Roe V. Wade was slechte rechtspraakquote:Op woensdag 11 september 2024 03:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die zijn alleen mogelijk door trump en zijn dus Trump Bans.
Jij bent ervoor dat een arts meer te zeggen heeft over je lichaam dan jij zelf?quote:Op woensdag 11 september 2024 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roe V. Wade was slechte rechtspraak
Hij slaat als een professional en Biden ligt echt half in coma op een strand, nogal een verschilletje.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:23 schreef OMG het volgende:
De man die het grootste deel van de tijd op een golfbaan lag beschuldigt Biden van tijd doorbrengen op het strand. Wat een kerel.
Hij slaat? Hij is niet eens aanwezig, gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 11 september 2024 03:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij slaat als een professional en Biden ligt echt half in coma op een strand, nogal een verschilletje.
Omg ik praat tegen iemand die niet weet wat golf is.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij slaat? Hij is niet eens aanwezig, gaat het wel goed met je?
Ik weet wat golf is, en dat Trump daar in vals speelt.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omg ik praat tegen iemand die niet weet wat golf is.
Het probleem met Roe v. wade is niet de moraliteit van de abortus. Maar de argumentatie van het vonnis.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jij bent ervoor dat een arts meer te zeggen heeft over je lichaam dan jij zelf?
Ik golf mijn hele leven en de laatste video met een US open winner is indrukwekkend, zijn swing voor zijn leeftijd is beter dan een gemiddelde professioneel.quote:Op woensdag 11 september 2024 03:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik weet wat golf is, en dat Trump daar in vals speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |