En achter door en penaltyquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
vele fehlen alaba,baumgartner,laimer,schlager,m.gregoritsch
ingesamt 9

You wanna what nowquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
A knight on the rim is looking quiet dim

quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:14 schreef pullup het volgende:
Grappig ook die balk die aangeeft hoe de computer de stellingen beoordeeld

Precies links van het speel bord, je ziet hem verschuiven naarmate een kant voordeel krijgtquote:

Jaaa! Nu zie ik het tnx. Ze hadden het er al over in de onderstaande video... maar ik snapte het niet. Tnx !!quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies links van het speel bord, je ziet hem verschuiven naarmate een kant voordeel krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Ik kende het ook niet, rappe complete match en zo te zien met steeds minder bedenktijdquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier moest ik ook ff over na denken... hele nieuwe setup dit ? geen urenlange wedstrijd meer, maar een hele serie![]()
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaa! Nu zie ik het tnx. Ze hadden het er al over in de onderstaande video... maar ik snapte het niet. Tnx !!Die heb ik vanmiddag gekeken. Bijzondere kerel welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!

Ja, maar nu gaan ze dus 90 minuten lang 5 minuten matches spelen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, rappe complete match en zo te zien met steeds minder bedenktijd

Denk dat dat toch de bedoeling isquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan ze dus 90 minuten lang 5 minuten matches spelen?
En daarna een uur lang 3 minuten..
dus dit duurt 3 uur en tientallen wedstrijdjes.. ?

Anna Kramnik tochquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk ook weleens youtubes van die schaak Chica's , zoals Anna of de zusjes.

quote:

Ja dat kijk ik ook wel eens. GothamChess heb je dan misschien ook wel voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk ook weleens youtubes van die schaak Chica's , zoals Anna of de zusjes.

quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Anna Kramnik tochmet haar grootmeester ouders
Die zie ik ook de laatste tijd

Anna Cramlingquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Anna Kramnik tochmet haar grootmeester ouders
Die zie ik ook de laatste tijd

Ja ook.. Ben niet echt met schaak bezig... maar een paar keer per jaar loopt het weer in mijn algoritme.. en dan binge ik in een week weer ff alles bijquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik ook wel eens. GothamChess heb je dan misschien ook wel voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |