Het was fijn hem gekend te hebben, we zullen hem missen.quote:
Ow ja, jij woont in dat blokje.quote:
Maar ik voelde het welquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, jij woont in dat blokje.
Ik heb laatst ook al vanaf Hoogte 80 naar je staan zwaaien en bedacht toen dat je helemaal niet in Nijmegen woont
Geen van beide, maar zon is hier niet geweest vandaagquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ben je verzopen of verbrand?
Ik ben blij dat het overkwamquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ik voelde het welHet is de gedachte h
Uhu, maar blijkbaar ben ik de enige die het opvaltquote:
Vok you!quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu, maar blijkbaar ben ik de enige die het opvalt
Je hebt daar speciale bakpapiervelletjes voor iddquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit te (t)wijfelen... airfryer, oven of hete lucht oven... #Keuzestress
Denk de airfryer maar.. lekker makkelijk
Tip van Goa: Doe bakpapier onder in de airfryer ONDER het mandje.
Ik had van die bakjes van ovenpapier gekocht, maar vind het drie keer niets, alles wordt veel onregelmatiger warm, dus ik zat met donkere aardappeltjes, maar ook met bleekscheten. Dus ik doe als voorheen onderin alufolie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit te (t)wijfelen... airfryer, oven of hete lucht oven... #Keuzestress
Denk de airfryer maar.. lekker makkelijk
Tip van Goa: Doe bakpapier onder in de airfryer ONDER het mandje.
Ooh is dat zo! Hmm daar gaat mijn uitvindingquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale bakpapiervelletjes voor idd
Neehee, er zit geen fout in jouw TT, je begrijpt me helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vok you!
Edit: Is gewoon goed hoor!
Wat is de betekenis van kluiven?
1) Afbijten 2) Afknagen 3) Afknagen van een bot 4) Benen 5) Bijten 6) Eten 7) Knauwen 8) Met je handen eten 9) Peuzelen 10) Sabbelen 11) Smikkelen 12) Van het bot afbijte...
Goffer iedereen kent het al..quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had van die bakjes van ovenpapier gekocht, maar vind het drie keer niets, alles wordt veel onregelmatiger warm, dus ik zat met donkere aardappeltjes, maar ook met bleekscheten. Dus ik doe als voorheen onderin alufolie.
Ooh..quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neehee, er zit geen fout in jouw TT, je begrijpt me helemaal verkeerd
met gaatjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh is dat zo! Hmm daar gaat mijn uitvinding
Ooh hahahaquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Niemand hier kent het woord kopkluiven?
Jawel hoor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dachtquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Niemand hier kent het woord kopkluiven?
Nee.. juist niet h.. lekt het vet er nog doorheen.quote:
Zie je, het ligt aan mijquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht
Ik wil niet eens weten waar Deissy aan dacht toen jij over je kaassausje begonquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht
Dan moet je siliconenmandjes gebruiken..quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.. juist niet h.. lekt het vet er nog doorheen.
Daarom onder het mandje, zo plat mogelijk, zodat de lucht ook onder kip komt.. maar het opgevangen word.
3quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
https://www.youtube.com/shorts/8y6ptWL-l0g
4quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
een na laatste ... maar er zaten er een paar bij voor een weekendje weg ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
bleiburg auswrts gewonnen, ja endlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale bakpapiervelletjes voor idd
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg auswrts gewonnen, ja endlijk
vanavond slowen.teg oostenrijk
Wow verlang ineens naar de winter.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
een na laatste ... maar er zaten er een paar bij voor een weekendje weg ook
[ afbeelding ]
Er zijn er inmiddels 2 gehappenedquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pic, so it happened:
[ afbeelding ]
Ik eigenlijk helemaal nooitquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow verlang ineens naar de winter.![]()
Zo knus altijd, kaarsjes, vroeg donker, gezellig.
Nutri-score E ammehoelaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Some things keep happening !
Winter is leukquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb dat dus helemaal nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo. Heerlijk die seizoenswisselingen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk helemaal nooitZomer kan niet lang genoeg duren
Wil je hiermee zeggen dat ik een dikke kont heb?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar komen ze terecht
Een goeie.. en ik kan het wetenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik een dikke kont heb?
Beter een dikke kont, dan geen kontquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een goeie.. en ik kan het weten
Wij hebben Frikandellen Fridayquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft een nieuwe baan, daar hebben ze op vrijdag altijd airfryer vrijdag.
Geen idee wat het inhoudt, dit is haar eerste vrijdag, dus dat ga ik nog horen
Heel verantwoord. Wij hebben heerlijke vers gemaakte broodjes, wraps en salades in de kantine, maar kunnen ook snacks in de frituur laten gooienquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hebben Frikandellen Friday![]()
Je mag ook een broodje gezond kiezen tegenwoordig..
T is nu ineens al veel vroeger donkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat dus helemaal niet![]()
Buiten, deuren open, warm, licht, dat vind ik veel gezelliger
Ik zag het net voorbijkomen op tv. Even wennen, maar toch kippenvel. En fijn voor de band dat ze weer kunnen optreden.quote:
Chicky zingt het ook best goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zag het net voorbijkomen op tv. Even wennen, maar toch kippenvel. En fijn voor de band dat ze weer kunnen optreden.
Wel een goede zangeres jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chicky zingt het ook best goed
Chicky klinkt wel wat denigrerend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chicky zingt het ook best goed
Ja maar reken nog op een mooi en warm september en oktoberquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nu ineens al veel vroeger donker
Ik gebruik hem ook wel zo. In ieder geval niet kwaad bedoeldquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie het liefkozend
7quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
Gaat ie toch weer tegen die cheaterquote:
Online hebben ze al weer tegen elkaar gespeeld maar dit is de eerste keer dat ze elkaar weer tegenkomen in een toernooi. Carlsen kon er deze keer niet onderuit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat ie toch weer tegen die cheater
Oeh Nice! tnx!quote:
Hoe laat begint het? Ze lijken al in de studio te zitten.. ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Online hebben ze al weer tegen elkaar gespeeld maar dit is de eerste keer dat ze elkaar weer tegenkomen in een toernooi. Carlsen kon er deze keer niet onderuit.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik neem aan dat ze rectaal gescreend zijn?
Helpt wel om het te begrijpen want ik ken de basisregels maar ben verre van een grootmeester (voorlopig)quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel grappig dat ze commentators hebben als een bokswedstijd![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Helpt wel om het te begrijpen want ik ken de basisregels maar ben verre van een grootmeester (voorlopig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Volgens mij omdat het speed chess is. Vond het ook wat apart om te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.... ze zitten allebei achter een computer.. ?
Hoe niet gewoon aan een bord?
Ja... maar vind de tegenstander tegenover je ook wel bij de sport horen... en dan het geram op dat klokje niet te vergeten ... jammer wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het speed chess is. Vond het ook wat apart om te zien.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Go*****
Ik had OnlyFans moeten beginnen.
Een beetje mensen laat naakt poseren en die daar geld voor laten krijgen.
MAAR
Zelf in 3 jaar tijd er een miljard mee verdienen![]()
Ja eens hoor. Ze hebben ook geen handen geschud voor ze begonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja... maar vind de tegenstander tegenover je ook wel bij de sport horen... en dan het geram op dat klokje niet te vergeten ... jammer wel.
Blijft wel een mooi moment dit.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Ze hebben ook geen handen geschud voor ze begonnen.
Er is wel een verklaring voor maar ik ken zijn familiegeschiedenis nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens.. iemand die Hans Niemann heet... moet toch eigenlijk voor Duitsland uit komen ... Duitser kan bijna niet
En achter door en penaltyquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
vele fehlen alaba,baumgartner,laimer,schlager,m.gregoritsch
ingesamt 9
You wanna what nowquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
A knight on the rim is looking quiet dim
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:14 schreef pullup het volgende:
Grappig ook die balk die aangeeft hoe de computer de stellingen beoordeeld
Precies links van het speel bord, je ziet hem verschuiven naarmate een kant voordeel krijgtquote:
Jaaa! Nu zie ik het tnx. Ze hadden het er al over in de onderstaande video... maar ik snapte het niet. Tnx !!quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies links van het speel bord, je ziet hem verschuiven naarmate een kant voordeel krijgt
Ik kende het ook niet, rappe complete match en zo te zien met steeds minder bedenktijdquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier moest ik ook ff over na denken... hele nieuwe setup dit ? geen urenlange wedstrijd meer, maar een hele serie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaa! Nu zie ik het tnx. Ze hadden het er al over in de onderstaande video... maar ik snapte het niet. Tnx !!Die heb ik vanmiddag gekeken. Bijzondere kerel welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja, maar nu gaan ze dus 90 minuten lang 5 minuten matches spelen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, rappe complete match en zo te zien met steeds minder bedenktijd
Denk dat dat toch de bedoeling isquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan ze dus 90 minuten lang 5 minuten matches spelen?
En daarna een uur lang 3 minuten..
dus dit duurt 3 uur en tientallen wedstrijdjes.. ?
Anna Kramnik tochquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk ook weleens youtubes van die schaak Chica's , zoals Anna of de zusjes.
quote:
Ja dat kijk ik ook wel eens. GothamChess heb je dan misschien ook wel voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk ook weleens youtubes van die schaak Chica's , zoals Anna of de zusjes.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Anna Kramnik tochmet haar grootmeester ouders
Die zie ik ook de laatste tijd
Anna Cramlingquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Anna Kramnik tochmet haar grootmeester ouders
Die zie ik ook de laatste tijd
Ja ook.. Ben niet echt met schaak bezig... maar een paar keer per jaar loopt het weer in mijn algoritme.. en dan binge ik in een week weer ff alles bijquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik ook wel eens. GothamChess heb je dan misschien ook wel voorbij zien komen.
Oh jaquote:
Arrogant baasje zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wha leuk stukje uit dat interview nu op stream ... Hans hoeft niet te winnen vandaag.. zijn tijd komt nog wel.
Kramnik is iemand anders in het schakenquote:
Oh wow! En wat tof van je Paquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
Ik speel echt vrijwel niet meer, was er vroeger wel vrij goed in en mijn pa nam me mee naar het psucholigisch lab in Amsterdam waar we de match Fischer\Spassky per telex en met commentaar van Jan Hein Donner volgden
De kracht van Youtube..quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:39 schreef pullup het volgende:
Ik zag vandaag nog wat spelletjes van Hikaru, dat is leuk omdat die echt tegen iedereen speelt ook
Gewoon de wifi eruit trekkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh wow! En wat tof van je Pa![]()
Herrinner me vooral Hans Bohm
Ik zat vroeger samen met een vriendje op een schaakclub.. en we schaakten samen best veel, tot in onze studie tijd.
Heb het wel mijn kids geleerd.. maar ze vragen nooit meer om een potje schaak, misschien zelf eens voorstellen weer.
Ja dit moeten toch ook schakers op heel hoog niveau zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe snel die presentators de zetten analyseren... ze hebben wel computer hulp, maar toch ! Lul dit maar eens vol met relevante info
Ze hebben zelfs tijd om realtime alternatieve zet strategie te laten zien.....quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit moeten toch ook schakers op heel hoog niveau zijn
15 minuten vertraging las ik ergensquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tijd om realtime alternatieve zet strategie te laten zien.....
Kan toch nietis dit wel live
Ahaquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
15 minuten vertraging las ik ergens
< Haalt weer adem...quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
15 minuten vertraging las ik ergens
Jij bent zeker nog nooit in Thailand geweestquote:
Gedoequote:Op vrijdag 6 september 2024 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gedoe!!
Neem dan ook gewoon een echt schaakbord !!
Volgens mij mogen die duikers niet eens meer met head first in het water komen ..quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze heb lef... maar duiken kan ze nie
Ooh, die regel kende ik nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die duikers niet eens meer met head first in het water komen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |