Had ik ook niet verwacht nee! Lijkt me wel iemand die boven eventueel gezeik kan staan en het misschien ook wel simpel de kop in kan drukken. Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Cirilico het volgende:
Mijn favoriet team is voor is voor nu dat van Serena en Maurice. Ik dacht dat ik ook #teamAnnet zou zijn, maar het valt mij zwaar tegen dat zij bewust voor Diederik, Britt én Jason kiest. En dat ook nog eens in combinatie. Voor mij het nieuwe bondje om te haten.
Faat was ook lief&aardig&lacherig toen ze binnenkwam.. eerst maar afwachten waar het triplevel zit van Annetjequote:Op woensdag 11 september 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht nee! Lijkt me wel iemand die boven eventueel gezeik kan staan en het misschien ook wel simpel de kop in kan drukken. Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.
Ze mag toch zelf bestellen binnen haar team, zolang ze geld hebben dan, anders is havermout altijd vooradig in het armenpakketquote:Op woensdag 11 september 2024 11:21 schreef Gia het volgende:
Ben erg benieuwd naar de eetproblemen van Demi. Dat begint natuurlijk meteen al met het diner dat ze krijgen.
Als je geen vlees en geen groenten eet, wat eet je dan als warm eten? Rijst met jus? Pasta aioli?
Of is het weer zo'n koekjes figuur, zoals die Danielle?
Misschien kan ze Britt helpen, maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Cirilico het volgende:
Mijn favoriet team is voor is voor nu dat van Serena en Maurice. Ik dacht dat ik ook #teamAnnet zou zijn, maar het valt mij zwaar tegen dat zij bewust voor Diederik, Britt én Jason kiest. En dat ook nog eens in combinatie. Voor mij het nieuwe bondje om te haten.
Grappig, dat sommige deelnemers toch weer uit "Het Circuit" ontdekt worden..quote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Demi bij I Can See Your Voice
[ afbeelding ]
Ah leuk XD even de aller eerste aflevering kijkenquote:Op woensdag 11 september 2024 09:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De derde envelop: 237.
[..]
Ik ook.Alleen de terugblik van Beau heb ik nog gekeken, omdat hij de laatste OG was.
[..]
Ik had hem inderdaad al via de website gekeken.
Het begint nu wel eng te wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Demi bij I Can See Your Voice
[ afbeelding ]
Ja... tegenwoordig is beroemdheid het doel en niet meer een talent waardoor iemand beroemd wordt. Helaas...quote:Op woensdag 11 september 2024 15:13 schreef wolffie het volgende:
Altijd de mensen die graag op tv komen maar niks kunnen.
zo zit er ook ene Justin uit Alleskunners nu in MillionDollarDesert en die zal dan wel doorstromen naar de Loodsquote:Op woensdag 11 september 2024 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grappig, dat sommige deelnemers toch weer uit "Het Circuit" ontdekt worden..
Maaike was eerder ook bij De Alleskunner VIPS te zien. VIP? Yup, die staat 'bekend' als 'woordgrap Maaike' op tiktok nadat ze op 538 haar zelfverzonnen woordgrappen mocht komen maken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
zo zit er ook ene Justin uit Alleskunners nu in MillionDollarDesert en die zal dan wel doorstromen naar de Loods
Yes!quote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef wolffie het volgende:
Yeahhhhh kijk altijd uit naar 19.30 jullie ook?
Ik ook welquote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef wolffie het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef wolffie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
En daarna overschakelen naar "Een eigen huis"quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 september 2024 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarna overschakelen naar "Een eigen huis"
Maar het SnuggerLevel is er niet hoger op geworden met "De Zeven"'quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind zulke opdrachten wel knap
Ik zou zo bevriezen bij het uitleggen/uitbeelden
Je hoorde bij genoeg ook wel zenuwen in de stem.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind zulke opdrachten wel knap
Ik zou zo bevriezen bij het uitleggen/uitbeelden
Touche jaquote:Op woensdag 11 september 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het SnuggerLevel is er niet hoger op geworden met "De Zeven"'
Zeker als je net nieuw bent in zo'n programma en groepquote:Op woensdag 11 september 2024 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hoorde bij genoeg ook wel zenuwen in de stem.
Oooh leuk dit!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
2 mensen uit andere bondjes moeten gewisseld worden
Neuh.. Bruce is een slaplul dat durft 'ie nooitquote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
oeiiii zou Bruce Died en Britt uit elkaar halen?
ik denk dat hij dat wel durftquote:Op woensdag 11 september 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Bruce is een slaplul dat durft 'ie nooit
oja??? ik krijg er de kots van als het weer bekend wasquote:Op woensdag 11 september 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Toevallig dat er vooraf al overleg was over wisselen ..
Ja dat was raar.. dat Diet en Britt en Annetje het er over hadden om iets met Jason te willenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Toevallig dat er vooraf al overleg was over wisselen ..
Ja, als het wisselen was zouden ze Jason eruit halen. Dat spraken ze af toen alleen die zuilen er net stonden.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat was raar.. dat Diet en Britt en Annetje het er over hadden om iets met Jason te willen
O dat, ja die nieuwe was haar zaakjes al vroeg aan het regelenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat was raar.. dat Diet en Britt en Annetje het er over hadden om iets met Jason te willen
Maar alleen Bruce heeft dat wisselrecht.. die gaat zeker vriendelijk vragen wie er weg wil uit zijn/haar bondje ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, als het wisselen was zouden ze Jason eruit halen. Dat spraken ze af toen alleen die zuilen er net stonden.
Nee, dat ging om die zuilen. Britt zei dat het best zou kunnen dat ze iemand moesten gaan switchen, waarop Annet vroeg of zij dan met Jason wilde blijven of niet..quote:Op woensdag 11 september 2024 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ze was al met het eindspel bezig dat mochten ze laatste worden Jason eruit gaat.
Kan ze überhaupt iets anders?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoor... Brittje janken , die blijft een week janken
Ja! Zulke dingen zijn leukquote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Nou jongens het is weer leuk begonnen, toch????
Niet goed opgeletquote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wie zijn dan die 3 kennisbommen? Diederik, Albert en Annet?
Denk het, en die zet je bij elkaar??? mijn keuze zou het niet zijn, of hij is zo bijdehand om kennis bij een ander weg te halen en te verzwakken zodat hij nooit laatste wordt.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wie zijn dan die 3 kennisbommen? Diederik, Albert en Annet?
Ja, die zit nu bij Diederik, Jason en Annet. Jason is een bom, maar kennis?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee het andere bondje waar Albert nu zit
Ja lette even niet opquote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die zit nu bij Diederik, Jason en Annet. Jason is een bom, maar kennis?
Inderdaad, had dan Celine en Britt geruild ofzo, beetje gelijk zeg maar.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het, en die zet je bij elkaar??? mijn keuze zou het niet zijn, of hij is zo bijdehand om kennis bij een ander weg te halen en te verzwakken zodat hij nooit laatste wordt.
De ruil is verder primaquote:Op woensdag 11 september 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, had dan Celine en Britt geruild ofzo, beetje gelijk zeg maar.
Zeker! Dat is een meesterzet, alleen Albert snap ik ook niet zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
De ruil is verder prima
Sowieso Britt weg bij Died
Heerlijk
Ze hadden Diederik bij Serena moeten zetten XDquote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
De ruil is verder prima
Sowieso Britt weg bij Died
Heerlijk
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ze hadden Diederik bij Serena moeten zetten XD
Nu een eigen huis, ook best vermakelijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef woxxel2 het volgende:
Wat kijken jullie nog meer buiten bondgenoten om?
Bondgenoten is op t moment t enige wat ik kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |