abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214967552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Dat die Arno en Niels niet meer samen zijn was toch wel een opvallende twist in het gebeuren. Dacht dat die als enige nog over waren als geslaagd stel maar niets blijkt minder waar. Denk voor een overgroot gedeelte op het conto van Arno is te schrijven dit mislukken. Het is gewoon een erg dominant en vervelend persoon en dat gaat botsen. Er kwam natuurlijk een zeer politiek correct antwoord waarom het niet gelukt was, maar ik denk dat dit de ware toedracht is van het falen.
Denkt Arno dat hij nu door het programma enorm veel reacties krijgt? Het oogt echt niet als een leuk persoon. En van z’n uiterlijk moet hij het ook niet hebben.
Niels kan ook wel leuker krijgen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214967966
Met zijn opgeheven neusje🤮
Allemaal cabaretteketet!
pi_214971378
Arno kon de nooit eerder verkregen aandacht niet aan, en heeft z'n hand overspeeld

Muah niet helemaal, want de enige met wie hij nog een relatie krijgt op dat Franse platteland, is z'n eigen rechterhand.

Het dak was af, klus geklaard, man naar huis.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bever_NL op 13-09-2024 19:51:07 ]
pi_214972521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:44 schreef Bever_NL het volgende:
Arno kon de nooit eerder verkregen aandacht niet aan, en heeft z'n hand overspeeld

Muah niet helemaal, want de enige met wie hij nog een relatie krijgt op dat Franse platteland, is z'n eigen rechterhand.

Het dak was af, klus geklaard, man naar huis.
Gotsamme, zal niet waar zijn. Gratis klusser met zijn mooie armen weg. Alleen, geen geld, he, en Arno gaat zijn klussertje niet onderhouden (want heeft zelf geen cent om zijn aars te krabben). Zit op de reunie als een zelfverzonnen adonis, kijk mij eens, hoe aantrekkelijk ik ben voor toekomstige geldschieters. Wat een enorme pisnicht.
pi_214973598
Nico Dijkshoorn had het net over “Minnie Mouse aan de helium”. Joyce dus.
pi_214975253
Ik sla voortaan de reünie over. Voegt echt niks toe.
pi_214976809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Beetje slap die absentie van Yvonne inderdaad, had wel verwacht dat zij sterk genoeg zou zijn om daar te gaan zitten.
Wilde de confrontatie niet aangaan.
Thijz was er sowieso niet live... benieuwd of ze dat wist?
pi_214976811
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:21 schreef S_E het volgende:
Nico Dijkshoorn had het net over “Minnie Mouse aan de helium”. Joyce dus.
Waar?
pi_214976877
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar?
VI
  zaterdag 14 september 2024 @ 11:49:44 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214976885
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Wilde de confrontatie niet aangaan.
Thijz was er sowieso niet live... benieuwd of ze dat wist?
Wie weet heeft Thijs haar van te voren wel dronken (of gewoon ‘lekker helemaal zichzelf’) gebeld en zag ze de bui al hangen. Snap best dat ze zich niet nog meer wilde laten schofferen dan hij al had gedaan dit voorjaar, en op het laatste moment afhaakte. Art had het over 'vlak voor de opname', meen ik. Denk niet dat je dat makkelijk doet, ze zal er best zwaarwegende overwegingen bij hebben gehad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214977108
Dat zal ze zeker gehad hebben. Vond haar een prettig persoon die Thijz wel begreep, hij had cold feet.
pi_214977201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:21 schreef Blues het volgende:
Dat zal ze zeker gehad hebben. Vond haar een prettig persoon die Thijz wel begreep, hij had cold feet.
Thijz oogt wel als een bange klootzak. Maar als zij alles aan hem wil veranderen, begrijp ik hem wel.
  zaterdag 14 september 2024 @ 14:17:32 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214978103
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Thijz oogt wel als een bange klootzak. Maar als zij alles aan hem wil veranderen, begrijp ik hem wel.
Wie zegt dat ze dat wilde dan?
Alleen de kaboutr volgens mij. Zij zei juist tegen Thijs dat ze dat niet wilde.

Vond haar ontzettend liefdevol en meegaand. Zelfs na die kille plotse afwijzing gaf ze in het interviewtje aan dat hij een gekwetste man was en hoopte dat het goed met hem zou gaan. Menigeen had hem simpelweg vervloekt, gok ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214980225
Geloof er niks van dat Mike een vriendin heeft.. Volgens mij zei hij dat alleen maar om zijn imago. je kan heus wel gewoon een voornaam noemen, daar kan in in het algemeen vrij weinig mee.
pi_214980432
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vond haar ontzettend liefdevol en meegaand. Zelfs na die kille plotse afwijzing gaf ze in het interviewtje aan dat hij een gekwetste man was en hoopte dat het goed met hem zou gaan. Menigeen had hem simpelweg vervloekt, gok ik.
Hij zei het zelf ook, dat ze hem uiteindelijk zou willen veranderen oid.

Dat hele uiterlijk nam ze onder de loep.

Verder een leuke vrouw hoor, maar kan best dat ze met zoveel dingen bepalend was.
Ondertussen kan ze zelf een leukere man krijgen dan deze vage man op een vage camping.
pi_214980441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:17 schreef __Fokker__ het volgende:
Geloof er niks van dat Mike een vriendin heeft.. Volgens mij zei hij dat alleen maar om zijn imago. je kan heus wel gewoon een voornaam noemen, daar kan in in het algemeen vrij weinig mee.
Yvonne Coldeweijer meent dat hij al een vriendin had tijdens de opnames. “Waarom zou hij Noor anders niet willen zoenen, elke man grijpt zijn kans als deze er ligt.”
“Zijn vriendin maakte het hem zo moeilijk dat hij met die opnames zat, daarom huilde hij zo.” _O-
pi_214983130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Yvonne Coldeweijer meent dat hij al een vriendin had tijdens de opnames. “Waarom zou hij Noor anders niet willen zoenen, elke man grijpt zijn kans als deze er ligt.”
“Zijn vriendin maakte het hem zo moeilijk dat hij met die opnames zat, daarom huilde hij zo.” _O-
Het zou veel verklaren, alleen niet waarom hij Noor überhaupt hoop gaf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214983219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik meen me te herinneren dat hij aan het begin van het programma zei dat hij een vrouw nodig heeft die hem vertelt dat hij weer eens moet scheren. Ruben zei achteraf dat Yvonne hem misschien te veel wil veranderen en noemde het scheren ook. Daar valt geen touw aan vast te knopen. Thijz is niet alleen labiel, maar ook tegenstrijdig. (Hoe is in hemelsnaam ooit de wereld in gekomen dat vrouwen het zwakkere geslacht zouden zijn?)
pi_214983258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het zou veel verklaren, alleen niet waarom hij Noor überhaupt hoop gaf.
Script van RTL misschien, om met haar af te spreken.
Die dag (of later) kwam ineens iedereen terug :') .
pi_214983288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik meen me te herinneren dat hij aan het begin van het programma zei dat hij een vrouw nodig heeft die hem vertelt dat hij weer eens moet scheren. Ruben zei achteraf dat Yvonne hem misschien te veel wil veranderen en noemde het scheren ook. Daar valt geen touw aan vast te knopen. Thijz is niet alleen labiel, maar ook tegenstrijdig. (Hoe is in hemelsnaam ooit de wereld in gekomen dat vrouwen het zwakkere geslacht zouden zijn?)
Een beetje vooruit helpen of continu zit natuurlijk ook wel een verschil in.

Hij is zoveel vrijheid gewend, die wil misschien alleen nog bij hoge uitzondering met iemand wat opbouwen die hem 100% vrij weet te laten.
pi_214983313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:21 schreef Blues het volgende:
Ik vind "cold feet" nog zwak uitgedrukt, net als Yvonne's lezing dat hij in het verleden is gekwetst. Hij moet trauma's hebben of een persoonlijkheidsstoornis (of beide).
pi_214983337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind "cold feet" nog zwak uitgedrukt, net als Yvonne's lezing dat hij in het verleden is gekwetst. Hij moet trauma's hebben of een persoonlijkheidsstoornis (of beide).
Maar kan het dan echt niet dat hij haar niet leuk genoeg vond?

Mike issues, Thijz issues. We issuen wat af. :D

Kunnen wij die vrouw wel leuk en begripvol vinden… niet iedereen wil op die leeftijd nog een relatie.
pi_214983342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Een beetje vooruit helpen of continu zit natuurlijk ook wel een verschil in.

Hij is zoveel vrijheid gewend, die wil misschien alleen nog bij hoge uitzondering met iemand wat opbouwen die hem 100% vrij weet te laten.
Dat hij die vrouw van de vieze dweil wegstuurde, snapte ik wel. Die was inderdaad te streng en directief voor hem. Maar Yvonne die hem voortdurend op de huid zou zitten? Dat moet zich dan allemaal buiten het oog van de camera's hebben afgespeeld, want wij hebben het volgens mij niet gezien.
pi_214983389
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar kan het dan echt niet dat hij haar niet leuk genoeg vond?
Dat verklaart zijn manische fase niet, waarin hij zei verliefd te zijn en niet van haar af kon blijven. Hij straalde, ze lachten samen. En ineens was het voorbij.. In theorie kan ook hier zich iets buiten de camera's om hebben afgespeeld, maar ik vind het waarschijnlijker dat er iets mis is met Thijz. Yvonne zag het niet aankomen en Ammarie ook niet.

quote:
Mike issues, Thijz issues. We issuen wat af. :D
Ik vind dat zo onaantrekkelijk. Doe mij maar een stabiele vent en dan neem ik voor lief dat hij niet van de daken schreeuwt dat hij gek is op me.
pi_214983435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat verklaart zijn manische fase niet, waarin hij zei verliefd te zijn en niet van haar af kon blijven. Hij straalde, ze lachten samen. En ineens was het voorbij..
Die lust had Arno ook.
Ik vind “mooie billen, kan niet van haar afblijven” niet duiden op per se meer willen.

Maar hij komt niet erg stabiel over, nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')