SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 10-09-2024 20:48:53 ]
Ze vergeten Maurice?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen de Linda kennelijk promoten met De Bondgenoten (en andersom).
Hier krijgen de nieuwe deelnemers alvast een introductie.
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een marteling
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:02 schreef Gia het volgende:
Kon zo gauw geen gevatte nieuwe TT verzinnen. Als een mod iets weet, verander het maar, anders is deze nog wel actueel.
Lapo:
[..]
Ze vergeten Maurice?
Die vegetariër, Demi, kan nog wat worden. Ze eet geen vlees en lust bijna geen groente. Weer zo een die alleen koekjes wil, die ze niet voor haar gaan bestellen.
[..]
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.
Oh, zit er een Kaapverdiaanse bij?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.
Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh, zit er een Kaapverdiaanse bij?Toch maar ff de tekst lezen dan.
Edit: 'Annet' klinkt niet bepaald Kaapverdisch. Ze gaat mij niet wijsmaken dat dat haar echte naam is.![]()
Wordt wel weer TV gemaakt dus daarom moest hij nog even een maandje blijven van de FEBO en sluit een langer verblijf ook niet uit als zij besluit vroegtijdig er uit te stappen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een marteling
Oh daar ging het mij niet eens om, maar meer om het feit dat er nieuwe jonge vrouwen zijn die Britt kunnen triggeren. Ik vind persoonlijk geen enkele heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:02 schreef Gia het volgende:
Jan begon met het pakken van de codes voor de kluis ook bij de middelste rij, terwijl hij dat normaal gesproken vanaf de bovenste doet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:04 schreef spapaars het volgende:
De eerste nummer van de 10 die Beau pakte, was ook de winnende, en dat gebeurt opvallend veel met die finales.
Omg van zowel Eduardo als Jorrit dacht ik te herinneren dat ze van JVJL waren. Zolang geleden. Die lui waren leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:41 schreef kater1 het volgende:
Zeven nieuwen en allemaal van die nietszeggende types...Eigenlijk was alleen de eerste cyclus echt leuk, omdat de deelnemers, net als de kijkers, niet wisten wat hen te wachten stond. Het waren ook kleurrijker personen, maar het kan zijn dat ik nostalgisch ben. (Jorrit!!! en later Olivier!! Eduardo!! de PrimaDonna en Wesley!!). Ben blij dat Beau zijn geld heeft.
quote:
Deze komt uit "een grote Kaapverdiaanse familie".quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!
Nederland was 4 (niet geadopteerde) Chinese zusjes rijk met de namen
Paulien (8), Melissa (7), Michelle (3) en Winnie (1).
Alle vier omgekomen bij brand boven restaurant van hun ouders. Diep triets.
Af en toe dan denk ik aan ze en vraag ik me af hoe die namen hen verder hadden beïnvloedt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het een gemis voor Nederland is, dat ze niet verder hebben kunnen opgroeien: Vier zusjes brand Arnemuiden begraven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie al wil weten welke 4 er vanavond vertrekken, promo in de spoiler.Eens kijken of het weer wat spannender wordt. De afgelopen 2 maanden gekeken met een half oog, en niks gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annet is wat mij betreft een Nederlandse naamquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Deze komt uit "een grote Kaapverdiaanse familie".
ik krijg ze zo snel niet verdientquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]Dat is rot voor hem, over een half jaar pas de eerste 30.000 van de 60.000 in totaal wat hij krijgt.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie al wil weten welke 4 er vanavond vertrekken, promo in de spoiler.Wel een aantal spraakmakers die zijn vertrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar afwachten wat de nieuwe brengen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:06 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Annet is wat mij betreft een Nederlandse naam
Eentje vond ik toevallig, die heet Jacqueline en is ook DJ! DM kan geloof ik alleen via web*quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Edit: ik wilde in een DM vragen welke namen je bedoelt om hier niet te veel te spammen, maar het lukte me mobiel niet die functie te vinden.![]()
Vrees het wel, maar hoop het nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Met 4 exits zal het wel een beste-momenten-van-die-en-die-terugblik aflevering worden...
Ik had hem aanquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Starten jullie later? Er is net gezegd wie er gaan
En die 4 zal ik missen als een kloppende kiespijn
Ook mobielquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Eentje vond ik toevallig, die heet Jacqueline en is ook DJ! DM kan geloof ik alleen via web*
Oi!quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook mobiel
Klik op de ui van iemand en dan kun je dm user kiezen
Rechtsbovenin de hoek
En hallo
Ik kijk stiekemquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk stiekem
En lees af en toe mee hier
Jup.. het werd teveel de PestGenotenquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle mensen die kleur geven gaan eruit dus
Dat klopt welquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. het werd teveel de PestGenoten
Diederik is er nogquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klopt wel
Hoop wel dat er wat pit in blijft en niet allemaal saai en braaf gedoe
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Duidelijk verschil te zien met die oude beelden. Faat before frikandellen en Fat Faat after frikandellen
Was geen plaats meer voor, Britt en Diederik maakte te veel TVquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Op de een of andere manier heeft Febo het voor elkaar gekregen de afgelopen week bondjesgesprekken en vertrekkers buitenbeeld te houden
Dat is nog steeds gaande, in de hoogste vesnelling ook straksquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was geen plaats meer voor, Britt en Diederik maakte te veel TV
Mocht ze willen, trek al het nep eraf en er blijft niet veel over. Apart wel leidinggevende en dan kiezen om op een braderie plaatjes te draaien. Ben benieuwd naar haarquote:
Leuke vrouw, hoe lang ze leuk blijft daar gaan we nog zienquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht ze willen, trek al het nep eraf en er blijft niet veel over. Apart wel leidinggevende en dan kiezen om op een braderie plaatjes te draaien. Ben benieuwd naar haar
Met dr rode lipjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze is wel "vrolijker" Sjellie was een sjaggo mooipopje
Tja leek een beetje op haar moederquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze is wel "vrolijker" Sjellie was een sjaggo mooipopje
Pokerface is hem niet bekendquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop als Annet zich voorstelt!
Voor de Volgende OP .. ( effe bewaren)quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
De bondjes van cyclus 11
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
En wie van de Nieuwe Braverts het eerste uit zíjn of haar plaat gaatquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:36 schreef King_Merc het volgende:
Eens kijken wie nu m,n Favoriete speler wordt.. was Robert, en daarvoor Olivier
Vond het er al raar uitzien, is het dus ook, maar net effe anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef Gia het volgende:
Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?
Dat had ik ook niet verwacht hoor. Mar ze heeft natuurlijk wel een kind, dan kan je toch ook niet zo lang weg gaan lijkt mij.quote:Op woensdag 11 september 2024 02:17 schreef kater1 het volgende:
Dat moment dat je denkt dat Floris eigenlijk best een leuk joch is. Alleen omdat het een vertrouwd gezicht is tussen al die nieuwe. Raar dat Fatima ook vertrok. Daar had ik niets van meegekregen, dat ze echt serieus weg wilde.
het werkt op de laptop.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:30 schreef Cirilico het volgende:
Anderen hier die de aflevering van gisteren niet kunnen afspelen? Op mobiel krijg ik een foutmelding.
De derde envelop: 237.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert.. morgen geijk een teamopdracht, rekenen
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ruim 20 minuten aan afscheid en terugblik beelden geskipt![]()
Dit was de kortste aflevering van bondgenoten ooit voor mij
Ik had hem inderdaad al via de website gekeken.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
het werkt op de laptop.
https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenoten/lKpmFYhdNJG
Had ik ook niet verwacht nee! Lijkt me wel iemand die boven eventueel gezeik kan staan en het misschien ook wel simpel de kop in kan drukken. Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Cirilico het volgende:
Mijn favoriet team is voor is voor nu dat van Serena en Maurice. Ik dacht dat ik ook #teamAnnet zou zijn, maar het valt mij zwaar tegen dat zij bewust voor Diederik, Britt én Jason kiest. En dat ook nog eens in combinatie. Voor mij het nieuwe bondje om te haten.
Faat was ook lief&aardig&lacherig toen ze binnenkwam.. eerst maar afwachten waar het triplevel zit van Annetjequote:Op woensdag 11 september 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht nee! Lijkt me wel iemand die boven eventueel gezeik kan staan en het misschien ook wel simpel de kop in kan drukken. Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.
Ze mag toch zelf bestellen binnen haar team, zolang ze geld hebben dan, anders is havermout altijd vooradig in het armenpakketquote:Op woensdag 11 september 2024 11:21 schreef Gia het volgende:
Ben erg benieuwd naar de eetproblemen van Demi. Dat begint natuurlijk meteen al met het diner dat ze krijgen.
Als je geen vlees en geen groenten eet, wat eet je dan als warm eten? Rijst met jus? Pasta aioli?
Of is het weer zo'n koekjes figuur, zoals die Danielle?
Misschien kan ze Britt helpen, maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Cirilico het volgende:
Mijn favoriet team is voor is voor nu dat van Serena en Maurice. Ik dacht dat ik ook #teamAnnet zou zijn, maar het valt mij zwaar tegen dat zij bewust voor Diederik, Britt én Jason kiest. En dat ook nog eens in combinatie. Voor mij het nieuwe bondje om te haten.
Grappig, dat sommige deelnemers toch weer uit "Het Circuit" ontdekt worden..quote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Demi bij I Can See Your Voice
[ afbeelding ]
Ah leuk XD even de aller eerste aflevering kijkenquote:Op woensdag 11 september 2024 09:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De derde envelop: 237.
[..]
Ik ook.Alleen de terugblik van Beau heb ik nog gekeken, omdat hij de laatste OG was.
[..]
Ik had hem inderdaad al via de website gekeken.
Het begint nu wel eng te wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Demi bij I Can See Your Voice
[ afbeelding ]
Ja... tegenwoordig is beroemdheid het doel en niet meer een talent waardoor iemand beroemd wordt. Helaas...quote:Op woensdag 11 september 2024 15:13 schreef wolffie het volgende:
Altijd de mensen die graag op tv komen maar niks kunnen.
zo zit er ook ene Justin uit Alleskunners nu in MillionDollarDesert en die zal dan wel doorstromen naar de Loodsquote:Op woensdag 11 september 2024 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grappig, dat sommige deelnemers toch weer uit "Het Circuit" ontdekt worden..
Maaike was eerder ook bij De Alleskunner VIPS te zien. VIP? Yup, die staat 'bekend' als 'woordgrap Maaike' op tiktok nadat ze op 538 haar zelfverzonnen woordgrappen mocht komen maken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
zo zit er ook ene Justin uit Alleskunners nu in MillionDollarDesert en die zal dan wel doorstromen naar de Loods
Yes!quote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef wolffie het volgende:
Yeahhhhh kijk altijd uit naar 19.30 jullie ook?
Ik ook welquote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef wolffie het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef wolffie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
En daarna overschakelen naar "Een eigen huis"quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 september 2024 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarna overschakelen naar "Een eigen huis"
Maar het SnuggerLevel is er niet hoger op geworden met "De Zeven"'quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind zulke opdrachten wel knap
Ik zou zo bevriezen bij het uitleggen/uitbeelden
Je hoorde bij genoeg ook wel zenuwen in de stem.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Touche jaquote:Op woensdag 11 september 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het SnuggerLevel is er niet hoger op geworden met "De Zeven"'
Zeker als je net nieuw bent in zo'n programma en groepquote:Op woensdag 11 september 2024 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hoorde bij genoeg ook wel zenuwen in de stem.
Oooh leuk dit!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
2 mensen uit andere bondjes moeten gewisseld worden
Neuh.. Bruce is een slaplul dat durft 'ie nooitquote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
oeiiii zou Bruce Died en Britt uit elkaar halen?
ik denk dat hij dat wel durftquote:Op woensdag 11 september 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Bruce is een slaplul dat durft 'ie nooit
oja??? ik krijg er de kots van als het weer bekend wasquote:Op woensdag 11 september 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Toevallig dat er vooraf al overleg was over wisselen ..
Ja dat was raar.. dat Diet en Britt en Annetje het er over hadden om iets met Jason te willenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Toevallig dat er vooraf al overleg was over wisselen ..
Ja, als het wisselen was zouden ze Jason eruit halen. Dat spraken ze af toen alleen die zuilen er net stonden.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat was raar.. dat Diet en Britt en Annetje het er over hadden om iets met Jason te willen
O dat, ja die nieuwe was haar zaakjes al vroeg aan het regelenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat was raar.. dat Diet en Britt en Annetje het er over hadden om iets met Jason te willen
Maar alleen Bruce heeft dat wisselrecht.. die gaat zeker vriendelijk vragen wie er weg wil uit zijn/haar bondje ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, als het wisselen was zouden ze Jason eruit halen. Dat spraken ze af toen alleen die zuilen er net stonden.
Nee, dat ging om die zuilen. Britt zei dat het best zou kunnen dat ze iemand moesten gaan switchen, waarop Annet vroeg of zij dan met Jason wilde blijven of niet..quote:Op woensdag 11 september 2024 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ze was al met het eindspel bezig dat mochten ze laatste worden Jason eruit gaat.
Kan ze überhaupt iets anders?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoor... Brittje janken , die blijft een week janken
Ja! Zulke dingen zijn leukquote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Nou jongens het is weer leuk begonnen, toch????
Niet goed opgeletquote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wie zijn dan die 3 kennisbommen? Diederik, Albert en Annet?
Denk het, en die zet je bij elkaar??? mijn keuze zou het niet zijn, of hij is zo bijdehand om kennis bij een ander weg te halen en te verzwakken zodat hij nooit laatste wordt.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, die zit nu bij Diederik, Jason en Annet. Jason is een bom, maar kennis?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee het andere bondje waar Albert nu zit
Ja lette even niet opquote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die zit nu bij Diederik, Jason en Annet. Jason is een bom, maar kennis?
Inderdaad, had dan Celine en Britt geruild ofzo, beetje gelijk zeg maar.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het, en die zet je bij elkaar??? mijn keuze zou het niet zijn, of hij is zo bijdehand om kennis bij een ander weg te halen en te verzwakken zodat hij nooit laatste wordt.
De ruil is verder primaquote:Op woensdag 11 september 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, had dan Celine en Britt geruild ofzo, beetje gelijk zeg maar.
Zeker! Dat is een meesterzet, alleen Albert snap ik ook niet zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
De ruil is verder prima
Sowieso Britt weg bij Died
Heerlijk
Ze hadden Diederik bij Serena moeten zetten XDquote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
De ruil is verder prima
Sowieso Britt weg bij Died
Heerlijk
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ze hadden Diederik bij Serena moeten zetten XD
Nu een eigen huis, ook best vermakelijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef woxxel2 het volgende:
Wat kijken jullie nog meer buiten bondgenoten om?
Bondgenoten is op t moment t enige wat ik kijk
Eens!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu een eigen huis, ook best vermakelijk.
Ik denk dat het gewoon een beleeft smoesje was van Bruce.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Naast bondgenoten alleen nog Meiland en route wat betreft tv-programma'squote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef woxxel2 het volgende:
En Floris weer met Britt opgescheept dus in dat bondje zal het ook niet soepel gaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:12 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik vond het een goede switch van Bruce. Dat wordt lachen deze maand, Britt en Diederik uit elkaar, Britt weer de hele maand huilen omdat died nu alleen is met Annet, dit wordt zo leuk!
Ik snap niet dat die John doet alsof hij een onderdeel is van de clique. Die twee weken die hij erin heeft gezeten waren niet noemenswaardig.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:56 schreef spapaars het volgende:
Nick, Denise, Rick, Kim, John, Chelsea, Bo en Bo begroeten Sam.
https://lovereality.nl/sa(...)-uit-de-bondgenoten/
Ik vind het dan weer knap dat men niks kan bedenken om alledaagse termen te omschrijven.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind die Died echt een rat, vertrouw hem voor geen meter.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja lette even niet op
Ik krijg het ook niet gerijmd
Diederik is ook meer een bom (tikkende tijdbom )
Hij amateuracteert wel goed, de spannende slechterik.. alleen jammer dat 'ie zelf niets hebben kanquote:Op donderdag 12 september 2024 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind die Died echt een rat, vertrouw hem voor geen meter.
Niets is spontaan aan hem.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een eigen huisquote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef woxxel2 het volgende:
SPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind hem een hele slechte amateuracteur.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gezeik begint gewoon nu al weer
let the games beginSPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dramaa
jankûh
wil ellende in de loods
maak me gek
popcorn ingeslagen
... en huiver mee
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:58 schreef Gia het volgende:
Diederik begon meteen weer met Jason de schuld te geven dat ze niet eerste waren geworden.
In sommige delen van het land zeggen ze nu eenmaal springtouwen i.p.v. touwtje springen.
Diederik had ook aanwijzingen kunnen geven als "andersom zeggen" of "begin met wat je vasthebt", maar hij bleef maar vragen: En hoe heet dat? Bewust, zodat hij weer kon kankeren op Jason.
Alleen hij heeft nu Robert niet meer om hem bij te vallen.
Verwacht ook niet dat Appie aan die onzin mee gaat doen.
Dit is echt heel erg ongezond… 😮SPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Yver73 op 12-09-2024 15:01:15 (Foutje) ]
Ik zie hem de hele tijd op zijn tenen lopen in de hoop niks verkeerd te doen voor Britt. Ik snap niet dat hij haar gedrag accepteert. Hij kan het nooit goed doen in haar ogen.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:28 schreef heisenberg7 het volgende:
Die Diederik is ook een onzeker zeikerig mannetje. Net zo’n gevoelig jankwijf als z’n meisje. Heeft duidelijk issues.
meneer is ook niet de makkelijkstequote:Op donderdag 12 september 2024 16:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zie hem de hele tijd op zijn tenen lopen in de hoop niks verkeerd te doen voor Britt. Ik snap niet dat hij haar gedrag accepteert. Hij kan het nooit goed doen in haar ogen.
SPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zag je natuurlijk al aankomenSPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was alleen nog de vraag Demi of Senna.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Wie zong dat ook al weer ?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
jij bent mijn alles, wat moet ik nu zonder jou...
Ik vind het zo'n ongezond meisje die Brittquote:Op donderdag 12 september 2024 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Senna gaat naast Died zitten en Britt duikt ertussen en vraagt Died om te komen en verbiedt hem met haar te zitten.
Eens!quote:Op donderdag 12 september 2024 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Geloof dat ik die no-bullshit houding van Senna wel kan waarderen
Enorme opgeblazen ego is hetquote:Op donderdag 12 september 2024 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
https://handtrainers.nl/b(...)gen-of-springtouwen/quote:Op donderdag 12 september 2024 14:47 schreef kater1 het volgende:
Uhm, even voor mijn nieuwsgierigheid, in welke delen van het land zeggen ze in godesnaam springtouwen?
Ik gebruik ze eigenlijk beide?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:59 schreef Gia het volgende:
[..]
https://handtrainers.nl/b(...)gen-of-springtouwen/
Blijft staan dat Diederik ook anders had kunnen omschrijven.
Voor mij is 't trouwens touwtje springen.
Ook in de nacht?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww dat weer.. 10 sommen verdeeld over "dagen"![]()
1ste som van Appie was faut.. 3 punten voor de rest
[ afbeelding ]
Ik lette niet goed op. Sorryquote:Op donderdag 12 september 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het deuntje gaat.. natuurlijk je kent dat soort opdrachten wel
Ik vind het slimquote:Op donderdag 12 september 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Floris flikt weer hetzelfde als die andere keer met blijven drukken zodat de ander geen punten kan pakken.
nu andersom niet drukken en wachten op de fouten van de anderen
vies tactiek dat ventje
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Zo vals is Died, het bondje waar hij in zit kan de typhus krijgen hij zit er alleen voor haar en die ton
Reken maar dat er aan alle kanten opgelet wordt.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw![]()
Dan moet de jury toch direct opletten
Waarom wordt hen niet gelijk afgekeurd ?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Reken maar dat er aan alle kanten opgelet wordt.
Eerst ff checken of je de eerste bent lijkt mequote:Op donderdag 12 september 2024 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gelijk antwoord geven want elke tel langer kun je nog nadenken
Te lang dus. dan gaat de truc die Sereen wil ook niet op, die wil gelijk drukken om de 1ste te zijn en dan gaan rekenenquote:
Het wordt opgenomen en nagekeken.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Waarom wordt hen niet gelijk afgekeurd ?
Touchéquote:Op donderdag 12 september 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik van meer dingen.
Maar dat is toch fundamenteel tegen de beginselen van het spel in? Vind het vreemd dat de productie hier niets mee doet. Denk trouwens ook onironisch dat die ouders van Britt ook niet 100 zijn, met hun "je doet het echt heel goed hier!" Stelletje randdebielen hebben wel iets moois op de wereld gezet zegquote:Op donderdag 12 september 2024 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Rare houding van Brittje, gunt de Vossen de winst , gaat haar verse slangenteam te tyfus gunnen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |