... benieuwd of ze dat wist?
Wie weet heeft Thijs haar van te voren wel dronken (of gewoon ‘lekker helemaal zichzelf’) gebeld en zag ze de bui al hangen. Snap best dat ze zich niet nog meer wilde laten schofferen dan hij al had gedaan dit voorjaar, en op het laatste moment afhaakte. Art had het over 'vlak voor de opname', meen ik. Denk niet dat je dat makkelijk doet, ze zal er best zwaarwegende overwegingen bij hebben gehad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214977108
Dat zal ze zeker gehad hebben. Vond haar een prettig persoon die Thijz wel begreep, hij had cold feet.
pi_214977201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:21 schreef Blues het volgende:
Dat zal ze zeker gehad hebben. Vond haar een prettig persoon die Thijz wel begreep, hij had cold feet.
Thijz oogt wel als een bange klootzak. Maar als zij alles aan hem wil veranderen, begrijp ik hem wel.
  zaterdag 14 september 2024 @ 14:17:32 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214978103
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Thijz oogt wel als een bange klootzak. Maar als zij alles aan hem wil veranderen, begrijp ik hem wel.
Wie zegt dat ze dat wilde dan?
Alleen de kaboutr volgens mij. Zij zei juist tegen Thijs dat ze dat niet wilde.

Vond haar ontzettend liefdevol en meegaand. Zelfs na die kille plotse afwijzing gaf ze in het interviewtje aan dat hij een gekwetste man was en hoopte dat het goed met hem zou gaan. Menigeen had hem simpelweg vervloekt, gok ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214980225
Geloof er niks van dat Mike een vriendin heeft.. Volgens mij zei hij dat alleen maar om zijn imago. je kan heus wel gewoon een voornaam noemen, daar kan in in het algemeen vrij weinig mee.
pi_214980432
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vond haar ontzettend liefdevol en meegaand. Zelfs na die kille plotse afwijzing gaf ze in het interviewtje aan dat hij een gekwetste man was en hoopte dat het goed met hem zou gaan. Menigeen had hem simpelweg vervloekt, gok ik.
Hij zei het zelf ook, dat ze hem uiteindelijk zou willen veranderen oid.

Dat hele uiterlijk nam ze onder de loep.

Verder een leuke vrouw hoor, maar kan best dat ze met zoveel dingen bepalend was.
Ondertussen kan ze zelf een leukere man krijgen dan deze vage man op een vage camping.
pi_214980441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:17 schreef __Fokker__ het volgende:
Geloof er niks van dat Mike een vriendin heeft.. Volgens mij zei hij dat alleen maar om zijn imago. je kan heus wel gewoon een voornaam noemen, daar kan in in het algemeen vrij weinig mee.
Yvonne Coldeweijer meent dat hij al een vriendin had tijdens de opnames. “Waarom zou hij Noor anders niet willen zoenen, elke man grijpt zijn kans als deze er ligt.”
“Zijn vriendin maakte het hem zo moeilijk dat hij met die opnames zat, daarom huilde hij zo.” _O-
pi_214983130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Yvonne Coldeweijer meent dat hij al een vriendin had tijdens de opnames. “Waarom zou hij Noor anders niet willen zoenen, elke man grijpt zijn kans als deze er ligt.”
“Zijn vriendin maakte het hem zo moeilijk dat hij met die opnames zat, daarom huilde hij zo.” _O-
Het zou veel verklaren, alleen niet waarom hij Noor überhaupt hoop gaf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214983219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik meen me te herinneren dat hij aan het begin van het programma zei dat hij een vrouw nodig heeft die hem vertelt dat hij weer eens moet scheren. Ruben zei achteraf dat Yvonne hem misschien te veel wil veranderen en noemde het scheren ook. Daar valt geen touw aan vast te knopen. Thijz is niet alleen labiel, maar ook tegenstrijdig. (Hoe is in hemelsnaam ooit de wereld in gekomen dat vrouwen het zwakkere geslacht zouden zijn?)
pi_214983258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Script van RTL misschien, om met haar af te spreken.
Die dag (of later) kwam ineens iedereen terug :') .
pi_214983288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik meen me te herinneren dat hij aan het begin van het programma zei dat hij een vrouw nodig heeft die hem vertelt dat hij weer eens moet scheren. Ruben zei achteraf dat Yvonne hem misschien te veel wil veranderen en noemde het scheren ook. Daar valt geen touw aan vast te knopen. Thijz is niet alleen labiel, maar ook tegenstrijdig. (Hoe is in hemelsnaam ooit de wereld in gekomen dat vrouwen het zwakkere geslacht zouden zijn?)
Een beetje vooruit helpen of continu zit natuurlijk ook wel een verschil in.

Hij is zoveel vrijheid gewend, die wil misschien alleen nog bij hoge uitzondering met iemand wat opbouwen die hem 100% vrij weet te laten.
pi_214983313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:21 schreef Blues het volgende:
Ik vind "cold feet" nog zwak uitgedrukt, net als Yvonne's lezing dat hij in het verleden is gekwetst. Hij moet trauma's hebben of een persoonlijkheidsstoornis (of beide).
pi_214983337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind "cold feet" nog zwak uitgedrukt, net als Yvonne's lezing dat hij in het verleden is gekwetst. Hij moet trauma's hebben of een persoonlijkheidsstoornis (of beide).
Maar kan het dan echt niet dat hij haar niet leuk genoeg vond?

Mike issues, Thijz issues. We issuen wat af. :D

Kunnen wij die vrouw wel leuk en begripvol vinden… niet iedereen wil op die leeftijd nog een relatie.
pi_214983342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Een beetje vooruit helpen of continu zit natuurlijk ook wel een verschil in.

Hij is zoveel vrijheid gewend, die wil misschien alleen nog bij hoge uitzondering met iemand wat opbouwen die hem 100% vrij weet te laten.
Dat hij die vrouw van de vieze dweil wegstuurde, snapte ik wel. Die was inderdaad te streng en directief voor hem. Maar Yvonne die hem voortdurend op de huid zou zitten? Dat moet zich dan allemaal buiten het oog van de camera's hebben afgespeeld, want wij hebben het volgens mij niet gezien.
pi_214983389
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar kan het dan echt niet dat hij haar niet leuk genoeg vond?
Dat verklaart zijn manische fase niet, waarin hij zei verliefd te zijn en niet van haar af kon blijven. Hij straalde, ze lachten samen. En ineens was het voorbij.. In theorie kan ook hier zich iets buiten de camera's om hebben afgespeeld, maar ik vind het waarschijnlijker dat er iets mis is met Thijz. Yvonne zag het niet aankomen en Ammarie ook niet.

quote:
Mike issues, Thijz issues. We issuen wat af. :D
Ik vind dat zo onaantrekkelijk. Doe mij maar een stabiele vent en dan neem ik voor lief dat hij niet van de daken schreeuwt dat hij gek is op me.
pi_214983435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat verklaart zijn manische fase niet, waarin hij zei verliefd te zijn en niet van haar af kon blijven. Hij straalde, ze lachten samen. En ineens was het voorbij..
Die lust had Arno ook.
Ik vind “mooie billen, kan niet van haar afblijven” niet duiden op per se meer willen.

Maar hij komt niet erg stabiel over, nee.
pi_214983451
Misschien heeft Ruben wel op hem in zitten praten. })

pi_214983455
quote:

Ik vind dat zo onaantrekkelijk. Doe mij maar een stabiele vent en dan neem ik voor lief dat hij niet van de daken schreeuwt dat hij gek is op me.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat iedereen een stempeltje opgeplakt krijgt.
pi_214983485
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik had het idee dat Mike het netjes met haar wilde afsluiten. Omdat ze best heftig geëmotioneerd afscheid hadden genomen. Ik vond dat hij bij de ontmoeting met Noor (terwijl 2 dames thuis zaten) hij haar ook geen hoop gaf op een mogelijke relatie. Ik snapte daarom niet waarom ze dan toch weer naar hem toekwam. Terwijl ze ook nog moest wachten tot de andere 2 dames weg waren.
pi_214983504
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die lust had Arno ook.
Ik vind “mooie billen, kan niet van haar afblijven” niet duiden op per se meer willen.

Maar hij komt niet erg stabiel over, nee.
Als ik wegdenk hoe lyrisch hij over haar en zijn verliefdheid sprak, dan zag ik twee mensen die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat veins je niet. Ik denk dat het daarom kijkers choqueert dat het tussen Thijz-Yvonne en Arno-Niels niets is geworden.

Al waren er voor de kus waar Yvonne over sprak duidelijk wel twijfels. En ik herinner me nog die verschrikkelijke scène op een Frans terras. Toen hadden ze het allesbehalve leuk samen.

pi_214983545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:44 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik had het idee dat Mike het netjes met haar wilde afsluiten. Omdat ze best heftig geëmotioneerd afscheid hadden genomen. Ik vond dat hij bij de ontmoeting met Noor (terwijl 2 dames thuis zaten) hij haar ook geen hoop gaf op een mogelijke relatie. Ik snapte daarom niet waarom ze dan toch weer naar hem toekwam. Terwijl ze ook nog moest wachten tot de andere 2 dames weg waren.
Mee eens. Maar voordat zij wegging, waren ze best intiem samen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je een vriendin hebt. Dan doe je meer zoals Mirjam. :+
pi_214983583
Deze reacties van Joyce had ik toen ik de reünie keek niet helemaal meegekregen:

twitter

twitter
pi_214983584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je zag hem van een nukkige vent (nog zwak uitgedrukt) veranderen in een behoorlijk verliefde, ineens lieve vent en dan BAM is het klaar.
En ik vond haar zo leuk en lief, ze had eerst wat moeite maar wilde zich erin storten en kijken hoe het zou gaan met deze ontdooide man en ineens gooit hij de deur dicht. Ik voel met haar mee en begrijp dat ze zich niet heeft laten zien op de reunie.
En hem begrijp ik helemaal niet meer. Ik moest hem in eerste instantie totaal niet maar ineens zag ik een heel andere Thijz totdat.... pleur op geen vrouwen harten breken met je rare gedrag joh. Los eerst je eigen problemen op voordat je aan zoiets als dit mee gaat doen.
pi_214983641
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Deze reactie van Joyce had ik toen ik de reünie keek niet helemaal meegekregen:

[ x ]
Ik had dit ook niet meegekregen met de reünie.
Maar zag op insta van Malgosia dat zij samen afgesproken hadden. Hebben dus kennelijk een vriendschappelijke relatie.
pi_214983697
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik had dit ook niet meegekregen met de reünie.
Maar zag op insta van Malgosia dat zij samen afgesproken hadden. Hebben dus kennelijk een vriendschappelijke relatie.
Hm, het kwam op mij over als gesneer over en weer vanwege de opmerking die Joyce maakte nadat ze voor het eerst kennis had gemaakt met Malgosia ('Hoezo al die tieten eruit?').

pi_214983801
pi_214984496
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de avond met de 2 dames dan? De laatste avond en hoe hij bij Kia dan komt knuffelen?
Blijft een vaag script allemaal...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  zondag 15 september 2024 @ 11:29:03 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214986571
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij zei het zelf ook, dat ze hem uiteindelijk zou willen veranderen oid.

Dat hele uiterlijk nam ze onder de loep.

Verder een leuke vrouw hoor, maar kan best dat ze met zoveel dingen bepalend was.
Ondertussen kan ze zelf een leukere man krijgen dan deze vage man op een vage camping.
Hij zei het inderdaad zelf. Voor de troepen uit. We hebben het haar nooit horen zeggen.

Maar goed, kan best dat ze heeft gezegd dat hij zijn woeste baard wel eens mocht scheren, toen ze naar het stadje gingen. Zoals hij misschien wel heeft gezegd: trek een ouwe broek an, we gaan vandaag tuinieren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 15-09-2024 11:42:11 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214986582
Suzanne probeert het ook bij RJ. En andersom.
pi_214987139
quote:

[..]
Dat verklaart zijn manische fase niet, waarin hij zei verliefd te zijn en niet van haar af kon blijven. Hij straalde, ze lachten samen. En ineens was het voorbij.. In theorie kan ook hier zich iets buiten de camera's om hebben afgespeeld, maar ik vind het waarschijnlijker dat er iets mis is met Thijz. Yvonne zag het niet aankomen en Ammarie ook niet.
[..]
Thijs is onzeker en bang, durfde het uiteindelijk toch niet aan. Bang dat het misgaat en dan heel lang nodig heeft om het een plek te geven. Hij zei ergens al dat het dan jaren duurt om er weer bovenop te komen. Ik herken het ergens wel dat je sterke gevoelens voor iemand liever uit de weg gaat om jezelf te beschermen. Vond hem bij de reünie ook heel stoer doen, maar het is overduidelijk een onzekere man en hij kan zich lastig openstellen.
pi_214988011
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 12:37 schreef Ixia het volgende:

[..]
Thijs is onzeker en bang, durfde het uiteindelijk toch niet aan. Bang dat het misgaat en dan heel lang nodig heeft om het een plek te geven. Hij zei ergens al dat het dan jaren duurt om er weer bovenop te komen. Ik herken het ergens wel dat je sterke gevoelens voor iemand liever uit de weg gaat om jezelf te beschermen. Vond hem bij de reünie ook heel stoer doen, maar het is overduidelijk een onzekere man en hij kan zich lastig openstellen.
Eerder een enorm opgeblazen ego, dat in het verleden een paar keer flink gedeukt is.
pi_214988369
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
(Hoe is in hemelsnaam ooit de wereld in gekomen dat vrouwen het zwakkere geslacht zouden zijn?)
Omdat dat over fysieke kracht gaat. En dat is nu eenmaal zo.
pi_214988468
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Suzanne probeert het ook bij RJ. En andersom.
Daarover gesproken…
Ik vond het zeer interessant dat RJ benoemde dat hij berichtjes krijgt “maar je weet natuurlijk nooit hoeveel wijntjes daar al in zitten”.

Heel benieuwd of deze relatie zeer succesvol blijkt. :)
  Official ESF Kreviewer zondag 15 september 2024 @ 15:39:18 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214989413
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 13:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eerder een enorm opgeblazen ego,
Onzin. Jij snapt niet veel van mensen.
pi_214991934
Suzanne had kwa timing het geluk van de domme. Ze is een te eenvoudig lachebekje voor RJ maar hij besefte dat er een eind kwam aan z'n opties. Om niet met lege handen achter te blijven, heeft hij zichzelf wijsgemaakt dat het lachebekje de ware is.

Helemaal geen keuze maken was ook een verdedigbare keuze geweest.

Hij had ook gewoon Margreeth alsnog kunnen contacten. Hoewel misschien ook geen 100% fit, past ze wel beter bij hem dan Suzanne.

De enige reden van Margreeth plotselinge vertrek, was 'niet' omdat ze een opdracht had <kuch> en ook 'niet' omdat ze RJ niet leuk genoeg vond, maar alleen omdat ze zichzelf al volledig gepresenteerd had en geen zin had om met dames zoals o.a. de brunette, jankend bij een schots pand te moeten staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 15-09-2024 23:00:30 ]
pi_214992384
Ik vond Suzanne beter passen bij RJ dan Margreeth. En als je de voorstel filmpjes terugziet helemaal.
pi_214992399
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2024 15:39 schreef Kreator het volgende:

[..]
Onzin. Jij snapt niet veel van mensen.
ok joh
  maandag 16 september 2024 @ 00:10:39 #197
798 voyeur
bemoeit zich
pi_214994514
Pffft, 22 augustus begonnen met kijken en mezelf in hoog tempo door de hele serie gewerkt. Soms twee afleveringen per dag, maar dat bleek slecht voor mijn geestesgesteldheid. Dankzij de weekends toch ingelopen in de hoop ook eens commentaar te kunnen geven.

Alas, mosterd na de maaltijd, net pas de reunie gezien.

Ik kreeg longontsteking en kijken naar een suf Nederlands programma waar je je lekker aan kan ergeren leek me een goede remedie, maar eigenlijk kreeg ik alleen maar een pestpokkehekel aan de meeste deelnemers. Dank god voor Mirjam, RJ en de vrouwen van de huilhomo.

Moet volgend jaar wel ongeneeslijk ziek zijn wil ik me nog eens door Arno, grieks fastfood en kleuterleuters in trainingsbroeken heen worstelen.

P.S. Maar dank voor jullie commentaren die iedere dag als sanitycheck wat tegenwicht boden.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 19 september 2024 @ 17:25:42 #198
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_215031548
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215033415
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 17:25 schreef Flow3r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik naar?
  donderdag 19 september 2024 @ 20:08:02 #200
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_215034040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waar kijk ik naar?
Voor 75 euro spreekt iris een persoonlijke boodschap voor je in :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: