Oh die Covid dombo. Waarom zou je via hem kijken dan. Leedvermaak ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2024 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zit er al klaar voor, kijk via Steven Crowder, die is goed op dreef.
Omdat Dan Bongino er een beetje te serieus mee omgaat.quote:Op woensdag 11 september 2024 02:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh die Covid dombo. Waarom zou je via hem kijken dan. Leedvermaak ofzo?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 02:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben wel van de krachtige unieke statements om 3 uur in de ochtend
Dit is gewoon het ABC debat, net als dat we in NL een SBS, RTL, NOS debat ed hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 03:02 schreef Eagles89 het volgende:
Bizar eigenlijk dat dit op ABC is, zo ongeveer de meest anti Trump zender die je in de USA kunt kijken.
Ze is straalbezopen!quote:Op woensdag 11 september 2024 03:03 schreef Eagles89 het volgende:
Wowww die is gespannen zeg, Harris.
Punt is dat dit waarschijnlijk het enige debat is wat we gaan zien, en de interviewers bepalen een groot deel van de show en die zijn enorm anti Trump.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit is gewoon het ABC debat, net als dat we in NL een SBS, RTL, NOS debat ed hebben
Heeft die recent zijn ex vrouw nog geslagen?quote:Op woensdag 11 september 2024 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zit er al klaar voor, kijk via Steven Crowder, die is goed op dreef.
Ja, hij heeft duidelijk meer kleur dan Cameltoe.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
Trump is wel extreem oranje vanavond
Gelukkig is Trump daar een ster in ...quote:Op woensdag 11 september 2024 03:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ze heeft nog steeds niet de vraag beantwoord....
Uiteraard, het niveau van een kleuter. "No, you!"quote:Op woensdag 11 september 2024 03:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dus nu herhaalt hij gewoon wat Kamela al over hem zei
Jij hebt geen plan, nee jij hebt geen plan.
Tuurlijk wel, die zijn alleen mogelijk door trump en zijn dus Trump Bans.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er zijn GEEN Trump abortion bans. Die Staten beslissen daarover.
Roe V. Wade was slechte rechtspraakquote:Op woensdag 11 september 2024 03:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die zijn alleen mogelijk door trump en zijn dus Trump Bans.
Jij bent ervoor dat een arts meer te zeggen heeft over je lichaam dan jij zelf?quote:Op woensdag 11 september 2024 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roe V. Wade was slechte rechtspraak
Hij slaat als een professional en Biden ligt echt half in coma op een strand, nogal een verschilletje.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:23 schreef OMG het volgende:
De man die het grootste deel van de tijd op een golfbaan lag beschuldigt Biden van tijd doorbrengen op het strand. Wat een kerel.
Hij slaat? Hij is niet eens aanwezig, gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 11 september 2024 03:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij slaat als een professional en Biden ligt echt half in coma op een strand, nogal een verschilletje.
Omg ik praat tegen iemand die niet weet wat golf is.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij slaat? Hij is niet eens aanwezig, gaat het wel goed met je?
Ik weet wat golf is, en dat Trump daar in vals speelt.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omg ik praat tegen iemand die niet weet wat golf is.
Het probleem met Roe v. wade is niet de moraliteit van de abortus. Maar de argumentatie van het vonnis.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jij bent ervoor dat een arts meer te zeggen heeft over je lichaam dan jij zelf?
Ik golf mijn hele leven en de laatste video met een US open winner is indrukwekkend, zijn swing voor zijn leeftijd is beter dan een gemiddelde professioneel.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik weet wat golf is, en dat Trump daar in vals speelt.
Dat is exact wat werkt tegen de bullies als Putin en al die andere macho mannetjes in de wereld.quote:
Klopt dat veel mensen ziek zijn die dan een abortus willen, of beter gezegd de foetus. In veel gevallen is de best oplossing dan ook abortus.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het probleem met Roe v. wade is niet de moraliteit van de abortus. Maar de argumentatie van het vonnis.
Dat gezegd hebbende als je na 16 weken nog een abortus wil dan ben je ziek
Welkom bij ABCquote:Op woensdag 11 september 2024 03:32 schreef Chivaz het volgende:
Fijn wel dat de moderators mee debatteren…..
quote:Op woensdag 11 september 2024 03:27 schreef Tweek het volgende:
Trump zegt wederom weer dat hij denkt dat moord mogelijk is, hoe verdedigen de idioten in dit topic dat?
Dat was te verwachten, die zijn helemaal op de hand van Harris...quote:Op woensdag 11 september 2024 03:32 schreef Chivaz het volgende:
Fijn wel dat de moderators mee debatteren…..
Lol. Minder dan 0.5% van de abortuses zijn omdat de gezondheid van de moeder in gevaar isquote:Op woensdag 11 september 2024 03:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt dat veel mensen ziek zijn die dan een abortus willen, of beter gezegd de foetus. In veel gevallen is de best oplossing dan ook abortus.
Het is jammer dat mensen liever hebben dat de moeder dood gaat in dat geval.
Damn, het stond mij nog vaag bij ja dit.quote:
Lol, wat is het percentage waar je boos over bent?quote:Op woensdag 11 september 2024 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Minder dan 0.5% van de abortuses zijn omdat de gezondheid van de moeder in gevaar is
Alleen moeten ze het dan wel bij de feiten houden en het beiden kanten op doen.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
Eindelijk moderators die een beetje factchecken
De andere 90% die abortus gebruiken als anticonceptiequote:Op woensdag 11 september 2024 03:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
Lol, wat is het percentage waar je boos over bent?
quote:
Ja de gang van demente mensen.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:35 schreef datismijnmening het volgende:
Trump komt eindelijk een beetje op gang
Gaan ze ook niet doen. Dat durven ze niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alleen moeten ze het dan wel bij de feiten houden en het beiden kanten op doen.
Vooralsnog hebben ze Kamala niet 1 keer gecorrigeerd omtrent 2025.
Dat weet je niet als je ze in een kamertje legt om te stervenquote:Op woensdag 11 september 2024 03:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Hij heeft het over niet levensvatbare babies. Hoe zou je die ooit in leven willen houden. Gewoon heel hard bidden ofzo.
Waar heb je het over? Project 2025 is het plan van Trumps campagne. Als je je feiten niet op orde hebt kun je moeilijk klagen over factcheckers.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alleen moeten ze het dan wel bij de feiten houden en het beiden kanten op doen.
Vooralsnog hebben ze Kamala niet 1 keer gecorrigeerd omtrent 2025.
Ach gossie, ik wist niet dat ik met iemand aan het praten was die de basisschool niet heeft afgemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De andere 90% die abortus gebruiken als anticonceptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |