Zij vielen al veel eerder af en Harris heeft meer politieke ervaring. Dus nee, de keuze was tussen Harris en Rice.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nonsens Condoleezza Rice, Val Demings en Tammy Duckworth stonden er ook op. Er was zat keuze.
Nee hoor. Karen Bass stond er trouwens ook nog op.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zij vielen al veel eerder af en Harris heeft meer politieke ervaring. Dus nee, de keuze was tussen Harris en Rice.
Al veel eerder afgevallen. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk johquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Karen Bass stond er trouwens ook nog op.
Oh en Abrams. Best een lange lijst idd.
Nou kom maar op met die bron dan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Al veel eerder afgevallen. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk joh
De shortlist was 4. Alleen Harris en Rice maakten kans omdat de andere twee blank waren.
Ook dat maar dat was helemaal niet zo. Er was zat keuze en die shortlists zijn ook maar lijstjes waar de verschillende nieuwsmedia mee komen en die varieerden van 5 tot 10 kandidaten waarvan de meesten een kleurtje hadden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zelfs al was het er maar 1, dan nog kan die ene competent zijn natuurlijk. Het was dom van Biden om dat zo expliciet te zeggen, want je weet dat je dan eerder dit gezeik hebt, maar anders was het ook wel gebeurd. Zie maar de bullshit die Obama's over zich heen kregen en krijgen.
Ik heb verder ook geen reden te denken dat ze niet competent is en al helemaal niet in vergelijking met Trump. Ze heeft een goede opleiding gehad, een eigen carriere gemaakt (en kan zinnen uitspreken op een volgorde waarmee het ergens op slaat).
Had ik liever een andere kandidaat gezien? Ja, want ik denk niet dat de Democraten hiermee de sterkst verkiesbare kandidaat hebben. Denk ik dat ze daarmee incompetent is, omdat ze niet mijn voorkeur had? Nee, ik denk dat ze prima competent is. Ik twijfel echter wel eens over haar politieke instinct en hoe ze in een debat reageert op onverwachte momenten.
Dat die Poole niet een of andere mega goede pruik neemt of de nieuwste tech in implantaten ofzo... als hij er zo mee zit.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat die Poole niet een of andere mega goede pruik neemt of de nieuwste tech in implantaten ofzo... als hij er zo mee zit.
Ja, denk je nu echt dat ie de eerste de beste donkere vrouw heeft gekozen of kan het zijn dat mensen met een andere huidskleur ook prima kwaliteiten kunnen hebben en al misschien eeuwen genegeerd werden op die positie? En in dat laatste geval kan het zomaar dat er mensen zijn die daardoor denken dat een vrouw of andere huidskleur nooit goed genoeg kan zijn, anders hadden ze wel ooit zo'n positie gehad.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:22 schreef Chivaz het volgende:
Als je zaken zoals geslacht en ras voorop stelt kan ik alleen maar aannemen dat je niet selecteert op kwaliteit.
...wat probeer je nu in hemelsnaam te zeggen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:25 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Die democraten roepen ook maar wat he, eerst was het #DefundThePolice en nu moet de politie in eens optreden tegen de gangs uit Venezuela.
Iets met zaaien en oogsten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:30 schreef JAM het volgende:
[..]
...wat probeer je nu in hemelsnaam te zeggen?
Iets met slappe ook lulkoek, wellicht? Is het punt: 'Kijk, iemand had vier jaar geleden kritiek op het politiestelsel en daarom mag hij vier jaar later niets meer verwachten van de politie', o.i.d.? Als ik nu vier jaar geleden roep dat de brandweer zijn werk wel wat anders of beter zou kunnen, dan hoef ik ook ze in jouw belevingswereld ook niet te verwachten als mijn huis vandaag in de fik staat? Wat een dom gelul zeg.quote:
Wat is er gezaaid dan? Leg eens uit? Heeft meneer Uygur iets te vertellen gehad over de financiering van de politie in Aurora, Colorado? En leg eens uit waarom Aurora, wat een Republikein als burgemeester heeft sinds 2019, dus van voor deze tweet, de politie aldaar gekort heeft.quote:
Ik zie water branden en de duivel naar zijn werk schaatsen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:36 schreef AnneX het volgende:
Eerst liz en nu haar vader! This is big in Amerika !
[ x ]
Wow. Als zelfs Cheney het te ver vindt gaan, de grote poppenspeler achter Bush, nou, dan moet het ook wel heel ver gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:36 schreef AnneX het volgende:
Eerst liz en nu haar vader! This is big in Amerika !
[ x ]
Wie is die man en waarom spreekt hij volgens jou voor de Democraten?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:25 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Die democraten roepen ook maar wat he, eerst was het #DefundThePolice en nu moet de politie in eens optreden tegen de gangs uit Venezuela.
Ik snap ook niet waarom er niet meer mensen een streep eronder zetten na Trumps coup poging. Wat heeft het voor zin om over verschil in beleid of vage uitspraken van dezen of genen te praten nadat Trump probeerde de legitieme uitslag van 7 staten weggegooid te krijgen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Wow. Als zelfs Cheney het te ver vindt gaan, de grote poppenspeler achter Bush, nou, dan moet het ook wel heel ver gaan..
Nou ja, dat worden er gelukkig met de dag meer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er niet meer mensen een streep eronder zetten na Trumps coup poging. Wat heeft het voor zin om over verschil in beleid of vage uitspraken van dezen of genen te praten nadat Trump probeerde de legitieme uitslag van 7 staten weggegooid te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |