Niet belangrijk, wij zijn er Igg vanafquote:
Ik ook niet, maar zal er geen traantje om laten.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen als hij een eventueel verbod om de parkeerplaats van NAVO faciliteiten op te rollen probeert te negeren, niet gewoon op random momenten oid
ik ben geen onmens
moet gelijk een nationale feestdag wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:59 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zal er geen traantje om laten.
Tsja... Ik vind de keuze voor Rutte ook bijzonder. Onder Rutte 1 is defensie vakkundig gesloopt door Hans Hillen...quote:
Dat kabinet besloot ook de leopards de deur uit te doen toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja... Ik vind de keuze voor Rutte ook bijzonder. Onder Rutte 1 is defensie vakkundig gesloopt door Hans Hillen...
quote:Op woensdag 11 september 2024 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja... Ik vind de keuze voor Rutte ook bijzonder. Onder Rutte 1 is defensie vakkundig gesloopt door Hans Hillen...
Toegegeven dat dit waar.is.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kabinet besloot ook de leopards de deur uit te doen toch?
Correct, inclusief het opheffen van de halve luchtverdediging en daar hadden we al amper wat van...quote:Op woensdag 11 september 2024 23:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kabinet besloot ook de leopards de deur uit te doen toch?
Ja ik heb daar een pittige mening over die ik hier niet zal plaatsen.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, inclusief het opheffen van de halve luchtverdediging en daar hadden we al amper wat van...
Ik denk, lees weet wel zeker dat elke minister-president defensie gesloopt had. Zo'n beetje 90% van de mensen is in slaap gesukelt door de beer in winterslaap (Rusland).quote:Op woensdag 11 september 2024 19:04 schreef sp3c het volgende:
mlrs afschaffen was balkenende lees ik nu
hoeft ook geen secretaris generaal te worden want die kon er ook wat van maar Rutte was echt gierend klote voor defensie
echt gewoon kut
Deze ging van er kan 0 euro meer af tijdens de verkiezingen naar de zwaarste bezuinigingsronde ooitquote:Op donderdag 12 september 2024 08:22 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik denk, lees weet wel zeker dat elke minister-president defensie gesloopt had. Zo'n beetje 90% van de mensen is in slaap gesukelt door de beer in winterslaap (Rusland).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |