SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh nee, Bolke de Beer zat niet op BerebootNu klopt de TT niet meer.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bereboot altijd goede TTquote:Op maandag 9 september 2024 17:15 schreef Homijn het volgende:
Oh nee, Bolke de Beer zat niet op BerebootNu klopt de TT niet meer.
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klinkt wel bekend...quote:Op maandag 9 september 2024 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
3 keer raden door wie deze track is geinspireerd![]()
Daag eiland
Daag bomen met al mijn geheimen
Daag Kiekendief
Daag wind waait alles wegTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wanneer komt je eerste bundel uit?quote:Op maandag 9 september 2024 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Daag eiland
Daag bomen met al mijn geheimen
Daag Kiekendief
Daag wind waait alles wegMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Mooie dag welMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Vlak 31 juni ook niet uitMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Wil die maiskolf wel in het holletje van @Homijn schuiven, hij mag wel wat gevarieerder eten, alleen wortels is ook niet goedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maïs is voor kippenquote:Op maandag 9 september 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
Wil die maiskolf wel in het holletje van @:homijn schuiven, hij mag wel wat gevarieerder eten, alleen wortels is ook niet goed
![]()
Ik ben niet zo snel met schrijven dus ik denk 2050 ofzoquote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wanneer komt je eerste bundel uit?Trotste mama van Ambar
Wacht maar totdat ik je vertel over 31 septemberquote:Trotste mama van Ambar
Dans jij met mij
Dan dansen wij
Ons samen blij
Alsof we zweven door de lucht
Een dromendans op wolken
Dus pak m'n hand
En dans van hier tot dromenland
Vergeet de wereld als je danst met mijMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ben je vandaag humeurig
Of voelt je dag wat treurig
Jij kunt er zelf voor kiezen
Je hebt niets te verliezen
Wanneer je gaat bewegen
Houd niemand jou meer tegen
Ineens gaat alles beter
Als je maar geloofd in kansen
Dus sta op kom met me dansen
Dans jij met mij
Dan dansen wij
Ons samen blij
Alsof we zweven door de lucht
Een dromendans op wolken
Dus pak m'n hand
En dans van hier tot dromenland
Vergeet de wereld als je danst met mijMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
VincentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
La la la
Dans je de hele nacht met mij
Ik dans het liefste met jou
Maar wat doe jij
Dit moet een feest zijn
Dat ik graag vieren wou
Alleen alleen met jou
En daarom
Dans toch de hele nacht met mij
Als dit een droom is
Dan droom ik jou erbij
En voor de zon komt
Heb jij allang gezegd
Die droom van jou
Is niet zo slecht
Ja die droom van jou en mij is echt
La la la
Dans je de hele nacht met mij
Want de muziek brengt de liefde dichterbij
Met jou te dansen
Vind ik een zaligheid
'K Heb maling aan de tijd
En daarom
Dans toch de hele nacht met mij
Als dit een droom is
Dan droom ik jou erbij
En voor de zon komt
Heb jij allang gezegd
Die droom van jou
Is niet zo slecht
Ja die droom van jou en mij is echt
La la laI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iedereen wist het (iedereen wist het) De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja) Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Maar bij mij viel het kwartje pas veel later Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Dat jij een vrouw met twee gezichten bent Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent Jij was mooi en ik viel meteen voor jou Jij was alles wat ik in m'n leven miste 'k Vertrouwde jou, gaf je alles wat je wou Maar het is duidelijk dat ik mij dus vergiste Je bleef je oude vrienden ontmoeten Vierde feestjes van m'n zuur verdiende loon Kocht je kleding in de allerduurste zaken Jij loog en bedroog, maar dat vond je heel gewoon Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja) Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Maar bij mij viel het kwartje pas veel later Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Dat jij een vrouw met twee gezichten bent Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent Nu ben je met de noorderzon vertrokken Op zoek naar een gemakkelijke prooi 'k Weet zeker dat het iedere keer zal lukken Want jouw innerlijk is slecht, maar 't omhulsel is zo mooi Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja) Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Maar bij mij viel het kwartje pas veel later Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Dat jij een vrouw met twee gezichten bent Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent
Bron: https://muzikum.eu/nl/mis(...)n-wist-het-songtekstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Als ik naar rijmwoorden zoek
Pak ik het rijmwoordenboek
Even bladeren en ziedaar:
Weer heb ik een songtekst klaarMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
haha met die schuddende tietenquote:Op maandag 9 september 2024 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen wist het (iedereen wist het) De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja) Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Maar bij mij viel het kwartje pas veel later Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Dat jij een vrouw met twee gezichten bent Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent Jij was mooi en ik viel meteen voor jou Jij was alles wat ik in m'n leven miste 'k Vertrouwde jou, gaf je alles wat je wou Maar het is duidelijk dat ik mij dus vergiste Je bleef je oude vrienden ontmoeten Vierde feestjes van m'n zuur verdiende loon Kocht je kleding in de allerduurste zaken Jij loog en bedroog, maar dat vond je heel gewoon Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja) Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Maar bij mij viel het kwartje pas veel later Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Dat jij een vrouw met twee gezichten bent Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent Nu ben je met de noorderzon vertrokken Op zoek naar een gemakkelijke prooi 'k Weet zeker dat het iedere keer zal lukken Want jouw innerlijk is slecht, maar 't omhulsel is zo mooi Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja) Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Maar bij mij viel het kwartje pas veel later Iedereen wist het (iedereen wist het) Iedereen wist het (iedereen wist het) Dat jij een vrouw met twee gezichten bent Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent
Bron: https://muzikum.eu/nl/mis(...)n-wist-het-songtekst
Uw ADH vitamine Worst
JustinK lurkt aan zuivel
En post een plaatje van een duivelMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Whoop whoopquote:Op maandag 9 september 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
@:lovely is lekker aan het raven
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
@Lovely is lekker aan het raven
Ik geef dit rijmpje een zevenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
She shares her thoughts with the trees
Her happiness with the bees
The wind sweeps the sorrows away
Everything else is gone with the rainTrotste mama van Ambar
Zo eten weer op afwas gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prullenbak vol tissues en niet door een goede bloedsomloop tussen de benenUw ADH vitamine Worst
Zien Dat je het in de kont krijg kan je het uitpoepen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gisteravond al beetjequote:Oh ja, zou zomaar kunnen. Voor mij is corona echt ver verledenquote:Uw ADH vitamine Worst
Gaat nogal rond de laatste weken hier in de buurtquote:Op maandag 9 september 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gisteravond al beetje
[..]
Oh ja, zou zomaar kunnen. Voor mij is corona echt ver verleden
Maar meer als een flinke verkoudheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij mij is het meer een lichte verkoudheidquote:Op maandag 9 september 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat nogal rond de laatste weken hier in de buurt
Maar meer als een flinke verkoudheidUw ADH vitamine Worst
Beterschapquote:Op maandag 9 september 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gisteravond al beetje
[..]
Oh ja, zou zomaar kunnen. Voor mij is corona echt ver verleden
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan is het met goed drinken en vitamines vast zo weer wegquote:Op maandag 9 september 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een lichte verkoudheid
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoop dat ik morgen al stuk opknapquote:Op maandag 9 september 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het met goed drinken en vitamines vast zo weer wegUw ADH vitamine Worst
bolkbootDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Goede borrel vanavondquote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen al stuk opknap
Lekker met een paracetamol je bed in duiken vanavondquote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen al stuk opknapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je?quote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen al stuk opknapDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vandaag zou beter zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen al stuk opknap![]()
Vijf vorken op een rijquote:
Elk gerecht: welke hoort erbij?
Op de foto geen lepel of mes
Van elk waren dat er minstens zesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dan zweet je het er goed uitquote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is
Moet je het wel bij 1 laten en daarna in bed
Dit is vrij mild hoor, baal alleen dat ik stuk minder fit ben en hele tijd niesquote:Uw ADH vitamine Worst
Moet je deze week nog naar kantoor ?quote:Op maandag 9 september 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is vrij mild hoor, baal alleen dat ik stuk minder fit ben en hele tijd nies
Dan in de buurt van je leidinggevende gaan zitten
Weet hij meteen dat je er bent
Ja goed idee , heb wat kantoordag gepland iddquote:Op maandag 9 september 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je deze week nog naar kantoor ?
Dan in de buurt van je leidinggevende gaan zitten
Weet hij meteen dat je er bentUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja goed idee , heb wat kantoordag gepland idd
LichtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
NatMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik wil mijn trui
Maar die ligt beneden
In het ruimTrotste mama van Ambar
Ik was alweer opgestaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja had nog pindasoepquote:Op maandag 9 september 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan pozza bestellen of iets anders..♡♡♡♡![]()
Heb vandaag nog een bruine trui gebreid, komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 9 september 2024 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil mijn trui
Maar die ligt beneden
In het ruimWanneer is de hemelvaart?quote:Uw ADH vitamine Worst
En zo is de cirkel weer rond.quote:quote:Op maandag 9 september 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo het gehakt is uitgerold tot dunne grote plakken, roerbakgroenten staat even op.
Het grootste gedeelte is klaar ze even het gehaks besmeren en vullen en dan de airfryer in
ALlleen jammer dat die zo klein zijn, kan er denk ik maar twee tegelijk in doenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Sterre de transgenderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je wat ook dichtbij komt? Het vaste landTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 9 september 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
Gekkies hier.. maar dat doet mij een deugd..
Ik zit ook op het vasteland, komt idd heel dichtbij zo. Er is zelfs een straat hier die Vasteland heetquote:Op maandag 9 september 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ook dichtbij komt? Het vaste landUw ADH vitamine Worst
Ik moet een scheetje laten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Moeten we je baas bellen?quote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja goed idee , heb wat kantoordag gepland idd![]()
Lekkerquote:Op maandag 9 september 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit al op mijn billen
Op de bank![]()
![]()
112quote:Op maandag 9 september 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst
Zet even zijn mobiele nummer hier neer
Dan bellen we evenUw ADH vitamine Worst
Ik wil een andere bankquote:
Deze zit niet meer lekker
quote:Op maandag 9 september 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil jij ook wel op haar billen zitten dan?![]()
![]()
![]()
Ja dt krijg je als Justin op je billen gaat zitten he!quote:Op maandag 9 september 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil een andere bank
Deze zit niet meer lekker![]()
![]()
Heb je al een andere op het oog?quote:Op maandag 9 september 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil een andere bank
Deze zit niet meer lekker![]()
Daar heb ik al een ezel voorquote:Op maandag 9 september 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil jij ook wel op haar billen zitten dan?
Alleen bellen als het echt uit de hand loopt dusquote:
Uw ADH vitamine Worst
Dat zit altijd lekkerquote:Op maandag 9 september 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dt krijg je als Justin op je billen gaat zitten he!![]()
![]()
Ik vind het nu al zorgwekkendquote:Op maandag 9 september 2024 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen bellen als het echt uit de hand loopt dus
Die bunt allang 't huus uut 'eskupt!quote:Op maandag 9 september 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt de man met de ratten in huis![]()
![]()
![]()
U had het over gekke konijntjes?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja 1 daarvan heeft zowel mij als Mini-ToT gebeten, en met name dat hij gebeten werd ging me te ver.quote:
Dat beest was volkomen wild.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2024 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U had het over gekke konijntjes?![]()
![]()
Mijn favoriete gekke konijnquote:Op maandag 9 september 2024 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U had het over gekke konijntjes?
quote:Zelfkennis is het begin van alle wonderenquote:
Maaruh wie had dat geweldige idee dan?quote:Op maandag 9 september 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 daarvan heeft zowel mij als Mini-ToT gebeten, en met name dat hij gebeten werd ging me te ver.
Dat beest was volkomen wild.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bankoe is een vorm van doekoequote:Op maandag 9 september 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liever doekoe
Daar kan ik nog wat meeUw ADH vitamine Worst
Straks betekent het wat andersquote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bankoe is een vorm van doekoe
Hé doeshi, pass mij effe een paar barkies e swa a niffo habibi je weet z3lf togquote:Op maandag 9 september 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liever doekoe
Daar kan ik nog wat mee
quote:
De dierenwinkel, en meerdere websites zeiden dat ratjes leuke huisdieren voor kinderen van Mini-ToT z'n leeftijd zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maaruh wie had dat geweldige idee dan?
De witte rat was wel heel tam en die konden we gewoon aaien. Die ander was gewoon knettergek en wild.
Die is mokerhard terug naar de FOK!ker geslingerd en er is nu een ander, veel tammer ratje voor terug gekomen. In de dierenwinkel kun je die 2 nu ook gewoon aaien enzo.![]()
Ze flasht wel gewoon even haar grey american credit cardquote:Op maandag 9 september 2024 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Slecht voor je street creds dit
Ik zou eerder voor een kat gaanquote:Op maandag 9 september 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De dierenwinkel, en meerdere websites zeiden dat ratjes leuke huisdieren voor kinderen van Mini-ToT z'n leeftijd zijn.
De witte rat was wel heel tam en die konden we gewoon aaien. Die ander was gewoon knettergek en wild.
Die is mokerhard terug naar de FOK!ker geslingerd en er is nu een ander, veel tammer ratje voor terug gekomen. In de dierenwinkel kun je die 2 nu ook gewoon aaien enzo.
Ik heb al een poes in huis, dat vind ik al meer dan voldoendequote:Op maandag 9 september 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een kat gaan![]()
Vis een optie?quote:Op maandag 9 september 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De dierenwinkel, en meerdere websites zeiden dat ratjes leuke huisdieren voor kinderen van Mini-ToT z'n leeftijd zijn.
Die is mokerhard terug naar de FOK!ker geslingerd en er is nu een ander, veel tammer ratje voor terug gekomen. In de dierenwinkel kun je die 2 nu ook gewoon aaien enzo.Uw ADH vitamine Worst
Meh, ratjes schijnen behoorlijk onderhoudsvrij te zijn; je propt er af en toe een meelworm in en geeft ze wat rattenkorrels en that's it.quote:Op maandag 9 september 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een kat gaan
Na een jaar of 2 vervang je het zojuist gestorven exemplaar voor een verse en je kunt weer door!![]()
![]()
ALLEMAAL!quote:
Pff pas net thuis en gegeten, nu relaxen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Had vroeger goudvissen, als ik vinger in water stak gingen ze aan knabbelen en dat vond ik lekkerquote:Op maandag 9 september 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Vindt hij ook leuk om te zien, maar alleen @:led_ vindt het leuk die beesten te aaien.
Uw ADH vitamine Worst
[inser een: 'uhuh, je "vinger" grapje]quote:Op maandag 9 september 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had vroeger goudvissen, als ik vinger in water stak gingen ze aan knabbelen en dat vond ik lekker
Smeerlap!quote:Op maandag 9 september 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[inser een: 'uhuh, je "vinger" grapje]
Uw ADH vitamine Worst
En toen stak je je lul in de kom?quote:Op maandag 9 september 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had vroeger goudvissen, als ik vinger in water stak gingen ze aan knabbelen en dat vond ik lekker![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ALLEMAAL!
Pff pas net thuis en gegeten, nu relaxen![]()
![]()
Ik heb nooit bekend vissen aan te randenquote:![]()
En het ruikt nog naar vis ook.quote:Op maandag 9 september 2024 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Je vinger in iets nats stoppen hehe![]()
Ja ik was er vroeg bijquote:Op maandag 9 september 2024 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Je vinger in iets nats stoppen heheUw ADH vitamine Worst
Die is allang dood joh, was nog een kindjequote:Op maandag 9 september 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
Straks krijgt Hema nog een kindje met die goudvis:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat is geen selfie.quote:Op maandag 9 september 2024 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga FOK! helemaal de moeder, de vader, de hont, de kad, en vis en alle andere huisdieren en familie aanklagen om mijn selfie van gister op de FP te posten!![]()
![]()
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij zit je gewoon te kakken.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat was mijn 3e optie na visquote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon te kakken.
Nien, est is niet das oder der!
Est ist MARIO!![]()
![]()
Mensen die bepaalde excuses verzinnen om onderuit te komen dat ze niet ingecheckt hebben![]()
"Ja maar ik moet er hier zo uit en ik kan mijn pasje niet vinden. En ik moet er echt uit anders krijg ik op mijn kop"
Controleur liet haar uitstappen, hij ging mee maar ze mag het perron niet verlaten en verrassend genoeg heeft ze dus geen vervoersbewijs.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: