Edit, zeker?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Sally ik postte daarna nog dat het over een aanrijding met Gasly ging
12 strafpunten verzameld binnen 12 maanden voor een hele reeks aan kleine en grotere overtredingen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Gemist, maar waarom heeft Magnussen een straf om 1 race niet te rijden?
Hij volgt wel zijn ex-teamgenoot Romain Grosjean op qua racebans. Die had een raceban vanwege die bizarre crash in Spa 2012.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
12 strafpunten verzameld binnen 12 maanden voor een hele reeks aan kleine en grotere overtredingen.
Dat klopt niet, want AJ Foyt leeft nog.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Paul Goldsmith is op 98-jarige leeftijd overleden, de laatst overgebleven coureur die de Indy 500 reed in de tijd dat het nog telde voor het WK in de F1.
Wat ik heel slecht aan het systeem vind is dat er ook punten bij zitten voor tracklimits en dat soort overtredingen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
12 strafpunten verzameld binnen 12 maanden voor een hele reeks aan kleine en grotere overtredingen.
Nu ja, het is wel een beetje terecht natuurlijk. Wat hij toen deed om Hulkenberg punten te laten halen kan eigenlijk echt niet, expres mensen van de baan af duwen enzo, en verder zaten er af en toe wel hele lompe acties bij.quote:Op zondag 8 september 2024 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat ik heel slecht aan het systeem vind is dat er ook punten bij zitten voor tracklimits en dat soort overtredingen.
Eentje die wel welkom isquote:Op zondag 8 september 2024 14:28 schreef WillemsJ het volgende:
Gaan we weer bijna een nieuwe zomerstop tegemoet, van vier weken...
Ok, dan snap ik het.quote:
quote:
Hadden ze ook al in de zomerstop mogen doen...quote:
Kloptquote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Hadden ze ook al in de zomerstop mogen doen...
Of nee, dat was niet geoorloofd volgens mij.
twee keer is gewoon een marteling.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:04 schreef WillemsJ het volgende:
Gaan we weer bijna een nieuwe zomerstop tegemoet, van vier weken...
Ooh, penalty punten zijn ook wel terecht. Maar je leest ook wel eens na de GP van Oostenrijk ofzo dat een coureur na afloop nog 10 strafseconden krijgt en 2 penalty punten vanwege track limits. Als ik het wel heb heeft K-Mag er daar ook een paar van. Die vind ik echt nergens op slaan.quote:Op zondag 8 september 2024 10:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nu ja, het is wel een beetje terecht natuurlijk. Wat hij toen deed om Hulkenberg punten te laten halen kan eigenlijk echt niet, expres mensen van de baan af duwen enzo, en verder zaten er af en toe wel hele lompe acties bij.
Ik zit thans in een modus dat elk weekend zonder race een verademing is. De ergernis over hoe slecht het gaat heeft echt de overhand genomen.quote:
Hier ook. Elk weekend hoop ik dan dat Max iets uit de hoge hoed tovert, maar als zelfs hij het niet meer kan bolwerken dan weet je dat er echt een probleem is. En het kan aan mij liggen maar hij lijkt ook uit vorm te zijn, maakt fouten die hij anders niet maakt.quote:Op zondag 8 september 2024 21:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zit thans in een modus dat elk weekend zonder race een verademing is. De ergernis over hoe slecht het gaat heeft echt de overhand genomen.
Slecht gaat??quote:Op zondag 8 september 2024 21:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zit thans in een modus dat elk weekend zonder race een verademing is. De ergernis over hoe slecht het gaat heeft echt de overhand genomen.
Spannend in de zin van of Norris, Leclerc of Piastri kampioen wordt. Maar als je zoals ik fan bent van Max is het uitermate frustrerend dat het zo loopt en je weet dat hij de grootste voorsprong ooit heeft weggegeven. Ik kan nu nog niet genieten van de nieuwe kampioen. Misschien volgend jaar.quote:Op zondag 8 september 2024 21:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Slecht gaat??
Het is een fantastisch spannend seizoen.
Mwah, hij overcompenseert. Dat is juist wat hem zo extreem goed maakt. Hij weet wat nodig is om snel te gaan: een schep insturende auto. Daar blijft hij koste wat kost naar zoeken. En als de auto dat niet geeft moet je vaak compenseren en nog een keer insturen. Dan liggen foutjes op de loer.quote:Op zondag 8 september 2024 21:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hier ook. Elk weekend hoop ik dan dat Max iets uit de hoge hoed tovert, maar als zelfs hij het niet meer kan bolwerken dan weet je dat er echt een probleem is. En het kan aan mij liggen maar hij lijkt ook uit vorm te zijn, maakt fouten die hij anders niet maakt.
Oh, je beschouwd het seizoen voor Max al als verloren. Das erg pessimistisch. McLaren doet er namelijk alles aan om geen kampioen te worden en Ferrari, ach Ferrari.quote:Op zondag 8 september 2024 21:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Spannend in de zin van of Norris, Leclerc of Piastri kampioen wordt. Maar als je zoals ik fan bent van Max is het uitermate frustrerend dat het zo loopt en je weet dat hij de grootste voorsprong ooit heeft weggegeven. Ik kan nu nog niet genieten van de nieuwe kampioen. Misschien volgend jaar.
Met alle respect, maar mensen die zo redeneren zijn slecht in rekenen, om extreem optimistisch. Zoals de verhoudingen nu liggen gaat Verstappen per weekend royaal inleveren, ook als Piastri voor Norris eindigt. Verstappen rijdt in een dermate slechte auto zonder balans dat plek 6, 7 of 8 realistischer is dan het podium. Norris hoeft niet eens te winnen om toch met grote stappen in te lopen. Daarmee gaat hij meer dan genoeg overhouden.quote:Op zondag 8 september 2024 21:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oh, je beschouwd het seizoen voor Max al als verloren. Das erg pessimistisch. McLaren doet er namelijk alles aan om geen kampioen te worden en Ferrari, ach Ferrari.
Ik zie Max nog wel WDC winnen, WCC was met aanblijven Checo al verloren.
Voor de liefhebber is het een prachtig seizoen. Voor de vlaggetjeskijker minder.
Poesquote:
Precies wat Mercedes had met hun 2022 design.quote:Op maandag 9 september 2024 13:20 schreef Starflyer het volgende:
Het probleem lijkt vooral de correlatie tussen windtunnel, sim en circuit te zijn.
Ideën die het in de windtunnel en sim wel doen, blijken op het circuit niet te werken.
Norris maakt ook nog wel foutjes, die gaat dit jaar ook nog wel een race niet eindigen, en ook nog wel een keer achter Max vanwege gridpenalty en/of tactische misser van McLaren. Zelfde met Piastri.quote:Op zondag 8 september 2024 21:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar mensen die zo redeneren zijn slecht in rekenen, om extreem optimistisch. Zoals de verhoudingen nu liggen gaat Verstappen per weekend royaal inleveren, ook als Piastri voor Norris eindigt. Verstappen rijdt in een dermate slechte auto zonder balans dat plek 6, 7 of 8 realistischer is dan het podium. Norris hoeft niet eens te winnen om toch met grote stappen in te lopen. Daarmee gaat hij meer dan genoeg overhouden.
Zijn al wel een poosje bezig met een nieuwe windtunnel, maar zal ook nog wel even duren.quote:Op maandag 9 september 2024 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen won't be champion.. door de antieke windtunnel van RB en mits Lando een streep in het zand trekt waar Piastri niet over mag
Tot nu toe is hij één race niet geëindigd en dat was na het incident met Verstappen in Oostenrijk. Voor zover ik weet gaat McLaren ook helemaal geen grid penalty nodig hebben omdat nog geen enkele motor beschadigd is geraakt.quote:Op maandag 9 september 2024 14:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Norris maakt ook nog wel foutjes, die gaat dit jaar ook nog wel een race niet eindigen, en ook nog wel een keer achter Max vanwege gridpenalty en/of tactische misser van McLaren. Zelfde met Piastri.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tot nu toe is hij één race niet geëindigd en dat was na het incident met Verstappen in Oostenrijk. Voor zover ik weet gaat McLaren ook helemaal geen grid penalty nodig hebben omdat nog geen enkele motor beschadigd is geraakt.
Dit ja, dit basisconcept leent zich minder voor upgrades dan het basisconcept van vorig jaar, want ook deze auto was begin van het jaar de snelste.quote:Op maandag 9 september 2024 13:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die bejaarde windtunnel was de laatste jaren kennelijk geen probleem. Als je slechte ideeën hebt dan kun je testen wat je wilt.
Maar als de data uit de windtunnel zegt dat de slechte ideeën hartstikke goed werken en je gaat ze produceren en ze werken in werkelijkheid toch niet dan ben je dubbel genaaid.quote:Op maandag 9 september 2024 13:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die bejaarde windtunnel was de laatste jaren kennelijk geen probleem. Als je slechte ideeën hebt dan kun je testen wat je wilt.
Dat was heerlijk om te zienquote:
Raw cock?quote:
Aan één uitvalbeurt gaat Verstappen niet genoeg hebben, hoor. Wil trouwens niks jinxen, maar in de middenveld sluit ik een DNF voor Max ook niet uit.quote:
Hmm ik vind seizoen eigenlijn tegenvallen. Nou ja, eigenlijk vallen de races tegen, seizoen is spannend.quote:Op zondag 8 september 2024 21:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oh, je beschouwd het seizoen voor Max al als verloren. Das erg pessimistisch. McLaren doet er namelijk alles aan om geen kampioen te worden en Ferrari, ach Ferrari.
Ik zie Max nog wel WDC winnen, WCC was met aanblijven Checo al verloren.
Voor de liefhebber is het een prachtig seizoen. Voor de vlaggetjeskijker minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |