SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
De brownie lijkt mss verbrand, maar dat kan ook komen door de lichtinval in combinatie met de camera. De brownie was goed donkerbruin en erg lekker.
Nu nog aan het wandelen om over 3 uur de boot te pakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lovely toch!quote:Op maandag 9 september 2024 14:02 schreef Lovely het volgende:
Huh ben over drie mensen heen gegaan zie ik net![]()
![]()
Hopelijk langer dan 2 minquote:Op maandag 9 september 2024 14:02 schreef Lovely het volgende:
Huh ben over drie mensen heen gegaan zie ik netTrotste mama van Ambar
Als ie maar lekker wasquote:Op maandag 9 september 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De brownie lijkt mss verbrand, maar dat kan ook komen door de lichtinval in combinatie met de camera. De brownie was goed donkerbruin en erg lekker.
Nu nog aan het wandelen om over 3 uur de boot te pakken![]()
Goede reis alvast!![]()
veel zon hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
mooi dat dat kanquote:Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij noemen sommige bolken werken 🤣🤣🤣Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
bolk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
okDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1178 / +114 / +74 / 2742 / 3162
2. KillemWieft / 506 / +49 / +36 / 165 / 255
3. Dr.Mikey / 286 / +29 / +6 / 325 / 422
4. marc0871 / 278 / +0 / +45 / 120 / 180
5. Lovely / 245 / +12 / +37 / 1107 / 1337
6. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
7. aeque / 235 / +50 / +9 / 507 / 626
8. MizzezAmy / 231 / +8 / +2 / 991 / 1152
9. HappyCharly / 224 / +20 / +36 / 681 / 773
10. AardappelSchotel / 221 / +16 / +0 / 936 / 1074
11. hemarookworst / 191 / +9 / +26 / 522 / 639
12. loveyoulongtime / 176 / +7 / +0 / 732 / 826
13. gebrokenglas / 105 / +8 / +2 / 317 / 376
14. mario390 / 103 / +16 / +87 / 6 / 20
15. Zucht. / 91 / +9 / +0 / 309 / 342
16. ToT / 89 / +6 / +1 / 622 / 701
17. drakin / 86 / +15 / +43 / 142 / 186
18. kree / 86 / +0 / +0 / 164 / 203
19. maily / 83 / +15 / +4 / 461 / 521
20. Shii / 82 / +31 / +0 / 178 / 217SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Saai zo wachten op de monteur
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
blokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Op Terschelling schijnt de zon en is het warm.
De wandeling duurde korter dan ik dacht.
Mij was ruim 2 uur beloofd, was net iets minder.Trotste mama van Ambar
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Morgen komt er heel wat nattigheid uit de lucht vallen de hele avond door
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Volgende week weer tegen 20 graden, alleen deze paar daagjes herfstachtigUw ADH vitamine Worst
Ik heb één keer een Speedmars gehad. Lekker hoor, dat chocolade-randje. Maar ik ben drie dagen helemaal wappie geweest.quote:Op maandag 9 september 2024 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon speedmarsen ipv wandelen
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik voel me wappie, pijn in 't klappiequote:Op maandag 9 september 2024 14:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb één keer een Speedmars gehad. Lekker hoor, dat chocolade-randje. Maar ik ben drie dagen helemaal wappie geweest.
Da's lekker wreed, man, ben jij al geweest?
Uw ADH vitamine Worst
Ik zit goed in mijn vel, en jij?quote:Op maandag 9 september 2024 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik voel me wappie, pijn in 't klappie
Da's lekker wreed, man, ben jij al geweest?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dat vind ik voor een hemarookworst wel problematischquote:Op maandag 9 september 2024 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik moet daar nog een oordeel over vellen
Ben ook een best problematische hemarookworstquote:Op maandag 9 september 2024 15:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een hemarookworst wel problematischUw ADH vitamine Worst
![]()
* Homijn sprokkelt puntjes; niet holkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Puntjes zijn lekkerder als je hard voor hebt gewerkt, dus beetje holk is goed voor het volkUw ADH vitamine Worst
Dat is ook weer zo
ZumpfarschMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Toch weer 7 puntjes
Ik kom eraan mensen. Wie staat eerste?
Als jullie de rest van de dag stil zijn, schiet het wel mooi opMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hoe komen mensen aan 1193 punten? Hoe dan?
Door wat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Door de hele dag hier te zitten en te bolken te bolken en te bolkenquote:Op maandag 9 september 2024 15:33 schreef Homijn het volgende:
Hoe komen mensen aan 1193 punten? Hoe dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga ook gewoon fanatieker bolken.
door 3180 posts te zetten op zeker tijdstippenquote:Op maandag 9 september 2024 15:33 schreef Homijn het volgende:
Hoe komen mensen aan 1193 punten? Hoe dan?Uw ADH vitamine Worst
Geen leven hebben buiten Fokquote:Op maandag 9 september 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door de hele dag hier te zitten en te bolken te bolken en te bolkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, maar ik zit ook met dingen als de worteloogst. Ik kan hier niet altijd zijn. Boer Groeneveld komt de wortels niet in mijn hol brengen.quote:
Dat je tijdens het ademhalen wat anders doet dan aan milkshakes lurken en op FOK! posten.quote:
He bahquote:Op maandag 9 september 2024 15:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat je tijdens het ademhalen wat anders doet dan aan milkshakes lurken en op FOK! posten.![]()
Oe wortels, dan maar geen puntenquote:Op maandag 9 september 2024 15:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit ook met dingen als de worteloogst. Ik kan hier niet altijd zijn. Boer Groeneveld komt de wortels niet in mijn hol brengen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dilemma
breng jij de wortels in je hol met of zonder glijmiddel?quote:Op maandag 9 september 2024 15:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit ook met dingen als de worteloogst. Ik kan hier niet altijd zijn. Boer Groeneveld komt de wortels niet in mijn hol brengen.Uw ADH vitamine Worst
Nee, gewoon door te trekken.quote:Op maandag 9 september 2024 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
breng jij de wortels in je hol met of zonder glijmiddel?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je kan overal bolken, mensen doen het zelfs nog op de potquote:
Keuzes maken is moeilijk, het is of de wortels of de punten.quote:Op maandag 9 september 2024 15:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit ook met dingen als de worteloogst. Ik kan hier niet altijd zijn. Boer Groeneveld komt de wortels niet in mijn hol brengen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op de pot is juist een goed moment om ff te bolkenquote:Op maandag 9 september 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan overal bolken, mensen doen het zelfs nog op de potUw ADH vitamine Worst
Niet van worteltrekkenquote:Bovendien heb ik heel grote oren, ik hoor alles.
Nou BOLK dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik neem mobiel nooit mee naar toilet vind dat zo goorquote:Op maandag 9 september 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op de pot is juist een goed moment om ff te bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet je mobiel ook niet gebruiken om je poenie mee af te vegen dotquote:Op maandag 9 september 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem mobiel nooit mee naar toilet vind dat zo goor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het zou pas vermeldenswaardig zijn als je bolkt terwijl je op militaire missie bent en onder vuur wordt genomenquote:Op maandag 9 september 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem mobiel nooit mee naar toilet vind dat zo goorUw ADH vitamine Worst
Altijd eerst je handenwassen naar plassen en of poepen
Ik heb laminaat uitgezocht dat wilde ik bestellen en toen schrok ik van de toaal prijs
Is het leggen en het oude laminaat er uit halen nog duurder dan het laminaat
Voor het laminaat ben ik 1300 euro kwijt maar ik kom totaal op 3650 pppfff zitten dan ook nog wel plintjes bij maar jemig wat en bedragen moet je toch tegenwoordig betalen
Dat kan nooit goed zijn, voor het leggen vragen ze 825 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou een stunt zijnquote:Op maandag 9 september 2024 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zou pas vermeldenswaardig zijn als je bolkt terwijl je op militaire missie bent en onder vuur wordt genomen
* Homijn weerstaat de verleiding om grapjes over lamme naad te maken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op maandag 9 september 2024 15:47 schreef Homijn het volgende:
* Homijn weerstaat de verleiding om grapjes over lamme naad te maken.
Weet jij geen verschil tussen lezen en horenquote:
Ik denk dat die 825 wel kloptquote:Op maandag 9 september 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb laminaat uitgezocht dat wilde ik bestellen en toen schrok ik van de toaal prijs
Is het leggen en het oude laminaat er uit halen nog duurder dan het laminaat
Voor het laminaat ben ik 1300 euro kwijt maar ik kom totaal op 3650 pppfff zitten dan ook nog wel plintjes bij maar jemig wat en bedragen moet je toch tegenwoordig betalen
Dat kan nooit goed zijn, voor het leggen vragen ze 825 euro
Maar de rest zijn de kosten van het verwijderen ?
Dat is wel heeeeel erg duurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Trekken is de beste manier om wortels te verplaatsen. Rollen werkt niet. Dan rollen ze hele tijd een andere kant op dan je wilt. Dat komt door de vorm.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Blijkbaar nietquote:Op maandag 9 september 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet jij geen verschil tussen lezen en horen![]()
![]()
Uitstekenquote:Op maandag 9 september 2024 15:50 schreef Homijn het volgende:
Trekken is de beste manier om wortels te verplaatsen. Rollen werkt niet. Dan rollen ze hele tijd een andere kant op dan je wilt. Dat komt door de vorm.
![]()
Speklapjesquote:Op maandag 9 september 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
Alleen aardappels schillen en speklapjes kruiden@MizzezAmy
![]()
Ik heb avocado salade
Gebakken krieltjes en shaslicks ( van varkenshaas )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omnomnomquote:Op maandag 9 september 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
Ik heb avocado salade
Gebakken krieltjes en shaslicks ( van varkenshaas )
Ik moet nog verzinnen qua avondeten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik kan nog steeds niet aan die extra n wennen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Neem ik wel aardbeien softijs en slagroom mee voor op de pannenkoekquote:
Dat zeggen mollen ook altijd. Ik heb nog een aardappeltje met je te schillen.quote:Op maandag 9 september 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
Alleen aardappels schillen en speklapjes kruidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oh, zal ik dan pannekoeken typen zonder de N erinquote:Op maandag 9 september 2024 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet aan die extra n wennen.
Pannekoek!quote:Op maandag 9 september 2024 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet aan die extra n wennen.![]()
Schijnt de zon
Trek ik een ander shirt aan
Ga even buiten zitten
Weg zon
Nondeju!quote:Op maandag 9 september 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
Schijnt de zon
Ga even buiten zitten
Weg zon![]()
![]()
![]()
De pepernoten liggen alweer in de winkelMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja en wat plinten, maar hij moet het maar even allemaal op papier zettenquote:Op maandag 9 september 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat die 825 wel klopt
Maar de rest zijn de kosten van het verwijderen ?
Dat is wel heeeeel erg duur
2 jaar geleden betaalde ik 566,46 voor het leggen van het laminaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kruidnoten ookquote:Op maandag 9 september 2024 15:56 schreef Homijn het volgende:
![]()
De pepernoten liggen alweer in de winkel![]()
![]()
Is dit een haiku?quote:Op maandag 9 september 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
Schijnt de zon
Ga even buiten zitten
Weg zon
![]()
quote:Op maandag 9 september 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan pannekoeken typen zonder de N erin
I'm surrounded by morons!
Paekoekequote:Op maandag 9 september 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan pannekoeken typen zonder de N erin
Oké e u wil ik puteMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Sommige bedrijven waar je laminaat kan kopen hebben van die acties met gratis leggen ( natuurlijk is het nooit gratis maar zit het bij in de prijs maar dan weet je wel waar je aan toe bent ?quote:Op maandag 9 september 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wat plinten, maar hij moet het maar even allemaal op papier zetten
2 jaar geleden betaalde ik 566,46 voor het leggen van het laminaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is patatMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
DIe heb ik hier nog niet kunnen vinden en ben al blij dat ik eindelijk iets gevonden hebquote:Op maandag 9 september 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige bedrijven waar je laminaat kan kopen hebben van die acties met gratis leggen ( natuurlijk is het nooit gratis maar zit het bij in de prijs maar dan weet je wel waar je aan toe bent ?
Als je eigenlijk niet in de planning hebt iets te doen en je moet dan in een keer dan is het toch anders zoeken dan als je zegt oke, nu wil ik een nieuwe vloer
![]()
![]()
![]()
Cotton-Eye Joe niet?quote:
Ik vind het wel heeel prijzig hoor dotquote:Op maandag 9 september 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik hier nog niet kunnen vinden en ben al blij dat ik eindelijk iets gevonden heb
Als je eigenlijk niet in de planning hebt iets te doen en je moet dan in een keer dan is het toch anders zoeken dan als je zegt oke, nu wil ik een nieuwe vloer
Aangezien ik aanneem dat het geen 70m2 meter is wat gelegd moet wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet er dan voor een Greatest Hits-album van Rednex ook excuses worden aangeboden?quote:
Iemand die ik kenquote:heeft ooit eens dat nummer tot de ultieme slipstream-hit bekroond.
Volgens de Amerikanen welquote:Op maandag 9 september 2024 16:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Moet er dan voor een Greatest Hits-album van Rednex ook excuses worden aangeboden?
Die wel jaquote:![]()
* Homijn wilde Lovely al voor cultuurbarbaar uitschelden, maar zo ver hoeft het gelukkig niet te komenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
I’d been married long time ago![]()
![]()
Gelukkig maar..al dat gescheld op mijn huidquote:Op maandag 9 september 2024 16:18 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wilde Lovely al voor cultuurbarbaar uitschelden, maar zo ver hoeft het gelukkig niet te komen
Neequote:
Het feit dat je pc of mobiel dus meeleest/luisterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ooit eens aangeklikt omdat dev die twitter deelde en nu komt dit zomaar tevoorschijn na al die tijdquote:Op maandag 9 september 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Het feit dat je pc of mobiel dus meeleest/luister
Uw ADH vitamine Worst
Ik zit (nog) niet op Twitter. Ik ben nog in onderhandeling met Elon Musk.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
En tiktok?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het moet nog komen dusquote:Op maandag 9 september 2024 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken ik niet, is na mijn tijdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tik Tak is meer jouw tijd zeker?quote:Op maandag 9 september 2024 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken ik niet, is na mijn tijd![]()
![]()
Wat is tik tak?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is dat zoiets als de teringtubbies?quote:Op maandag 9 september 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kinderprogramma van vroeger op BelgiëDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tik_Takquote:Op maandag 9 september 2024 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de teringtubbies?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zo het gehakt is uitgerold tot dunne grote plakken, roerbakgroenten staat even op.
Het grootste gedeelte is klaar ze even het gehaks besmeren en vullen en dan de airfryer in
ALlleen jammer dat die zo klein zijn, kan er denk ik maar twee tegelijk in doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets, maar dan andersquote:Op maandag 9 september 2024 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de teringtubbies?![]()
Begrijpt ze volkomen,heel raar dat ze niet op de hoogte zijn gebracht etc
https://www.rtl.nl/nieuws(...)v-serie-afschuwelijkMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb ook gehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 9 september 2024 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tik_TakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vreselijkquote:Op maandag 9 september 2024 16:31 schreef Lovely het volgende:
Begrijpt ze volkomen,heel raar dat ze niet op de hoogte zijn gebracht etc
https://www.rtl.nl/nieuws(...)v-serie-afschuwelijk
Over lijken gaan krijgt zo een heel lugubere betekenisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 9 september 2024 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook gehaktDan zal je wel moe zijn nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn toch geen woorden voor, hopelijk kijkt niemand naar die serie.quote:Op maandag 9 september 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
Over lijken gaan krijgt zo een heel lugubere betekenisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn airfryer kunnen er wel 4 stukken rode bietenburger in.quote:Op maandag 9 september 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo het gehakt is uitgerold tot dunne grote plakken, roerbakgroenten staat even op.
Het grootste gedeelte is klaar ze even het gehaks besmeren en vullen en dan de airfryer in
ALlleen jammer dat die zo klein zijn, kan er denk ik maar twee tegelijk in doen
LentzWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik vind daar echt wat vanquote:Op maandag 9 september 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn toch geen woorden voor, hopelijk kijkt niemand naar die serie.
Zoiets kun je niet doen zonder toestemming
Is mijn meningThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat jaquote:Op maandag 9 september 2024 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind daar echt wat van
Is mijn mening![]()
quote:Op maandag 9 september 2024 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook gehaktZijn er ook spaanders gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oke, maar een ons gehakt platgerold is best groot, nu klap ik hem zo dubbel dus hoop er wel twee in te kunnen doen, als ik dan ga eten kunnen de andere twee erinquote:Op maandag 9 september 2024 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In mijn airfryer kunnen er wel 4 stukken rode bietenburger in.
LentzWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het kan allemaal hier in Nederland h elaasquote:Op maandag 9 september 2024 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind daar echt wat van
Is mijn mening
Ook krantenartikelen die niet de waarheid vertellen kunnen in de krant
Of jou 'verhaal' terug lezen in een boek zelfs nog met naam en alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe groter de burger, hoe fryer de bietenquote:Op maandag 9 september 2024 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In mijn airfryer kunnen er wel 4 stukken rode bietenburger in.
Lentz
![]()
DusMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Goed na het wandelen museumpje gedaan, duurste toiletbezoek ooit. Fiets weggebracht, bagage meegenomen, kibbelingetje eten. Tijd voor de bootTrotste mama van Ambar
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is echt triestquote:Op maandag 9 september 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan allemaal hier in Nederland h elaas
Ook krantenartikelen die niet de waarheid vertellen kunnen in de krant
Of jou 'verhaal' terug lezen in een boek zelfs nog met naam en alThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ongeveer 23 uur thuis vandaag. En dan gok ik dat ik net niet dood benTrotste mama van Ambar
quote:
waarom doe je je dat aanquote:Op maandag 9 september 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ongeveer 23 uur thuis vandaag. En dan gok ik dat ik net niet dood benUw ADH vitamine Worst
Omdat het anders niet goed uitkomt met korting met de trein of je hebt een hele korte dag op Terschellingquote:Trotste mama van Ambar
![]()
En ik dacht laat ik kijken of ik mij kan vermaken op een eiland tussen 10 en 5 zonder wcTrotste mama van Ambar
Lukte het?quote:Op maandag 9 september 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik dacht laat ik kijken of ik mij kan vermaken op een eiland tussen 10 en 5 zonder wc![]()
Wat ga je dat ene andere uur dan doen?quote:Op maandag 9 september 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ongeveer 23 uur thuis vandaag. En dan gok ik dat ik net niet dood ben
Bolkenquote:Op maandag 9 september 2024 17:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat ga je dat ene andere uur dan doen?![]()
quote:![]()
Met zwoerd?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Rond 3 uur moest ik toch echt plassen, maar dat kon bij het museum.quote:
Leuke dag gehad hoor. Alles afgevinktTrotste mama van Ambar
Oh gelukkigquote:Op maandag 9 september 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rond 3 uur moest ik toch echt plassen, maar dat kon bij het museum.
Leuke dag gehad hoor. Alles afgevinkt![]()
![]()
Cranberry product tot mij genomen
Gewandeld
Boek gekocht
Terschelling kunst kaarten gekocht
Museum (stond niet op de lijst)
Kibbeling gegetenTrotste mama van Ambar
Er wordt veel gebolkt
in het dodetopicspel
scoor je met haiku'sMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Benieuwd of er nog wat te smikkelen valt op de bootTrotste mama van Ambar
Ik wil ook naar Terschelling, maar alleen als er diavolo isUw ADH vitamine Worst
patatquote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd of er nog wat te smikkelen valt op de boot
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Op de Bereboot had je trouwens Bolke de Beer. Een visionair die z'n tijd ver vooruit was.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik had een kinderstoeltje met de berenboot, dat moest wel een voorteken zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: