Diederik is er nogquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klopt wel
Hoop wel dat er wat pit in blijft en niet allemaal saai en braaf gedoe
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Duidelijk verschil te zien met die oude beelden. Faat before frikandellen en Fat Faat after frikandellen
Op dinsdag 10 september 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Was geen plaats meer voor, Britt en Diederik maakte te veel TVquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Op de een of andere manier heeft Febo het voor elkaar gekregen de afgelopen week bondjesgesprekken en vertrekkers buitenbeeld te houden
Dat is nog steeds gaande, in de hoogste vesnelling ook straksquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was geen plaats meer voor, Britt en Diederik maakte te veel TV
Mocht ze willen, trek al het nep eraf en er blijft niet veel over. Apart wel leidinggevende en dan kiezen om op een braderie plaatjes te draaien. Ben benieuwd naar haarquote:
Leuke vrouw, hoe lang ze leuk blijft daar gaan we nog zienquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht ze willen, trek al het nep eraf en er blijft niet veel over. Apart wel leidinggevende en dan kiezen om op een braderie plaatjes te draaien. Ben benieuwd naar haar
Met dr rode lipjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze is wel "vrolijker" Sjellie was een sjaggo mooipopje
Tja leek een beetje op haar moederquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze is wel "vrolijker" Sjellie was een sjaggo mooipopje
Pokerface is hem niet bekendquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop als Annet zich voorstelt!
Voor de Volgende OP .. ( effe bewaren)quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
De bondjes van cyclus 11
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
En wie van de Nieuwe Braverts het eerste uit zíjn of haar plaat gaatquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:36 schreef King_Merc het volgende:
Eens kijken wie nu m,n Favoriete speler wordt.. was Robert, en daarvoor Olivier
Vond het er al raar uitzien, is het dus ook, maar net effe anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef Gia het volgende:
Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?
Dat had ik ook niet verwacht hoor. Mar ze heeft natuurlijk wel een kind, dan kan je toch ook niet zo lang weg gaan lijkt mij.quote:Op woensdag 11 september 2024 02:17 schreef kater1 het volgende:
Dat moment dat je denkt dat Floris eigenlijk best een leuk joch is. Alleen omdat het een vertrouwd gezicht is tussen al die nieuwe. Raar dat Fatima ook vertrok. Daar had ik niets van meegekregen, dat ze echt serieus weg wilde.
het werkt op de laptop.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:30 schreef Cirilico het volgende:
Anderen hier die de aflevering van gisteren niet kunnen afspelen? Op mobiel krijg ik een foutmelding.
De derde envelop: 237.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert.. morgen geijk een teamopdracht, rekenen
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ruim 20 minuten aan afscheid en terugblik beelden geskipt![]()
Dit was de kortste aflevering van bondgenoten ooit voor mij
Ik had hem inderdaad al via de website gekeken.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
het werkt op de laptop.
https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenoten/lKpmFYhdNJG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |