SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Het was hier net met de buien 9 gradenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Van 35 graden naar 15 graden is flink omschakelen
Je had er dan ook voor kunnen kiezen om vandaag alweer te beginnen, maar dan had je dus een dag korter vakantie.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:07 schreef Arizona het volgende:
Mijn allerlaatste vakantiedag is vandaag, morgen weer aan het werk en dan moet ik meteen weer naar kantoor én aansluitend hebben we een etentje met de afdelingdus het wordt meteen een lange, drukke dag.
Ik wil gewoon lekker thuis rustig mijn mail checken en treuren dat de vakantie voorbij is, niet meteen me weer in de kantoordrukte hoeven storten, maar ja het is niet anders.
Vandaag heb ik wel gezellig met mams geshopt en de rest van de middag breng ik lekker op de bank doorBeetje lezen, netflixen, internetten, net waar ik zin in heb
Vandaag is mijn vaste parttime dagquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je had er dan ook voor kunnen kiezen om vandaag alweer te beginnen, maar dan had je dus een dag korter vakantie.
In ieder geval sterkte morgen
Ik kreeg mailtje voor presale van imagine dragons. Snap er niets meer vanquote:Op woensdag 11 september 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaag is mijn vaste parttime dag![]()
Bedankt!
Jouw allerlaatste, mijn allereerstequote:Op woensdag 11 september 2024 15:07 schreef Arizona het volgende:
Mijn allerlaatste vakantiedag is vandaag, morgen weer aan het werk en dan moet ik meteen weer naar kantoor én aansluitend hebben we een etentje met de afdelingdus het wordt meteen een lange, drukke dag.
Ik wil gewoon lekker thuis rustig mijn mail checken en treuren dat de vakantie voorbij is, niet meteen me weer in de kantoordrukte hoeven storten, maar ja het is niet anders.
Vandaag heb ik wel gezellig met mams geshopt en de rest van de middag breng ik lekker op de bank doorBeetje lezen, netflixen, internetten, net waar ik zin in heb
Gisteren was de presale via de nieuwsbrief van Imagine Dragons zelf, morgen is die van Mojoquote:Op woensdag 11 september 2024 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kreeg mailtje voor presale van imagine dragons. Snap er niets meer van
Heerlijk!! Ga jij nog weg?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jouw allerlaatste, mijn allereerste
En vandaag was blijkbaar de Mastercard presale. Hoeveel presale kun je hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gisteren was de presale via de nieuwsbrief van Imagine Dragons zelf, morgen is die van Mojo
Haha bedankt voor de tip, ik héb een mastercard en zojuist eenvoudig kaartjes gekochtquote:Op woensdag 11 september 2024 19:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En vandaag was blijkbaar de Mastercard presale. Hoeveel presale kun je hebben.
Ha nicequote:Op woensdag 11 september 2024 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de tip, ik héb een mastercard en zojuist eenvoudig kaartjes gekocht
Ow lol, wel fijn voor je!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de tip, ik héb een mastercard en zojuist eenvoudig kaartjes gekocht
Jaquote:
Ik wil graag met mijn vriend, die heeft geen keuzequote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaGeweldig forum dit
Nu ook totaal geen wachtrij of iets, ik kon gewoon op mijn dooie gemak plaatsen uitzoeken. We zitten lekker aan het gangpad.
Nu hopen dat we voor TOTO volgende week ook aan kaartjes kunnen komen! We hebben collectief besloten dat we daar ook naartoe gaan als we kaartjes kunnen krijgen. Zo gaan we nooit met ons drieën naar een concert, zo gaan we (hopelijk) twee keer![]()
Met wie wil jij naar TOTO gaan?
Ouch, dat lijkt me geen pretjequote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil graag met mijn vriend, die heeft geen keuze
72,80 vind ik nog schappelijk denk ik
Toto kwam naar Nederland toen ik student was en ik echt geen geld had ervoor. Paar jaar terug had ik kaartjes voor ze, maar toen had ik een niersteen en was het niet veilig voor mij om naar Amsterdam te gaan, dus ben ik neit geweest. Ik gok dus dat ik nu geen kaarten kan krijgen
It's not in the way you look or the things that you say that you doquote:Op woensdag 11 september 2024 20:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ouch, dat lijkt me geen pretje.
Hopelijk lukt het deze keer ook wel, je hebt het dus nog wel tegoed![]()
72 euro vind ik inderdaad ook een schappelijke prijs. We hebben nu de kaartjes van 78 euro per stuk voor Imagine Dragons, dat vond ik ook wel acceptabel.
Tweede van de vier hier, dus ik ben halverwege. Hebben we die optie ook gehadquote:Op woensdag 11 september 2024 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jouw allerlaatste, mijn allereerste
Mastercard, de Avrotros van Imagine Dragonsquote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaGeweldig forum dit
Nu ook totaal geen wachtrij of iets, ik kon gewoon op mijn dooie gemak plaatsen uitzoeken. We zitten lekker aan het gangpad.
Nu hopen dat we voor TOTO volgende week ook aan kaartjes kunnen komen! We hebben collectief besloten dat we daar ook naartoe gaan als we kaartjes kunnen krijgen. Zo gaan we nooit met ons drieën naar een concert, zo gaan we (hopelijk) twee keer![]()
Met wie wil jij naar TOTO gaan?
Jammer!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Tweede van de vier hier, dus ik ben halverwege. Hebben we die optie ook gehad
Vandaag naar Space Expo in Noordwijk geweest. Ik had het groter en boeiender verwacht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |