Parker Molloyquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Sanewashing is echt een probleem bij de media. De kop had ongeveer moeten zijn:
"Trump's incoherent answers at economic forum raises serious questions about his age and cognitive abilities"
Rare jongens, die redacteurs
quote:Donald J. Trump has long used strongman-style threats to prosecute people he vilifies as a campaign tactic, dating back to encouraging his 2016 rallygoers to chant “lock her up” about Hillary Clinton. And during his term as president, he repeatedly pressed the Justice Department to open investigations into his political adversaries.
But as November nears, the former president has escalated his vows to use the raw power of the state to impose and maintain control and to intimidate and punish anyone he perceives as working against him.
Ja is toch geweldig man, mensen houden nu eenmaal van dieren en iedereen heeft er blijkbaar ontzettend veel lol mee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef Vis1980 het volgende:
Och man, de nieuwe talking points zijn uit, ze komen je huisdieren opeten!
En ik maar denken dat Fake news de vijand van Amerika was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja is toch geweldig man, mensen houden nu eenmaal van dieren en iedereen heeft er blijkbaar ontzettend veel lol mee.
If you cant beat them, join them.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Fake news de vijand van Amerika was.
De familie Trump heeft echt wel hen hunting licences, ze moeten zelfs de vogels afschieten om zo het ecosysteem te redden van invasieve eenden.quote:
Het mag niet op Twitter. Het staat op Twitter. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:38 schreef MoreDakka het volgende:
Ok, het is een tweet, maar ik vond de reacties zo tekenend: [ x ]
(ik heb geen account dus ik gebruik https://nitter.poast.org/KFILE/status/1833295260753051748)
Een journalist die gewoon zijn werk doet, maar dat mag niet op twitter. Dit is de bubbel waar ik het over had.
Je kunt dit soort dingen trouwens voor zijn door met de pers te praten, maar dat doet Harris niet. Tijd zal leren of het werkt.
Wat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Het mag niet op Twitter. Het staat op Twitter. Waar heb je het over?
Ja, inderdaad.quote:
Waarom is dit relevant? Hebben we het er nog over wat Trump 5 jaar terug wilde?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:38 schreef MoreDakka het volgende:
Ok, het is een tweet, maar ik vond de reacties zo tekenend: [ x ]
(ik heb geen account dus ik gebruik https://nitter.poast.org/KFILE/status/1833295260753051748)
Een journalist die gewoon zijn werk doet, maar dat mag niet op twitter. Dit is de bubbel waar ik het over had.
Je kunt dit soort dingen trouwens voor zijn door met de pers te praten, maar dat doet Harris niet. Tijd zal leren of het werkt.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De familie Trump heeft echt wel hen hunting licences, ze moeten zelfs de vogels afschieten om zo het ecosysteem te redden van invasieve eenden.
Is wat anders dan zwanen dood maken en opeten in new york of waar dan ook. (bron2)
Blijkbaar zijn er genoeg die het serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja is toch geweldig man, mensen houden nu eenmaal van dieren en iedereen heeft er blijkbaar ontzettend veel lol mee.
Ik denk dat ik 'em snap. Je leest totaal verkeerd en denkt dat ik zeg dat Twitter dit soort filmpjes zou verwijderen. Ofzo.quote:
Het is een gezonde mix van mensen die het serieus nemen en mensen die er de lol wel van inzien. Het leuke aan deze talkingpoint is dat er weer wat aandacht is voor Kamala’s rampzalige beleid met betrekking tot de grens. Ik las dat er 100.000 kansarme Haïtianen het land zijn binnen getrokken? “They are not sending their best”.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar zijn er genoeg die het serieus nemen.
Natuurlijk. Trump verandert zo vaak van standpunt dat het niet bij te houden is, dat is een ander probleem. Maar wat betreft abortus bijvoorbeeld is dat gewoon aan de orde. En waarom is het relevant? Omdat 2019 de laatste keer is dat Harris daadwerkelijk campagne voerde en gekozen wilde worden. Nogal wiedes dus dat dat met haar huidige campagne vergeleken wordt. Zo werkt politiek.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom is dit relevant? Hebben we het er nog over wat Trump 5 jaar terug wilde?
Harris moet de vraag beantwoorden waarom deze dingen niet langer relevant zijn. Loog ze toen, of is ze van gedachten veranderd en waarom? Die vraag wordt ook aan Trump gesteld en dat is gewoon zoals het hoort.quote:Die journalist doet juist zijn werk niet door naar standpunten te graven die al lang niet meer relevant zijn. Transgender operaties voor vastzittende migranten is wel vrij apart zal ze niet lang over na hebben gedacht lijkt me.
Dan hebben Trumps pauperhotels in ieder geval voldoende personeel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een gezonde mix van mensen die het serieus nemen en mensen die er de lol wel van inzien. Het leuke aan deze talkingpoint is dat er weer wat aandacht is voor Kamala’s rampzalige beleid met betrekking tot de grens. Ik las dat er 100.000 kansarme Haïtianen het land zijn binnen getrokken? “They are not sending their best”.
Blind achter fake news aanlopen, man, man.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een gezonde mix van mensen die het serieus nemen en mensen die er de lol wel van inzien. Het leuke aan deze talkingpoint is dat er weer wat aandacht is voor Kamala’s rampzalige beleid met betrekking tot de grens. Ik las dat er 100.000 kansarme Haïtianen het land zijn binnen getrokken? “They are not sending their best”.
Ah, ik denk dat jij het niet snapt. Als je als journalist je werkt doet, dat dan op Twitter zet, en mensen dan zeggen: 'Wat een domme lulkoek.', dan betekent dat niet dat je ontzegd wordt om je werk te doen. Als je dat wel zegt, van 'U-huu, mensen zeggen nare dingen! Ik mag me werk niet van ze doen!' dan zeg je daarmee dat je een kinderachtige jankbal bent, in plaats van dat je daadwerkelijk beperkt wordt om je werk te doen. Zie je?quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'em snap. Je leest totaal verkeerd en denkt dat ik zeg dat Twitter dit soort filmpjes zou verwijderen. Ofzo.
Anyway, het gaat om de reacties. Zoals in de post ook gezegd. Journalisten mogen van de bubbel hun werk niet doen
Dat is uiteraard onzin, deze analyse vanuit je twitterbubbel. Natuurlijk mag een journalist rare standpunten van kandidaten uit het verleden opzoeken. Het is alleen lang niet zo boeiend als de huidige standpunten. Zoals ik al zeg al zou een journalist de raarste voorstellen van Trump uit 2019 opzoeken zeg je ook maar waarom dan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'em snap. Je leest totaal verkeerd en denkt dat ik zeg dat Twitter dit soort filmpjes zou verwijderen. Ofzo.
Anyway, het gaat om de reacties. Zoals in de post ook gezegd. Journalisten mogen van de bubbel hun werk niet doen
Ja vreselijk is het, maar ja het is nu eenmaal de aard van de politiek. Hoaxes over en weer, moddergooien, leugens en nu zelfs politiek gemotiveerde rechtszaken en moordaanslagen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blind achter fake news aanlopen, man, man.
Zoals?quote:
Dat is niet wat mensen zeggen, wat ze wel zeggen kun je gewoon lezen in de reacties. Maar misschien is het daar te laat voor. Welterustenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat jij het niet snapt. Als je als journalist je werkt doet, dat dan op Twitter zet, en mensen dan zeggen: 'Wat een domme lulkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |