Er zit ook een grens aan hoeveel moeite mensen bereid zijn te doen. Bovendien mag je op steeds minder plekken roken, dus dat er minder gerookt wordt (naast dat meer mensen het inderdaad uit het buitenland halen) lijkt me een veilige gok.quote:Op maandag 9 september 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er vooral minder is ontvangen omdat iedereen het over de grens haalt, dus qua gezondheid kan het best tegenvallen maar dit terzijde.
Als ik om me heen kijk en hoort haalt echt iedereen het daar bijna tegenwoordig. Bij onze stamkroeg is bijvoorbeeld een chauffeur die het 1x in de maand voor iedereen meeneemt. Maar het roken zal vast ook dalen ja, gelukkig maar. Al is die vapeaids nog erger. Het is ook wel echt serieus duur tegenwoordig om te roken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit ook een grens aan hoeveel moeite mensen bereid zijn te doen. Bovendien mag je op steeds minder plekken roken, dus dat er minder gerookt wordt (naast dat meer mensen het inderdaad uit het buitenland halen) lijkt me een veilige gok.
De BBB wil opheldering van de BBB-regering!quote:Op maandag 9 september 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Een gezondere bevolking, dat moeten we niet willen!
Met dank aan die kut Jakhals die hem bij de tweede vraag in leven hield. Alleen bij PSW kunnen ze al tienduizenden euro’s bezuinigen als ze Jakhals niet meer laten helpen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Deze PSW 4e ronde kon echt niet.
@:wimderon
We tellen ondertussen af naar 2039-2045.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik heb toch een godsgruwelijke hekel aan de gure populistische wind die steeds harder door de hele wereld waait
Dit mens is puur kwaad, het is ongekendquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:56 schreef VoMy het volgende:
Yesilgöz: "Ik hoop echt dat het helpt en symboliek kan ook bijdragen. Maar met alleen symboolpolitiek is niemand geholpen."
In tegenstelling tot symboliek als een regenboogzebrapad is deze variant van symboolpolitiek er eentje waarbij de negatieve gevolgen voor iedereen merkbaar zijn en allesbehalve symbolisch, Domme Dilan.
Erg optimistisch om te denken dat we 2039 überhaupt gaan halen als mensheid.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We tellen ondertussen af naar 2039-2045.
Ik maak me ernstig zorgen over hoe we mensen tegen elkaar opzetten en terug willen in de tijd, want signaal. Snappen die mensen dan niet hoe veel schade dat gaat veroorzaken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg optimistisch om te denken dat we 2039 überhaupt gaan halen als mensheid.
Nederland moet voetbaljournalistiektechnisch het slechtste land op de aardbol zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:29 schreef Szura het volgende:
De verschrikkelijke schoolkrantjournalist en Fat Fraud die volledig langs elkaar heen praten
We missen alleen nog een programma als El Chiringuito.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nederland moet voetbaljournalistiektechnisch het slechtste land op de aardbol zijn.
Dit was niet best inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een of andere volkszanger die niet kan zingen je toch al matige volkslied nog wat verder in waarde laten dalen. Een keuze.
Dat nummer van hem staat al meerdere weken achter elkaar op 1 in Nederland, maar dit was wel heel beroerd jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een of andere volkszanger die niet kan zingen je toch al matige volkslied nog wat verder in waarde laten dalen. Een keuze.
Helaas komt niemand op de Nederlandse televisie in de buurt van de trollkwaliteiten van Juanma Rodriguez.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We missen alleen nog een programma als El Chiringuito.
VIRGIL die weer wandelt alsof hij Beckenbauer isquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
Donder nou eens op met dit kutcentrum, blinde Koeman
Dumfries heeft dit gelezen, geloof ik!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Fat Fraud.
Als je Dumfries, De Ligt en van Dijk opstelt verdien je het ook echt niet om te winnen.
De Pretender.quote:
Ach de altijd collaborerende en domme media die zich niet focussen op de lawine aan levensgevaarlijke staatsondermijnende nonsens van die oranje landverrader, maar op Harris die een paar woordjes verhaspelt of arrogant kijktquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef franklop het volgende:
Alvast voor morgenochtend;
Ach Harris
Stukje sanewashing.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach de altijd collaborerende en domme media die zich niet focussen op de lawine aan levensgevaarlijke staatsondermijnende nonsens van die oranje landverrader, maar op Harris die een paar woordjes verhaspelt of arrogant kijkt
De gehele deelname kon eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Deze PSW 4e ronde kon echt niet.
@:wimderon
Uiteindelijk toch maar gewoon een ouderwetse ach, Trump.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef franklop het volgende:
Alvast voor morgenochtend;
Ach Harris
Je hebt daadwerkelijk gekeken?quote:Op woensdag 11 september 2024 06:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch maar gewoon een ouderwetse ach, Trump.
Het kwam door de moderators!quote:Op woensdag 11 september 2024 06:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch maar gewoon een ouderwetse ach, Trump.
Kamala heeft dit debat gewonnen, wel met heeeel veel hulp van de moderatie en dat zal ook het verhaal van de dag worden. Er is geen enkel neutraal persoon die gelooft dat dit debat eerlijk gemodereerd werd. Of je fact checked beiden of je houd je afzijdig. Opzichtig partij kiezen zal bij de neutrale kijker en de Trump kiezer niet lekker vallen.quote:
Deze idioot ging ook helemaal los op Viaplay.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Eagles89 in POL / [AMV] #1092 - Sanewashing word salads.
Meltdown vanaf hier.
Ik twijfelde al of dit zelfde gozer was. Ja dusquote:Op woensdag 11 september 2024 07:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze idioot ging ook helemaal los op Viaplay.
Sommige mensen hebben chronische slapeloosheidquote:Op woensdag 11 september 2024 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af wat je bezielt om de hele nacht wakker te blijven om dit te kijken.
Makkelijk zo'n feitenvrij stukjequote:Op woensdag 11 september 2024 08:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit een zeer raar geschreven artikel van de altijd irritante Wilma Borgman: Rust terug in VVD na onvrede over samenwerking met PVV - https://nos.nl/l/2536706
Wilma Borgman is een propagandakanaal van de VVD.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit een zeer raar geschreven artikel van de altijd irritante Wilma Borgman: Rust terug in VVD na onvrede over samenwerking met PVV - https://nos.nl/l/2536706
Dat zal niet meer gebeuren als ONZE jongens wat fit blijven.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch maar goed dat Koeman De Ligt nog een kans heeft gegeven.
Van Dijk speelde echt meer dan uitstekend.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
VIRGIL die weer wandelt alsof hij Beckenbauer is
De Ligt, tsja
Dumfries...balverlies...
De kaalslag van de GGZ is niet om mee te spottenquote:Op woensdag 11 september 2024 07:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Meltdown vanaf hier.
Maandag in de spits ook vertraging vanwege de gevolgen van de GGZ-bezuiniging op het spoor.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De kaalslag van de GGZ is niet om mee te spotten
Gravenberch heeft alles wat je wil in een moderne middenvelder, goed dat Arne hem wakker geschud heeftquote:Op woensdag 11 september 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Dijk speelde echt meer dan uitstekend.
Dit was het hoogepunt trouwens;
[ x ]
Onder de vleugels van Arend Martijn weer een voetballer geworden.
Gelachen.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Meltdown vanaf hier.
Dat kan helemaal niet. Volgens @pistolete is Arne een dramatische trainer.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gravenberch heeft alles wat je wil in een moderne middenvelder, goed dat Arne hem wakker geschud heeft
J. Timber-Van Dijk, Van Dijk-Ake, Van Dijk-Van de Ven of zelfs Geertruida-Van Dijk dan liever ja (De Vrij-Van Dijk ook, maar De Vrij speelt niet).quote:Op woensdag 11 september 2024 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal niet meer gebeuren als ONZE jongens wat fit blijven.
Van Hecke kan overigens ook niet.
Van de Ven valt ook niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:14 schreef Szura het volgende:
Als Timbert geen basis staat volgende keer, bewijst Fat Fraud weer dat hij seniel is
Van Vroonhovenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neemt Suusonline het commando over?
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neemt Suusonline het commando over?
Die kan beter gewoon bij de belastingdienst of zo gaan werken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Pieter, wat doet die man zichzelf toch aan.
Wat doet hij vooral anderen aan kun je je beter afvragenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Pieter, wat doet die man zichzelf toch aan.
Hij redde Nederland van de toeslagenaffaire maar heel Nederland heeft nu last van de Pieter affaire.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet hij vooral anderen aan kun je je beter afvragen
"Tijdelijk"quote:
Suus is toch de cavia van Mani?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer eens sesamstraat in hoofd van Pieter
NSC-stemmersNSC-leden
Suus
Die heeft het overlijden van Saar duidelijk niet goed verwerktquote:Op woensdag 11 september 2024 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Suus is toch de cavia van Mani?
Wij danken Dick Schoof voor het definitieve einde tijdperk-Omzicht.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel bijzonder dat een op omvallen staande Pieter nog even snel de HJ School lezing overneemt van Schoof.
In mijn verbeelding zie ik meneer Ompzig midden in de nacht nog een heel epistel typenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij danken Dick Schoof voor het definitieve einde tijdperk-Omzicht.
Zeeuws-Vlaanderen lijkt mij een prima plek. Mocht het een ramp worden, geven we dat gewoon aan België (wat we sowieso al beter zouden doen). Valt daar totaal niet uit de toon!quote:
Babbelbox vraagt u of u liever twee minuten langer wil wachten op een sjiek brandweerwagen terwijl uw partner op sterven ligt?quote:De vrijwillige brandweer in Loosdrecht is gefrustreerd omdat ze bij reanimatiemeldingen geen gebruik mogen maken van kleine, snelle busjes. De Veiligheidsregio eist dat ze met grotere en tragere brandweerwagens rijden, omdat dit professioneler zou overkomen. De brandweerlieden hoopten dat de burgemeester zou ingrijpen, maar hij liet vandaag weten geen actie te zullen ondernemen.
Venlose Floriade-geldverslinder Mark Verheijen, die later nog uit de Tweede Kamer vertrok na gedoe over declaraties. VVDED.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Babbelbox vraagt u of u liever twee minuten langer wil wachten op een sjiek brandweerwagen terwijl uw partner op sterven ligt?
SYMBOOLPOLITIEKEDquote:Op woensdag 11 september 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Babbelbox vraagt u of u liever twee minuten langer wil wachten op een sjiek brandweerwagen terwijl uw partner op sterven ligt?
Et tu Brute moment van de BBBquote:Op donderdag 12 september 2024 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, moet de veestapel toch inkrimpen.
Tijd om de snelwegen weer te blokkeren, boeren!
De dictaten uit Europa!!!1! gaan sowieso de schuld krijgen nu, dit soort onzin willen ze juist alleen maarquote:Op donderdag 12 september 2024 11:47 schreef OProg het volgende:
Maar ze zouden toch met de vuist op tafels gaan slaan in Brussel???
Ik had het door bij de introwoorden van Lubachquote:Op donderdag 12 september 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het gisteren 9/11 was. Daar was vroeger wel eens meer (namelijk veel te veel) aandacht voor.
Weer die onwijze vermoeiende act dat de BBB doet alsof ze niet weten wat de plannen zijn van een BBB minister, "we hebben via de media vernomen..."quote:Op donderdag 12 september 2024 14:07 schreef Szura het volgende:
Het is allemaal de schuld van het vorige kabinet en niet van ONZE Femke!
https://boerburgerbewegin(...)orgaande-kabinetten/
Ach, BBB
Volkomen normaal om je politieke toekomst te verbinden aan het behoud van de slachtvolumes in Nederlandquote:
Kabinet-we doen maar wat Iquote:Kamerleden van de oppositie wilden weten hoe het nu precies zit. BBB'er Vermeer, die zelf bij de onderhandelingen was, noemde de formulering in het akkoord "zeer ongelukkig". Volgens hem was duidelijk dat het alleen om het Groningenveld ging, maar is dat niet in de tekst gekomen. "Aan het eind van lange onderhandelingen waren we daar niet meer scherp op."
Wat een rotzooi is hetquote:Op donderdag 12 september 2024 14:50 schreef Szura het volgende:
Dit ook weer
https://nos.nl/artikel/25(...)s-in-coalitieakkoord
[..]
Kabinet-we doen maar wat I
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?quote:
quote:
Wacht maar af wat het volgende kabinet gaat worden, alle NSC'ers/BBB'ers gaan na deze afgang naar de PVV of het CDA, dus wie weet krijg je hierna nog een grotere ramp.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:52 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Insert willekeurige BBB'er
Het zou echt heel grappig zijn als het niet over de rug van de toekomst van dit prachtige doodzieke landje zou gaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-keer-zoveel-te-zijn
De bossen in Nederland hebben een aanzienlijk grotere hoeveelheid stikstof te verwerken dan er vanuit het RIVM bekend was. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Wageningen University en Research (WUR), waarover Trouw schrijft.
Aanleiding voor het nieuwe stikstofonderzoek was de kritiek die al tijden klinkt uit de agrarische sector. Critici hebben argwaan over de rekenmodellen van het RIVM. Die zouden geen betrouwbare afspiegeling bieden van de daadwerkelijke situatie.
Er werd gevraagd om een keer op de ouderwetse manier te meten, in het veld met een peilstok. Daarop besloot de WUR een nieuwe meting uit te voeren op 127 verschillende plekken.
Ach Meten Meten Meten.
"Het is geen gedwongen krimp, het Is EeN VeRpliChTe afNAmE."quote:Op donderdag 12 september 2024 14:40 schreef VoMy het volgende:
Ik wil wel graag nú een plenair debat zodat Caroline niet de kans heeft om zichzelf te herpakken en dus torenhoog in de emotie honderden malen geconfronteerd wordt met deze 'gedwongen krimp van de veestapel'.
Dit is echt fantastischquote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-keer-zoveel-te-zijn
De bossen in Nederland hebben een aanzienlijk grotere hoeveelheid stikstof te verwerken dan er vanuit het RIVM bekend was. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Wageningen University en Research (WUR), waarover Trouw schrijft.
Aanleiding voor het nieuwe stikstofonderzoek was de kritiek die al tijden klinkt uit de agrarische sector. Critici hebben argwaan over de rekenmodellen van het RIVM. Die zouden geen betrouwbare afspiegeling bieden van de daadwerkelijke situatie.
Er werd gevraagd om een keer op de ouderwetse manier te meten, in het veld met een peilstok. Daarop besloot de WUR een nieuwe meting uit te voeren op 127 verschillende plekken.
Ach Meten Meten Meten.
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Wel kudo's voor de boeren, toch gelijk gekregen over het niet kloppen van de rekenmodellen
Vrees dat je gelijk hebt. Al zie ik een staatsgesubsidieerde frikandel om de veestapel ineens te laten krimpen ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.
Zie je wel dat de modellen onnauwkeurig zijn. Dus dan kunnen ze toch ook niet weten dat het van ons afkomstig is?!
Stijn?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:45 schreef VoMy het volgende:
Iets luchtigs tussendoor:
[ afbeelding ]
Ik lach maar ik huil van binnen.
Kijken daar nog mensen naar?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had het door bij de introwoorden van Lubach
Fascisten met behulp van wat christendemocraten het parlement buitenspel laten zetten, dat was in 1933 ook een groot succes.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Kabinet wil asielinstroom snel beperken, trekt deel asielwet in - https://nos.nl/l/2536904
Stukje dictatuur
Hierna natuurlijk weer 'D66 rechters' de schuld geven van het neersabelen van deze gammele "plannen"...
Gelukkig geen kritische noot bij de altijd ruggengraatloze NOS over het feit dat het gebrek aan opvang en de hele crisis te danken is aan 25 jaar VVD aan de macht, maar we gaan gewoon lekker door met de vluchtelingen de schuld ervan geven, TORIED
Nee vervolgpad wordt dat het allemaal niet zo erg is, de natuur verandert altijd. Het zijn natuurlijk ook types die daadwerkelijk liever een gehaktbal eten dan door de natuur wandelen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.
Zie je wel dat de modellen onnauwkeurig zijn. Dus dan kunnen ze toch ook niet weten dat het van ons afkomstig is?!
Het stelt allemaal heel weinig voor als ik het zo lees. Afroming wanneer dierrechten worden overgedragen, behalve als je een heel bedrijf koopt of als het binnen de familie is.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Het is geen gedwongen krimp, het Is EeN VeRpliChTe afNAmE."
Of zoiets semantisch
Wat is dat ontzettend kut zeg. Met zijn gilet.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijken daar nog mensen naar?
Die kop is er vandaag al!quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stelt allemaal heel weinig voor als ik het zo lees. Afroming wanneer dierrechten worden overgedragen, behalve als je een heel bedrijf koopt of als het binnen de familie is.
Ik kijk al uit naar de kop over 2 jaar: "afroming heeft onvoldoende effect op krimp veestapel"
Er viel een totalen rust over mij heen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Froukje? Mateloos oninteressant.
Het is een mooie dag voor Heimwee.
Ik zou wel Froukje en Eefje een keer samen willen horen shinenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Froukje? Mateloos oninteressant.
Het is een mooie dag voor Heimwee.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:34 schreef VoMy het volgende:
Een regeerakkoord van 138 pagina's. OMPZIGGED.
ChatGPT heeft overuren gedraaid deze zomer.
quote:Verbeteren natuur in handen van boeren
Het verbeteren van de Nederlandse natuur legt het nieuwe kabinet voor een groot deel in handen van de Nederlandse boeren. Zij moeten daar hogere vergoedingen voor krijgen. Verder zoekt het kabinet naar nieuwe manieren om te beoordelen hoe de natuur ervoor staat, in de hoop dat dat gaat leiden tot meer gunstige uitkomsten.
Oppositie voeren tegen je eigen beleid.quote:
Dit is echt gênantquote:
Dit vind ik erg leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het grote gelijk van @:Pistolero
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het grote gelijk van @:Pistolero
Ach, Dennis te Kloese.quote:
Flink falen in de transferperiode en dan een huilie-interview in huiskrantje AD geven dat je kritiek krijgt. Fenomeen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, Dennis te Kloese.
quote:
Nog nooit gezien dat een club in zo'n rap tempo volledig kapot wordt gemaakt door haar 'supporters'.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, Dennis te Kloese.
Hebben jullie ook niet bijna 450.000 euro cash her en der liggen?quote:
Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Je doet een paar slechte transfers, je haalt een slechte trainer en de prestaties gaan logischerwijs achteruit. Na de verwennerij van de afgelopen jaren ligt de lat nu hoger en dus neemt de kritiek uiteraard snel toe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit gezien dat een club in zo'n rap tempo volledig kapot wordt gemaakt door haar 'supporters'.
Heb je de reconstructie van vandaag gelezen? Hier gaat Frits niet vanaf komen met een boete of taakstrafquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat Frits van Eerd een aanzienlijk probleem heeft.
Taakstraf bij de Appie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je het artikel vandaag gelezen? Hier gaat Frits niet vanaf komen met een boete of taakstraf![]()
Jaartje of 5??
Dat was de aanleiding voor mijn post ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je de reconstructie van vandaag gelezen? Hier gaat Frits niet vanaf komen met een boete of taakstraf![]()
Jaartje of 5??
Het blijft wonderlijk dat mensen met zo veel geld zo de fout in gaan. Zeker nadat ze hem jaren geleden al verhoord hadden hiervoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding voor mijn post ja.
'Is goed Theo. Doen we het zo.'
Een van de invalshoeken was dat Fritsie zich liet chanteren uit angst voor die Theo, maar je kan je toch ook niet aan de indruk onttrekken dat hij het wel lekker vond om allemaal cadeautjes van die gast te ontvangen. Een afzichtelijke Hummer bijvoorbeeld, waar een mens zin in heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het blijft wonderlijk dat mensen met zo veel geld zo de fout in gaan. Zeker nadat ze hem jaren geleden al verhoord hadden hiervoor
Sowieso niet zo handig om je weer in te laten met een veroordeld crimineel ondanks allerlei waarschuwingen. En hij had natuurlijk voldoende middelen om deze man op afstand te houden als hij dat had gewild. Wel fraaie actie van de politie dat ze zijn werkplaats afgeluisterd hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de invalshoeken was dat Fritsie zich liet chanteren uit angst voor die Theo, maar je kan je toch ook niet aan de indruk onttrekken dat hij het wel lekker vond om allemaal cadeautjes van die gast te ontvangen. Een afzichtelijke Hummer bijvoorbeeld, waar een mens zin in heeft.
Ergens te lezen zonder abonnement?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de invalshoeken was dat Fritsie zich liet chanteren uit angst voor die Theo, maar je kan je toch ook niet aan de indruk onttrekken dat hij het wel lekker vond om allemaal cadeautjes van die gast te ontvangen. Een afzichtelijke Hummer bijvoorbeeld, waar een mens zin in heeft.
Nee, is een premium artikel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens te lezen zonder abonnement?
Robin van Beenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog steeds alles op de aanval aan het gooien voor een eventuele comeback?
quote:Reactie Robin van Persie op recordnederlaag sc Heerenveen tegen AZ leidt tot applaus bij De Eretribune
Robin van Persie heeft gereageerd op de enorme nederlaag van sc Heerenveen tegen AZ zaterdagavond. De Friezen verloren met 9-1 van de Alkmaarders, en dat betekende een evenaring van de grootste nederlaag ooit voor Heerenveen in de Eredivisie.
“Dit is pittig”, begint Van Persie voor de camera van ESPN. “We hebben een wedstrijd verloren. We hadden vandaag drie punten kunnen winnen. Dat is niet gelukt. Natuurlijk is de uitslag groot, dat is vervelend. Maar ik heb tegen de jongens verteld dat ik trots op die gasten ben. Uiteindelijk proberen ze zo goed mogelijk uit te voeren wat ik en wij van hen vragen. Daar komen vandaag een aantal leermomenten uit. Die gaan we bekijken, en we gaan er dinsdag (tegen FC Twente, red.) vol gas weer tegenaan.”
“Ik heb geen trauma, en de jongens ook niet”, reageert de trainer desgevraagd. “Dit is een grote hobbel, maar hier gaan we weer van leren. Je verliest een wedstrijd, dat is vervelend. Maar meer ook niet. Ik geloof er niet in om tijdens de wedstrijd alles om te gooien, om een zogenaamd trauma te voorkomen dat andere mensen ongetwijfeld heel graag willen aanpraten.”
“Dit hoort bij voetballer zijn. Het hoort bij ieders reis richting de beste versie van jezelf worden. Dat is een weg van vallen en opstaan. Juist op dit soort momenten gaat het erom dat je hem ownt, als een kerel. Want de voetbalwereld kan natuurlijk best wel een harde wereld zijn.”
“Best veel mensen, of ze het nou toegeven of niet, vinden het leuk als het slecht gaat. Dat moet je ownen. Ook nu, in deze situatie. We hebben een wedstrijd verloren, we hebben alles eraan gedaan wat we konden doen, en het is niet gelukt. Vandaag. Maar dinsdag hebben we weer een wedstrijd.”
“Het gaat mij erom dat je juist in deze situaties met je borst vooruit staat en trots bent op jezelf. Maar ook op elkaar, en wat we iedere dag met elkaar doen. Dus we gaan niet nu heel veel dingen anders doen. Wij blijven onszelf, ook als het even tegenzit. Dat is waar ik in geloof, en de jongens ook. Ik ben er zeker van dat die gasten ook dinsdag weer vol goede moed op het veld staan”, besluit Van Persie.
Het interview met Van Persie wordt even later ook tijdens De Eretribune getoond. Na afloop wordt er met applaus gereageerd in de studio. “Het is natuurlijk fijn als je zo’n grootheid voor de groep hebt staan die dit ook verkondigt in de kleedkamer”, reageert Mario Been. “En als je daarachter staat en dit jouw filosofie is, is dat alleen maar geweldig. Als je dit uitstraalt, dat jij voor die groep staat, en eigenlijk door wil gaan met het proces, heb ik daar enorm veel bewondering voor.”
archive.phquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens te lezen zonder abonnement?
Lees dan ook gelijk deze treffende column over Kerrolainquote:
erg mooiquote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Max kan er echt he-le-maal niets meer van
In een 'sport' waar de man in de snelste auto wint wordt er plotseling niet meer gewonnen door de man die niet meer over de snelste auto beschikt.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Max kan er echt he-le-maal niets meer van
Ach, de KKD is ook mooi hoor, Lapjes.quote:Op zondag 15 september 2024 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Nico-Jan Hoogma en Erwin van de Looi, voor al uw sloopwerken!
Laat Ajax daar dan maar eens een paar jaar ballen!quote:Op zondag 15 september 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach, de KKD is ook mooi hoor, Lapjes.
Ik zie dat Helmond Sport bovenaan staat. Dat kunnen we als samenleving toch niet toestaan??quote:Op zondag 15 september 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach, de KKD is ook mooi hoor, Lapjes.
Eredivisie in Helmondquote:Op zondag 15 september 2024 22:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zie dat Helmond Sport bovenaan staat. Dat kunnen we als samenleving toch niet toestaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze al met de jonkies!quote:Op zondag 15 september 2024 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laat Ajax daar dan maar eens een paar jaar ballen!
Dat zou me bij hem eigenlijk niet eens verbazenquote:Op zondag 15 september 2024 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2537274-eindsignaal-hans-kraay-sr
Frank Heinen leest mee @:wimderon
Kampioenschap daar is al afgevinkt.quote:Op zondag 15 september 2024 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laat Ajax daar dan maar eens een paar jaar ballen!
quote:Op zondag 15 september 2024 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2537274-eindsignaal-hans-kraay-sr
Frank Heinen leest mee @:wimderon
quote:Op maandag 16 september 2024 07:25 schreef franklop het volgende:
Team Trump haalt wel alles uit de kast he
En weer een Trump-stemmerquote:Op maandag 16 september 2024 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We leven in rare tijden wanneer dit wel weer ongeveer de reactie van de meeste nensen zal zijn.
quote:Op zondag 15 september 2024 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft het bestuur al vertrouwen in hem uitgesproken?
quote:Slechts één punt uit zeven wedstrijden, maar Dirk Kuijt hoeft niet te vrezen voor zijn baan. De clubleiding van Beerschot heeft het vertrouwen in hem uitgesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wie ooit gedaan heeft alsof de VVD een normale partij is, maar ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 16 september 2024 21:45 schreef VoMy het volgende:
Boos worden op een partij die suggereert naar de Raad van State te luisteren, maar laten we vooral doen alsof de VVD een normale partij is!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)planbureaus-a4865943quote:Planbureaus kritisch: ‘Het kabinet kiest te veel voor de korte termijn en komt met te vage voorstellen’
Er kan ook helemaal niet gedebatteerd worden morgen en overmorgen. Er ligt immers niets concreets.quote:Op maandag 16 september 2024 23:22 schreef BobW het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)planbureaus-a4865943
Frank is wel een enorme technofoob, maar mocht ie dit lezen, groot fanquote:Op zondag 15 september 2024 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou me bij hem eigenlijk niet eens verbazen
Demagoog Dilanquote:Op maandag 16 september 2024 21:45 schreef VoMy het volgende:
Boos worden op een partij die suggereert naar de Raad van State te luisteren, maar laten we vooral doen alsof de VVD een normale partij is!
Misschien kunnen de agenten op deze dag eens staken!quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Prinsjesdag, een van de vervelendste dagen in het jaar.
Deze wandelende propagandazuil (voor vandaag specifiek de vissers) bedoelt eigenlijk; de boeren niet meer straffen als ze duizenden kilo's te veel stront over hun land sproeien bijvoorbeeld, terwijl ze dondersgoed weten dat het niet meer mag.quote:Van der Plas (BBB): 'Niet meer meteen boetes of straf bij foutje'
Voor BBB-leider Caroline Van der Plas was het de derde keer dat ze de Troonrede bijwoonde, zegt ze. "Ik werd hier eigenlijk wel blij van", reageert ze. "Er zit heel veel praktijk in en minder regelgeving. Niet meer meteen boetes of straf bij een foutje."
Bespottelijk gedoe met spreekbuis Willem-Alexander als centraal dieptepunt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Prinsjesdag, een van de vervelendste dagen in het jaar.
quote:
Tim Derksen.quote:“Haha, ja dat is een verkleinwoord. Sommige mensen zien me nog altijd als een klein rennertje. Daar heb ik overigens geen probleem mee. Misschien is het gek, ja. Er zijn echter zoveel dingen een eigen leven gaan leiden. Als je in de media niet keer op keer wordt opgehemeld, dan blijf je klein hè. Ik lig daar zeker niet wakker van. Ik moet me als renner gewoon keer op keer terug op de kaart zetten. Ik wil me met uitslagen bewijzen. Dat vind ik vele malen belangrijker dan dat sommigen me hier en daar ophemelen.”
Hij vond het raar dat er na het EK geen grote club voor hem kwamquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Koopmeiners rent rondjes om Joey Veerman heen.
Tegen Liverpool heeft ook wel potentie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:07 schreef VoMy het volgende:
Peter Bosz tegen op papier betere teams blijft ook een rubriek.
Mensen die vijf keer in een interview moeten benadrukken dat het ze allemaal niets doet, is een leuke rubriek.quote:
Veerman vertraagde Oranje nogal, zodra het tempo omhoog gaat, kan Sjowie het niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vond het raar dat er na het EK geen grote club voor hem kwam
Rariteitenkabinet ligt te veel voor hand?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:33 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin een titel voor deze band
Ik ben ook benieuwd naar de hakkel- en stuntelwerken van Dick Schoof morgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk maakt de oppositie gehakt van het regeerprogramma vandaag
? De Grote Leider gaat toch gewoon geweldig in de peilingen (enige relevante variabele voor deze coalitie) en zal opgaan voor nog een termijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geniet van dit prutskabinet.
Oh Schoof doet ook mee voor de verkiezingen volgende keer?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
? De Grote Leider gaat toch gewoon geweldig in de peilingen (enige relevante variabele voor deze coalitie) en zal opgaan voor nog een termijn?
Dan ben jij denk ik de enige die Schoof als De Grote Leider ziet. Tragisch genoeg zullen volgende verkiezingen gaan over Wilders die het toch een keer echt zelf moet gaan doen. Dan gaat rechts het nog een aantal jaar UK conservatives stijl goed verkloten, en als alles aan diggelen ligt mag een iets linksere club de scherven op gaan vegen. Jullie mogen mij over een aantal jaar hierop quoten.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Schoof doet ook mee voor de verkiezingen volgende keer?
Niemand trapt toch meer in de Nexit na het Brexit debacle?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Europese Commissie: regels voor asiel en migratie blijven bindend voor Nederland - https://nos.nl/l/2537632
Ach, ach, ach
Inb4 NexIt nOdiG, inb4 DicTatEn UiT BruSSeL
Maar zorgt wel voor de start van het Vierde Rijkquote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Vroonhoven is een lichtgewicht.
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
Ik heb me al neergelegd bij een verlies en ook een nutteloos seizoen. Optimaal genoten van het tijdperk Arend Martijn, nu terug de ellende in.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.
Tijd voor Aant-Jelle Soepboer!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Van Vroonhoven meldt zich ook snel ziek denk ik, op naar de volgende waarnemend fractievoorzitter
Met een krat Grolsch?quote:
Dus Pieter is een drinker?quote:
Pietertje had welgeteld 15 minuten na de exit poll nodig om zn zetels aan de hoogst biedende nazi's te verkopenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Steven184 het volgende:
Waarom doet de halve wereld alsof NSC hier per ongeluk is ingetrokken en dit allemaal niet wil?
Sinds een uur of twee.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Pieter is een drinker?
Dat hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Pieter is een drinker?
Ik heb de vraag even bij zn overburen neergelegd, die bevestigen het krat.quote:
Extra zuur dat PSV zo’n gouden pik jaar had afgelopen seizoen en dat we het Europees hebben laten liggen waardoor het een relatief saai seizoen was, want het kan snel gaanquote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb me al neergelegd bij een verlies en ook een nutteloos seizoen. Optimaal genoten van het tijdperk Arend Martijn, nu terug de ellende in.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
De NSC-webcare begint langzaamaan ook wakker te worden, zie ik!
[ x ]
Of gewoon het digitale alter ego van Sint Pieter himself?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben vrij zeker dat dit echt Jose Been is.
Er valt dan weinig te blokken want de onderbouwde kritiek wordt met busladingen vanuit Tet Apel over het land uitgestrooid.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben vrij zeker dat dit echt Jose Been is.
Door haar virtuele Pieter-pijperij heeft ze zich binnengelikt als NSC-webcaremiep, dat maakt het een amateuristische klucht die we hier graag belichten bij de partij van ‘goed bestuur’quote:Op woensdag 18 september 2024 23:07 schreef OProg het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom accountje 'Susanne' zo heel erg boeiend moet zijn met paar duizend volgers. Het post iets, maar waarom is dit eigenlijk relevant?
Soort Els_rechts maar dan van de NSC. Dat was ook een geweldige rubriek.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Door haar virtuele Pieter-pijperij heeft ze zich binnengelikt als NSC-webcaremiep, dat maakt het een amateuristische klucht die we hier graag belichten bij de partij van ‘goed bestuur’
quote:Op donderdag 19 september 2024 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik liep door de straten van Amsterdam en Concerto heeft gewoon een hele galerij aan Eefje gewijd. Net of in je in de hemel bent.Prachtug 🧡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Haar fantastische ACT met kritiek op het asielbeleid van het kabinet, terwijl ze zelf notabene het kabinet is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
En ook de hele tijd die verongelijkte kop die ze trektquote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |