Een zwangere man zal ongetwijfeld dezelfde rechten hebben. Mensen met zelfs maar een miniem beetje verstand begrijpen dat het niet de tegenstelling man-vrouw is maar de tegenstelling zwanger-niet zwanger.quote:Op zondag 15 september 2024 20:32 schreef DJMO het volgende:
De reclame waarin gelijke behandeling voorgestaan wordt, waarbij je mag verwachten als zwangere vrouw dat je recht hebt op een uur extra betaalde pauze.
Wtf gelijke behandeling? Een man heeft geen recht op een uur gratis betaald verlof maar een zwangere teef wel? Rot effe gauw op.
ik ben al lang blij dat die hete aardappel voice over eindelijk weg isquote:
@golfer ziet ze te vaak.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:45 schreef golfer het volgende:
NLziet reclames. Worden veel te vaak uitgezonden.
Klopt en daardoor erger ik mij er aan.quote:
"Ik wist niet dat je roos had."quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Dat is inderdaad een heel goed voorbeeld.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wist niet dat je roos had."
Ik wil die meid op schaatsen van Always (?) terug.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel goed voorbeeld.
Een dikke, ongestelde negerin op schaatsen. Hoe woke wil je het hebbenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil die meid op schaatsen van Always (?) terug.
Ze was blank, gast.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dikke, ongestelde negerin op schaatsen. Hoe woke wil je het hebben![]()
Nu niet meer, vriend ?quote:
Snap ik. Omdat je sprak over "was"quote:Op donderdag 26 september 2024 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee maat, in die reclame bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |